Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тригонометрия элементтері | Мектеп: «Қызылтаң» жоббм |
Педагогтің аты-жөні: | Қаражанова Алуа |
Күні: | 24.11.21ж |
Сыныбы: 9 | Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
Сабақтың мақсаты: | 1) Арифметикалық прогрессия ,арифметикалық прогрессияның айырымының анықтамаларын білу; 2) Арифметикалық пргрессияның п-ші мүшесінің формуласы мен қасиеттерін білу; 3) Ариф.прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолданып есептер шеше білу іскерлігін қалыптастыру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||
Сабақтың басы
| Оқушыларды ортаға шығарып, «Тобыңды тап» әдісімен топқа бөлемін. Формула таңдау арқылы өз топтарын табады.І топ,ІІ топ, тақырып бойынша топтарын қорғайды. «Топтар өзара бағалау»
1.стратегия бойынша үй жұмысын тексеріледі.
2.Қайталау сұрақ-жауап ретінде «Біз нені білеміз?» Сан тізбегі деген не? Қандай тізбекті арифметикалық прогрессия деп атайды? Арифметикалық прогрессияның айырмасы деп қандай санды атайды? Арифметикалық прогрессияның алғашқы N мүшесінің формуласы? Арифметикалық прогрессияның алғашқы N мүшесінің қосындысының формуласы? | 1-2-3 балдармен бір-бірін бағалау
Жұптар өзара дәптерлерін ауыстырып алады. Үй жұмысын дұрыс жауабы интербелсенді тақтада көрсетіледі. Бір-бірінің есептерін тексеріп, түзетеді.Дұрыс төрт жауабы бар оқушыларға, 2 жауабы дұрыс оқушыларға смайлик арқылы бағалаймын.
Әрбір жауап Сыр шертеді. Ы.Алтынсарин атамыз туралы түрлі мәліметтермен танысады. | Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
| Түрлі түсті қима қағаздар
Плакаттар, сызба суреттер. | ||||||||||
Сабақтың ортасы
| Сергіту сәті: «Мүшелер жылуы» Әрбір оқушы өз сыныбының мүшесі болып саналады. Сыныпта барлығы 20 мүше бар. әр топта 10-10 нан мүшелер тізбектей орналасып бір-біріне жылы сөз айтып жылу жібереміз.
№1 Оқулықпен жұмыс «Бір есеп менен, бір есеп сенен» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасаймыз.
3; 6;9; 12… арифметикалық прогрессияның жиырмасыншы мүшесін табыңдар.
3; 6;9; 12… арифметикалық прогрессияның алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңдар.
d=3; аn=60; Sn=630.
Әрбір дұрыс жауап үшін ұяшықтар ашылып, 60-БІР 630- АЛЛАҒА а1=3, n=20 — СИЫНЫП | №14.7 есеп
Табу керек: а20 =?
Шешуі:
Табу керек: S20=?
Шешуі:
Табу керек: a1=? n =? Шешуі: -29 –КЕЛ -200-БАЛАЛАР а1=9, n=20 -ОҚЫЛЫҚ
|
Дескриптор: -формулаға салады. 1-балл -айырманы табады 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
Дескриптор: -формулаға салып, есепті шығарады. 1-балл
-айырманы табады -формулаға салып, шешімін табады 2-балл
-белгісіз мүшені табады -n нің мәнін табады — формулаға салып, шешімін табады. 3 балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
| ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 9-сынып.
| ||||||||||
Сабақтың соңы
8 мин.
Жеке жұмыс.
| Үйге тапсырма беру «Бір АЛЛАҒА сиынып, Кел, балалар ОҚЫЛЫҚ» деп әр топтың балдарын, жеке оқушылардың балдарын қосып жеңімпаз топты анықтау. Жеңген топты «Қызыл кітапқа» енгізіледі.
| Сұраққа жауап беріп, алған білімдерін қорытындылайды. Рефлексия |
| ДК экраны 9 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2013 Кесте |