ЦИКЛОГРАММА
Ерқанат Аяжан
ЦИКЛОГРАММА
Ересек топ
Өтпелі тақырып: ӘРҚАШАН КҮН СӨНБЕСІН
ТАҚЫРЫПША: «ТЕҢІЗДЕР МЕН МҰХИТТАР ӘЛЕМІНДЕ» МЕРЗІМІ: 23.05-27.05
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | |
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). |
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату | ||
Суреттер топтамасын қарастыру
«ТЕҢІЗДЕР МЕН МҰХИТТАР ӘЛЕМІНДЕ» Мақсаты:баланың сөздік қорын байыту. |
Дидактикалық ойын «Сиқырлы сандық»
Мақсаты:баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
||
Жаттығулар кешені №2 | |||
Таңғы ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; | ||
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | ||
Теңіздер мен мұхиттар туралы әңгімелесу
«Теңіз сиқырлары» (сурет қарастыру) Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын:
«Менің түсім» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | Сөйлеуді дамыту
ТЕҢІЗДЕР МЕН МҰХИТТАР ӘЛЕМІНДЕ Сөйлеудің дыбыстық мəдениеті есту зейінін жəне тілдегі дыбыстарды дұрыс айту біліктерін жетілдіру; сөздердегі дауысты жəне кейбір дауыссыз дыбыстарды (п-б, т-д, к-г,фв,с-з-ц), анық айтуларын қалыптастыру;. тəулік бөліктерін атауға үйрету (таңертең, күндіз, кеш, түн). мағынасы қарама-қарсы антоним сөздерді балалардың сөздік қорына ендіру, сөзге қызығушылықтарын дамыту. «Сиқырлы бояулар» Вариативтік компонент ТЕҢІЗДЕР МЕН МҰХИТТАР ӘЛЕМІНДЕ (жұмсақ және қатты қылқаламмен) Дайын қонжықтың эскизін құрғақ қатты қылқаламды (қажетті түсті) гуашқа батырып, түрту арқылы аяқтау. Түрту техникасын қолдану арқылы сурет салуға үйрету. Бояу кепкеннен кейін ойыншықтың басқа бөлшектерін (ауыз, мұрын) жұмсақ қылқаламмен салу |
КМТҚ
Қорытынды. Викторина тəулік бөліктері, таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атауды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтауды, қарапайым себеп-салдарлық байланыстарды анықтау дағдыларын жетілдіру СУРЕТ САЛУ. «Теңіз түбінде» (май шаммен) Өз ойлары бойынша сурет салу, композиция құрастыру. Дене шынықтыру Жүгіру. Секіру Қағып алып жүгіру; Бір орында тұрып секіруді жетілдіру |
|
Серуен | Серуен №4 | ||
Серуеннен оралу. | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | ||
Түскі ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | ||
Түскі ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату | ||
Аудио ертегі тыңдаду | Балалар әндерін тыңдату | ||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | Қайық.
Ішпен жату, қолдар иектің астында. Жартылай тұрып, еңкею, тербелу. Жерде бұлақ жүреді, Қағаздан қайық жасайық. Суға оны жіберіп, Қайықпен бірге жүзейік. |
||
Бесін ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||
Ойындар,дербес әрекет
Баланың жеке даму картотекасына сәйкес жеке жұмыс |
Ойыншық өзі туралы не айтады? Дидактикалық міндет. Балаларды заттардың өзіне тән өзгеше ерекшеліктерін сипаттауға үйрету; сөйлеу, тыңдау қабілетін дамыту. |
Кім тез жинайды? Дидактикалық міндет. Балалардың жеміс пен көкөністерді тез топтастыруға үйрету, тәрбиешінің сөзіне жылдам әрекет етуге, төзімділікке және тәтіптілікке тәрбиелеу |
|
Серуенге дайындық | Киіну; серуенге шығу | ||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «ТЕҢІЗДЕР МЕН МҰХИТТАР ӘЛЕМІНДЕ»
|
||
Балалардың үйге қайтуы | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. | |