«ІТ және авиағарыш технологиясы»
ШҚО Өскемен қаласы
«Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі» КММ
Тоқпаева Б.Б
«ІТ және авиағарыш технологиясы»
(авторлық бағдарлама)
Оқушы компоненті
8-9–сынып оқушылары үшін үшін «ІТ және авиағарыш технологиясы» пәнінен типтік оқу бағдарламасы
Түсінік хат
Бұл бағдарлама 8-9 сынып оқушыларына информатика пәніне қосымша оқу курсы ретінде ұсынылады. Бағдарламаның ерекшелігі өтілетін тақырыптар жалпы оқу бағдарламасында қамтылмаған және оқушылардың жалпыеңбектік білім алып, кәсіби өзін-өзі анықтауы мен қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық жағдайларға бейімделуіне мүмкіндік жасайды.
«ІТ және авиағарыш технологиясы» курсын оқу барысында оқушылар өздерінің мүсіндерінің дұрыс қалыптасуына жағдай жасаудың мәні мен мазмұнын оқып – үйренеді. Аталған курсты оқу арқылы жас ұрпақтың бойында ақпараттық технологияларды меңгеруге деген дұрыс көзқарастың қалыптасуына мүмкіндік береді. Шығармашылық еңбек, жобалай және жоспарлай білу, жаңа технологияны игеру, жауапты шешімдерді қабылдау және тәуекелге бару заман ағысы, уақыт талабы.
Курсты оқу барысында экономикалық білімге көп көңіл бөлінеді. Президенттің егеменді және құқықтық мемлекетті қалыптастырудағы рөлін оқып – үйренуге ерекше маңыз берілген.
Мақсаты: ІТ және авиағарыш технологиясын оқытуда ақпараттық технологияның оқушылар үшін алатын орнын ашып көрсету, оқушыларды зерттеудің қыр-сырымен таныстыру, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Міндеттері:
-
Оқушылардың алған білімдерін қорытындылап, себеп-салдарлық байланыс орнатып, күнделікті өмірде білімін қолдана білу дағдыларын дамыту;
-
мемлекеттік стандартта белгіленген міндетті деңгейден мүмкіндік деңгейіне жету;
-
мүсіннің дұрыс қалыптасуына жағдай жасауға дағдыландыру;
-
Зерттеу жұмыстарын дамыту;
-
Зерттеу жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз ету.
«ІТ және авиағарыш технологиясы» таңдау курсын оқыту жоспары
Сабақреті |
Сабақтың мазмұны. |
Сағат саны |
Өтілу мерзімі |
|
1 |
Кіріспе |
1 |
||
|
І тарау. ІТ технологиясы |
18 сағ |
||
2-3 |
ІТ технология түсінігі |
2 |
||
4-5 |
ІТ технологиялардың мақсаты |
2 |
||
6-7 |
ІТ технология құралдары |
2 |
||
8 |
ІТ саласы дегеніміз не? |
1 |
||
8-9 |
ІТ технологияларын пайдалану жолдары |
2 |
||
11 |
ІТ технологияларын физика сабағында пайдалану |
1 |
||
12 |
ІТ технологиясын пайдаланудағы негізгі айырмашылықтар |
1 |
||
13-14 |
ІТ технология құралдарының негізгі ерекшеліктері |
2 |
||
15-16 |
ІТ технологиясын Қазақстанда дамыту |
2 |
||
17 |
ІТ технология көмегімен қашықтықтан оқыту |
1 |
||
18-19 |
Робот және роботехника |
2 |
||
|
ІІ тарау. Авиағарыш технологиясы |
14 |
||
20-21 |
Авиағарыш технологиясы түсінігі |
2 |
||
22 |
Авиағарыш айлағы |
1 |
||
23 |
Ракета |
1 |
||
24-25 |
Авиағарыш саласы дегеніміз не? |
2 |
||
26 |
«Байқоңыр» ғарыш айлағы |
1 |
||
27 |
Жер және авиағарыш |
1 |
||
28-29 |
Қазақстандағы авиағарыш музейі |
2 |
||
30 |
Қазақстандағы авиация және ғарыш зерттеулері |
1 |
||
31 |
Жоғарыдәлдікті спутниктік жүйе |
1 |
||
32-33 |
Авиағарыш қызметі туралы |
2 |
||
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
||
|
34 |
Күтілетін нәтиже
-
Ойлау мәдениетіне ие болу, мақсат қою мен оған жету жолында ақпараттарды қабылдауда оны кеңейту, талдау қажет;
-
Зерттеу жұмыстарына деген көзқарастың артуы;
-
Зерттеу жұмыстары туралы жалпы мағлұмат алады;
-
Зерттеу жұмыстарының әдіс-тәсілдерін ұғына біледі;
-
Зерттеу жұмыстарының түрлерін меңгереді;
-
Қазіргі заманға сай рухани құндылықтарды игеріп, өз танымы мен ұлттық танымды үндестіре алады.
Пәнаралық байланыс
Мұғалімдер оқу барысын ұйымдастыруда төмендегі пәнаралық байланыс міндеттеріне арнайы көңіл бөлулері тиіс.
«Қазақ тілі»:
-
оқытуды ұйымдастыру барысында оқушының жалпы және арнайы сөздік қорын байыту, ой- өрісін кеңейту және өз ойын нақты, толық жеткізе алу қабілетін дамыту;
-
ұлттық мәдениетке құрмет сезімін қалыптастыру.
«Өзін-өзі тану»:
-
Қазақтардың әдет – ғұрып құқығының пайда болу мен қалыптасуы.
«Тарих»:
-
ҚР- мемлекет ретіндегі қалыптасу тарихын зерттеу және тарихи қажеттілігін негіздеу біліктілігін қалыптастыру.
«Дене шынықтыру»:
-
Материалды өңдеу барысында қысқа мерзімдік және ұзақ мерзімдік шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Пайдаланылған әдебиеттер
Мұғалім үшін:
-
Шубин А. С. Курс общей информатики М., «Высшая школа». 1976
-
Калашников С. Г. Электричество. М., «Наука». 1977
-
Савельев И. В. Курс общей информатики. Том 1. Механика. Молекулярная физика М., «Наука» 1982
-
Савельев И. В. Курс общей информатика. Том 2. М., «Наука» 1988.
-
Sirota N. N., Bizhigitov N. N. Polymorphic Transitions of Ice at a Pressure up to 2500 MPa in the Temperature Range 90-300 K. Cryst. Res.Technol.23.1988.5.595-603
Оқушылар үшін:
-
Яворский Б. М., Детлаф А. А. Курс физики. Том 3.
-
Информатика М., «Высшая школа». 1972
-
Китайгородский А. И. Введение в физику. М., «Наука», 1973
-
Волькенштейн В. С. Информатика курсынан есептер жинағы. Алматы, «Мектеп». 1974
-
Рымкевич П. А. Курс информатики М., «Высшая школа». 1975