Ардақты ат

Ақмұханова Айкөркем

Бөлім Ынтымақты отбасы
Педагогтың аты – жөні  
Күні  
Сынып: 4 Қатысушылар саны:                                            Қатыспағандар саны:
15
Сабақтың тақырыбы Ардақты ат
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Адамның адамгершілігі
Құндылығы Ақиқат
Қасиеттері Шынайылық, шыншылдық
Сабақтың мақсаты Оқушыларға адам өміріндегі жақсылықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері 1.      Білімділік: Оқушыларға шынайылық қасиеті туралы түсінік беру.

2.      Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту.

3.      Тәрбиелік: Оқушыларды сыйластыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі Педагогтың әрекеті

 

Оқушының әрекеті Ресурстар

 

Ұйымдастыру кезеңі.

1.      Жағымды көңіл – күй

 

5 Т – ережесі:

1.    Тәртіп.

2.    Талап.

3.    Тыныштық.

4.    Тазалық.

5.    Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді

 

Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы
2.      Сабақтың дәйексөзі.

 

Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та,

бақыт та қонбайды.

Жүсіп Баласағұни

Жүсіп БаласағұниЖүсіп Хас Хажиб Баласағұни (шамамен 1017/1021–1075) – ақын, ойшыл, ғалым, мемлекет қайраткері. Туған жері- Жетісу жеріндегі Баласағұн қаласы. Бұрын бұл қаланы «Күз Орда» деп атаған. Философия, математика, медицина, астрология, өнертану, әдебиеттану, тіл білімі, т. б. ғылым салаларының дамуына зор үлес қосқан. Жүсіп Баласағұнидың есімі әлемдік әдебиет пен мәдениет тарихында «Құдадғу біліг» («Құтты білік») дастаны арқылы қалды. Ол бұл дастанды хижра есебімен 462 жылы, қазіргі жыл санау бойынша 1070 жылы жазып бітірген

Миға шабуыл әдісі.

1.      Адамның жақсы қасиеттеріне нелер жатады?

2.      Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Жақсы адамның бойында  адамшылық, жанашырлық, мейірімділік сезімдері мен жылы жүрегі болуы керек. Сонда ол жаман әдеттен жиреніп, жақсы әдетке үйренеді. Қолынан келгенше ешкімді де, ешнәрсені де бөліп жармай, бәріне бірдей жақсылық жасауға ұмтылады. Біз де сондай болуға тиіспіз. Әлемдегі барлық адамдар тек қана жақсылық туралы ойлап, жақсылық жасауға ұмтылатын болса, онда әлемде тыныштық, ынтымақ орнайды, адамдар бақытты өмір сүреді.

Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.

 
3.      Оқиға айту (Әңгіме) Екі дос туралы ертегі

 

Екі дос шөл далада келе жатыпты. Бір кезде екеуі сөзге келіп қалады да, біреуі екіншісінің бетінен ұрып жібереді. Сонда досы бетінің ауырғанын сезсе де, үндемей, құмға: “Бүгін ең жақын досым мені бетімнен ұрды” деп жазып қояды. Олар әрі қарай жүріп келе жатып, жазира далаға тап болады. Далада өзен бар екен, екеуі өзенге түсіп шомылып жатқанда, әлгінде досынан таяқ жеген жігіт суға батып кетеді. Сол кезде досы оны құтқарып, жағаға арқалап алып шығады. Есін жиған соң, жігіт: “Бүгін ең жақын досым мені құтқарды” деп тасқа қашап жазады. Алдымен бетінен ұрып, кейін досын құтқарған жігіт одан: “Сені ренжіткен кезімде құмға жазып едің, енді тасқа қашап жаздың, не үшін?” деп сұрайды. Сонда досы: “Біреу бізді ренжіткен кезде ренішті жел шайып кету үшін құмға жазуымыз керек. Бірақ біреу бізге жақсылық жасағанда, оны ешқандай жел шая алмау үшін тасқа қашауға тиіспіз. Ренішті құмға, қуанышты тасқа жазып үйрен”, – деп жауап берген екен.

Ой қозғау әдісі

Жақсылық жасау дегеніміз –   адамдарға, айналаға, табиғатқа қайырымдылық пен қамқорлық жасаудыатауға болады.Жақсылық жасау-оларды жақындастырады, достасырады. Олардың бір-біріне деген сыйластығы артады. Өйткені қиналған сәтте алынған көмек  ешқашан ұмтылмайды.

 

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

·         Азамат тасқа қандай сөз жазды?

·         Жәнібек  орнында болсаң не істер едің?

·         Азамат қандай  бала?

·         Өздерің тасқа қандай сөз жазар едіңдер?

·         Жақсылық жасаған кездерін болдыма?

 

 https://yandex.kz/video/preview/17587663278514937236
Шығармашылық жұмыс. 1-тапсырма «Суреттер не болды» әдісі

 

2 – тапсырма

Кластер құру «Жақсылық»

3- тапсырма

Қорқыт ата туралы аңызды оқып, Қорқыт атаның нақыл сөздерінің біріне түсініктеме жазыңдар

Суреттен не байқадыңдар?

Бұл қандай адам?

Бойында қандай жақсы қасиеттер бар деп ойлайсыздар?

құрастырады

 
4.      Жобалау қызметі    
5.      Топпен ән айту Әрқашан дайынбыз

Өлеңін жазған Серікбай Оспанұлы

Әнін жазған Әшірхан Телғозиев

Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды Тақтада ән мәтіні көрсетіледі

 

6.      Үйге тапсырма «Ардақты ат» сөзіне ребус Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады
7.      Сабақтың қорытынды сәті.

