Тағам және сусындар. Біз қалай тамақтанамыз?

Түркістан облысы

 Арыс қаласы

И.Журба жалпы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Байкожаева Нұрлыгүл Дауытбековна

 

Педагогтіңаты-жөні Н.Байқожаева
Күні: 17.03                            дүниетану
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы  Тағам және сусындар

Біз қалай тамақтанамыз?

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру
Сабақтың барысы.
Сабақтыңкезең

уақыт

Педагогтіңәрекеті Оқушыныңәрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді  сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты  үнемдейміз!

Нақты,дәл  жауап  береміз!

Сабақта  өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды  көрсетеміз!

Сабаққа  белсене  қатысып, жақсы  бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске  түсіру (ұжымда)

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы  жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы Ширату тапсырмасы.

Мәтінді оқып, белгіленген сөздерднені білдіретінін ойлан.

Кез келген адамның өз отбасы бар. Отбасы –қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде бірге тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен шешесі, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары.

(Ж) Оқушыларды жұптарға бөліңіз. Олар кім екенін және қайда

тұратынын айта отыра өздерін таныстырады. Одан кейін оқушылар

өз өмірінің кейбір сәттерін талқылайды:

 «Баяндама»

                Мұғалім оқушыларға мәтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді.Енді әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын қолдана отырып, осы мәтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы жеңімпаз болады.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

Белсенді оқу тапсырмалары

 

 

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

Форматив

ті бағалау.

 

 

 

 

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, сұрақ  қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Мен кіммін?

 «Былғары қолғап»

Ойын шарты: үш адамнан тұратын топтарға бөлініңдер: екі ойыншы, бір төреші. Мұғалім нұсқаған уақытта берілген тақырып бойынша сұрақ-жауап сағатын ұйымдастырасыңдар. Ол қарсыласың тоқтап қалғанша жалғаса береді. Төреші есеп жүргізіп отырады. Рөлдермен ауысып жүргізуге  болады.

 

 

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс  

«Бағдаршам» кері байланыс.

 

 

 

 

 

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. «Бағдар

шам»

Кері байланыс тақтай

шасы.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *