Портрет түрлері
Түркістан облысы
Арыс қаласы
С.Сейфуллин атындағы жалпы білім беретін мектебі
Бейлелеуөнерімұғалімі Исабекова Ботакоз Парменовна
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: көркем еңбек Сынып:3«Ә» |
Мектеп:С.Сейфуллин
Мұғалімнің аты-жөні:Исабекова Ботакоз |
|||||
Күні: | Қатысқандар: Қатыспағандар саны: | |||||
Сабақтыңтақырыбы: | Портрет түрлері | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 3.1.2.1 3.1.3.2Мұғалім үшін: портрет түрлерімен таныстыру, портрет түрін анықтап, шығармашылық жұмыста үйренгендерін көрсете білуге дағдыландыру.
Оқушылардың шығармашылық міндеті: №2 жұмыс дәптерінің 14–15-беттеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады; Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды; |
|||||
Бағалаукритерийлері | – портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді;
– шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; |
|||||
Тілдікмақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
портрет, жанр.
Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер: – Портрет жанрының ерекшелігі неде? – Портрет салуда қандай ережелерді ұстану керек? – Портреттің қандай түрлері бар? |
|||||
Құндылықтарға
баулу
|
Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу
|
|||||
Пәнаралықбайланыстар | Сызу, бейнелеу өнері
|
|||||
Алдыңғымеңгерілген білім
|
Портрет түрлерін біледі | |||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтажоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар | ||||
Сабақтың басы 2мин
3мин
|
Топқа бөлу «Жемістер» әдісі 1-топ «Бейнелеу» 2- топ «Пейзаж» 3- топ «Натюрморт»
1 тапсырма. Топтық жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі . – суреттерде кімдер бейнеленген? – суретте кім екенін тауып, оны баяндап беру?
ҚБ «Смайлик» әдісі |
қима қағаздар
суреттер |
||||
Сабақ ортасы
15 мин
15 мин
|
Жаңа сабақ
2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі. 1) Портрет жанрына сипаттама беру 2) Портреттің түрлерін атау;
Дескрипторлар: – Оқушылар портрет жанры туралы біледі; – Портреттің түрлерін талдайды; – Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;
ҚБ «Смайлик» әдісі
3-тапсырма. Саралау тапсырмасы «Портрет» әдісі Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін салу. Кімді салғаны жөнінде әңгімелеп беру.
Дескрипторлар: – Оқушылар портрет салу ережелерін біледі; – Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды; ҚБ «Смайлик» әдісі |
постер, маркер
А3 қағаз, қарындаш
|
||||
Сабақтыңсоңы
5 мин |
Кері байланыс
«Бір сөзбен» стратегиясы Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану |
|||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | ||||
Саралау тапсырмасы
жеке жұмыста «Портрет» әдісі арқылы жүргізілді. Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады; қабілеті жоғары оқушылар адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді; |
“Смайлик”әдісі арқылы бағаланады. .
Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады. |
Қауіпсіздік техникасы ережелерін,
АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау |
||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||