 

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.    
Бөлім Ынтымақты отбасы
Педагогтың аты – жөні  
Күні  
Сынып: 4 Қатысушылар саны:                                            Қатыспағандар саны:
15
Сабақтың тақырыбы Ардақты ат
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Адамның адамгершілігі
Құндылығы Ақиқат
Қасиеттері Шынайылық, шыншылдық
Сабақтың мақсаты Оқушыларға адам өміріндегі жақсылықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері 1.      Білімділік: Оқушыларға шынайылық қасиеті туралы түсінік беру.

2.      Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту.

3.      Тәрбиелік: Оқушыларды сыйластыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі Педагогтың әрекеті

 

Оқушының әрекеті Ресурстар

 

Ұйымдастыру кезеңі.

1.      Жағымды көңіл – күй

 

5 Т – ережесі:

1.    Тәртіп.

2.    Талап.

3.    Тыныштық.

4.    Тазалық.

5.    Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді

 

Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы
2.      Сабақтың дәйексөзі.

 

Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та,

бақыт та қонбайды.

Жүсіп Баласағұни

Жүсіп БаласағұниЖүсіп Хас Хажиб Баласағұни (шамамен 1017/1021–1075) – ақын, ойшыл, ғалым, мемлекет қайраткері. Туған жері- Жетісу жеріндегі Баласағұн қаласы. Бұрын бұл қаланы «Күз Орда» деп атаған. Философия, математика, медицина, астрология, өнертану, әдебиеттану, тіл білімі, т. б. ғылым салаларының дамуына зор үлес қосқан. Жүсіп Баласағұнидың есімі әлемдік әдебиет пен мәдениет тарихында «Құдадғу біліг» («Құтты білік») дастаны арқылы қалды. Ол бұл дастанды хижра есебімен 462 жылы, қазіргі жыл санау бойынша 1070 жылы жазып бітірген

Миға шабуыл әдісі.

1.      Адамның жақсы қасиеттеріне нелер жатады?

2.      Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Жақсы адамның бойында  адамшылық, жанашырлық, мейірімділік сезімдері мен жылы жүрегі болуы керек. Сонда ол жаман әдеттен жиреніп, жақсы әдетке үйренеді. Қолынан келгенше ешкімді де, ешнәрсені де бөліп жармай, бәріне бірдей жақсылық жасауға ұмтылады. Біз де сондай болуға тиіспіз. Әлемдегі барлық адамдар тек қана жақсылық туралы ойлап, жақсылық жасауға ұмтылатын болса, онда әлемде тыныштық, ынтымақ орнайды, адамдар бақытты өмір сүреді.

Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.

 
3.      Оқиға айту (Әңгіме) Екі дос туралы ертегі

 

Екі дос шөл далада келе жатыпты. Бір кезде екеуі сөзге келіп қалады да, біреуі екіншісінің бетінен ұрып жібереді. Сонда досы бетінің ауырғанын сезсе де, үндемей, құмға: “Бүгін ең жақын досым мені бетімнен ұрды” деп жазып қояды. Олар әрі қарай жүріп келе жатып, жазира далаға тап болады. Далада өзен бар екен, екеуі өзенге түсіп шомылып жатқанда, әлгінде досынан таяқ жеген жігіт суға батып кетеді. Сол кезде досы оны құтқарып, жағаға арқалап алып шығады. Есін жиған соң, жігіт: “Бүгін ең жақын досым мені құтқарды” деп тасқа қашап жазады. Алдымен бетінен ұрып, кейін досын құтқарған жігіт одан: “Сені ренжіткен кезімде құмға жазып едің, енді тасқа қашап жаздың, не үшін?” деп сұрайды. Сонда досы: “Біреу бізді ренжіткен кезде ренішті жел шайып кету үшін құмға жазуымыз керек. Бірақ біреу бізге жақсылық жасағанда, оны ешқандай жел шая алмау үшін тасқа қашауға тиіспіз. Ренішті құмға, қуанышты тасқа жазып үйрен”, – деп жауап берген екен.

Ой қозғау әдісі

Жақсылық жасау дегеніміз –   адамдарға, айналаға, табиғатқа қайырымдылық пен қамқорлық жасаудыатауға болады.Жақсылық жасау-оларды жақындастырады, достасырады. Олардың бір-біріне деген сыйластығы артады. Өйткені қиналған сәтте алынған көмек  ешқашан ұмтылмайды.

 

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

·         Азамат тасқа қандай сөз жазды?

·         Жәнібек  орнында болсаң не істер едің?

·         Азамат қандай  бала?

·         Өздерің тасқа қандай сөз жазар едіңдер?

·         Жақсылық жасаған кездерін болдыма?

 

 https://yandex.kz/video/preview/17587663278514937236
Шығармашылық жұмыс. 1-тапсырма «Суреттер не болды» әдісі

 

2 – тапсырма

Кластер құру «Жақсылық»

3- тапсырма

Қорқыт ата туралы аңызды оқып, Қорқыт атаның нақыл сөздерінің біріне түсініктеме жазыңдар

Суреттен не байқадыңдар?

Бұл қандай адам?

Бойында қандай жақсы қасиеттер бар деп ойлайсыздар?

құрастырады

 
4.      Жобалау қызметі    
5.      Топпен ән айту Әрқашан дайынбыз

Өлеңін жазған Серікбай Оспанұлы

Әнін жазған Әшірхан Телғозиев

Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды Тақтада ән мәтіні көрсетіледі

 

6.      Үйге тапсырма «Ардақты ат» сөзіне ребус Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады
7.      Сабақтың қорытынды сәті.

 

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.    

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *