Кужахметова Айнур Самухановна Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласы №60 жалпы білім беретін орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Өмірдегі бауырлар
Қысқамерзімді жоспар
Бөлім: | «Адамгершілік-асыл қасиет» |
Педагогтің аты-жөні: | Кужахметова.А.С |
Күні: | 15.03.2022 |
Сыныбы: 5 «Е» | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Өмірдегі бауырлар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5Т/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;
5А/И4.көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат,өлең жазу; |
Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:
Әдеби шығармадағы қарама-қарсы суреттуді анықтайды, авторға хат, өлең жазады; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 1.Психологиялық ахуал Бекзат Қунанбай «Бауыр керек» өлеңі |
Амандықта, саулықта қауышу игі тілектер. | Интерактивті панель | |||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
1.«Иә.Жоқ» тестісімен жұмыс
«Иә» – — «Жоқ» – V
|
Оқушылар өздері сұрақ құрастырады.
Сұрақтарға жауап беріп, тақтаға шартымен сызып отырады |
Дескриптор: Жалпы -1 балл
-тест сұрақтарын құрастырады;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
|
2. «Венн диаграммасы»
|
Манап пен Қалидың айырмашылығы мен ұқсастығын жазады. | Дескриптор: Жалпы -2 балл-
-диаграмманы толтырады толтырады; |
Слайд,
Дәптермен жұмыс |
||
3. Үзінділерден қарама-қарсы суреттеуді анықтайды. | Берілген үзіндіден қарама-қарсы суреттеулерді анықтап, өз ойларын жазады. | Дескриптор: Жалпы -2 балл-
-қарама-қарсы суреттеулерді анықтайды; Өз тұжырымын жазады; |
Кесте толтырады | |||
Үйге тапсырма
Кері байланыс
Бағалау |
4 «Сэнквейн» әдісі
5.«Т кестесі» әдісі «Жақсы жақтары» + «Кері жақтары» –
«Бауыр» әңгімесі
«3 Қ» әдісі Маған қызық… Маған қиын.. Маған құнды… |
Авторға арнап өлең жазады
Әңгімеден алған жақсы, кері жақтарын жазады
Авторға хат жазады
Сабақ барысы бойынша кері байланыс береді
|
Дескриптор: Жалпы – 2 -өлең құрастырады;
Дескриптор: Жалпы – 1 -шығарманың жақсы, кері жақтарын кестеге жазады;;
|
Дәптермен жұмыс
Тақтамен жұмыс |
||
Сабақтың соңы
Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. | Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? | Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||
«Еркін микрофон», .«Т кестесі» әдісі, «3 Қ» әдісі, . «Сэнквейн» әдісі, .«Галереяға саяхат» әдісі, «Венн диаграммасы», .«Иә.Жоқ» тестісі
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. | Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718