Есептік және реттік сан есім

 

Педагогтің  аты-жөні Сұлтанова Хамар Талғатқызы
Күні: 08.09.2021ж
Сынып:3  Қатысушылар саны: 9 Қатыспағандар саны:
Сабақтың

тақырыбы

Есептік және реттік сан есім
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма

бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;

3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау;

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық

әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды

сақтап сөйлеу.

Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті Оқушының

әрекеті

Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ана тілің арың бұл,

Ұятың боп тұр бетте.

Өзге тілдің бәрін біл,

Өз тіліңді құрметте.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

 

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.  

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

35-жаттығу. Мәтінді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беріп, болжау жасайды. Ақыл сөздің мағынасын топта талқылайды.

36-жаттығу. Мәтінді қатесіз, әрі көркем етіп көшіріп жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.

Дескриптор:

• Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін ажыратады. Жаңа білімді
меңгереді. Сауатты, көркем жазады.
• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
• Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

37-жаттығу. Реттік сан есімдерді оқып, сөз құра- мына талдайды. Реттік сан есімдерге жалғанған қосымшаның екі түрлі болу себебін түсіндіреді.

3.1.3.1 (Т; Қ) Жағдаяттық тапсырманы түсініп оқып, өз көзқарасын білдіру.

Шығармашылық үзіліс.

38-жаттығу. Оқулықта берілген жағдаяттық тапсырманы түсініп оқиды. Өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

(Ө; Қ) Рефлексиялық тапсырма. «Өз жауабыңның дәлелі».

Берілген сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтыру арқылы сабақтағы өз іс-әрекетіне кері байланыс жасайды.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс.

 

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау

 

Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Білім сандығы» кері байланыс.

 

Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. «Білім сандығы» кері байланыс. «Білім сандығы»  кері байланыс парағы
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *