Қыстап қалған құстар
Тәрбиеші:Тапалова Даража Қосыбайқызы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Қыстап қалған құстар»
Мақсаты: 1.Тәрбиелік: Қыстайтын құстарға сүйіспеншілік, қамқорлық сезіміне
тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Балалардың қыстап қалатын құстар туралы түсініктерінкеңейту, құстарды ажыратуға үйрету
3.Оқыту: Құстар тіршілігі, табиғатқа келтіретін пайдасы туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Көрнекі-құралдар:слайд,құстар суреті.
Оқу қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастырушылық ізденістік
Рефлекцивті түзетушілік
|
Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Көңіл күйлерің қалай? Ендеше көтеріңкі көңіл күймен шаттық шеңберіне тұрайық. Шаттық шеңбер: Қайырлы таң Алтын күн! Қайырлы таң Жер ана! Қайырлы таң Апайлар! Қайырлы таң Достарым! Миға шабуыл сұрақтар:
Жұмбақ Бүгінгі біздің оқу қызметіміздің тақырыбы: «Қыстап қалған құстар» Ғажайып Сәт: «Дымбілмес» Балалар сендер білесіңдер ме,құстар нешеге бөлінеді? Ал дала құстарының өзі нешеге бөлінеді? Қысқы орманда қандай құстар қалыпты? – Ал, енді торғай, қарға, сауысқан, тоқылдақ ,көгершін т. б. сияқты Қысқа қарай олардың қауырсындарының астындағы мамық жүндері қалыңдайды, сондықтан олар суықта тоңбайды, төзімді болады. Көгершін:“көгершін” деп атайды. Өсімдік тұқымымен, астық тұқымдарының дәнімен қоректенеді. Олар адамдарға жақын жерлерде мекендейді. ТОҚЫЛДАҚ – ұзын тұмсығы бар, құйрығы ұзын, аяқтары қысқа ,түсі шұбар, өте жылдам қимылдайтын еңбекқор құс. Ағаштардың қабықтарының арасындағы бунақденелілермен қоректенеді. ҚАРҒА – қара немесе сұр қауырсынды тамақ талғамайтын, еті арам құс. Кез келген тамақты қорек ететін құстардың бірі. Қар астында қатып қалған төгінділерді өткір тырнақтарымен тырнап босатып, мықты үшкір тұмсығымен шоқып қоректенеді. САУЫСҚАН– ала қанатты, ұзын құйрықты құс. Ол өте сақ. Ерекшелігі – жалтыр, әшекейлі заттарға әуестігі. Оның ұғымталдығы да соншалық – кәдімгі қараторғай мен тоты секілді, адамның айтқан сөзін жаттап алады. Кез келген тамақты қорек етеді – Құстар болмай қалса не болады? Дидактикалық ойын: «Қай құстың азығы» Шарты:Берілген азық түрлерін қыстырғыштағы құс түрлерімен сәйкестендіру. Сергіту сәті:( видеомен)
Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр» Шарты:қыстап қалатын құстарды тауып,атын атау.
Тапсырма:Балалар мен сендерге шығармашылық жұмыс беремін,яғни тұқымдардың көмегімен сендер бүгінгі қыстап қалатын құстардың бейнесін жасап шығуларын қажет (көгершін,торғай).
Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Біз бүгін нелермен таныстық? Қандай құстармен таныстыңдар? Қыстап қалатын құстарға қандай құстар жатады екен?
|
-Сәлеметсізбе!
-Жақсы
шаттық шеңберін орындайды
-құстар
мұқият тыңдайды
ойындарды қызығушылықпен орындайды
сергіту сәтін жасайды
ұжымдасып жұмыс жасайды
-ия,ұнады -құстармен -қыстап қалатын құстар торғай,сауысқан,тоқылдақ,көгершін,қарға т.б
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыстайтын құстар туралы мағлұмат алады;
Игереді: қыстап қалатын құстардың қысқы тіршілігін;
Меңгереді: Адамдардың қамқорлығын түсінеді.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718