Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||||||||||||||
Балаларды қабылдау | «Көңілді тышқандар»
Балалардың көңіл – күйін көтеру. Балалардың дене қызуын өлшеп, тазалығын тексеріп қабылдау.
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балалардың дене қызуын өлшеп тазалығын тексеріп қабылдау. | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың дене қызуын өлшеп, тазалығын тексеріп қабылдау.
|
Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. | Саусақ театры
«Көңілді қояндар» Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар, ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың дене қызуын өлшеп, тазалығын тексеріп қабылдау. |
||||||||||||||
Ата – аналармен әңгімелесу | Ата-анаға бала-бақшаға уақытында келуін ескерту. Ата аналармен пікірлесу. Жағымды жағдай орнату.
Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта – балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу. |
||||||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) | Д/ойын «Дәл осындай пішінді тап». Мақсаты: геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту, |
Д/ойын :«Көлеңкесін тап».
Мақсаты: балалардың аңғарымпаздығын бақылау. |
Үстел үсті ойыны
«Түсіне қарай ажырат». Мақсаты:Сенсорлық қабілеттерін дмыту. |
Д\ойын «Аңдардың құйрығын тап» Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету. | Сюжетті ойын
«құрылысшы» Заттардың атауын білуге, тату ойнауға тәрбиелеу. |
||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика | Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені №10. | ||||||||||||||||||
Таңғы асқа дайындық
Таңғы ас |
Әдептілік сақтап әжетханаға бару, қолдарын сабындап жуу, өз сүлгілеріне сүртіну дағдысын қалыптастыру.Сүлгілерін өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру. Үстел үстінде отыру, тамақты дұрыс жеу, асхана құралдарын дұрыс ұстау әдебін сақтауға дағдыландыру. | ||||||||||||||||||
Ұйымдас-тырылған оқу қызметіне дайындық | Д\ойын «Аңдардың құйрығын тап» Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, | Дид.ойын: «Ненің төлі»?
Мақсаты: үй жануарларының төлдерін ажырата білу |
Дид ойын:«Үй жануары мен жабайы аңдарды ажырат» ойыны.
Мақсаты: танымдық қабілеттерін арттыру |
Дидактикалық ойын:
«Мекенін тап» Мақсаты: Ойын арқылы балалардың тілін,ой – өрісін дамыту.
|
Д/ойын :«Көлеңкесін тап»
Мақсаты: балалардың аңғарымпаздығын бақылау. |
||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері | 1.«Қатынас»
Сөйлеуді дамыту 2.«Әлеумет» Қоршаған ортамен таныстыру 0/25 1апта Экология 0/25 3 апта 3.Шығармашылық музыка 2/4 |
1. «Таным»
Жаратылыстану 2. «Денсаулық» Дене шынықтыру 3. Вариативтік бөлім
|
1.«Шығармашылық»
Мүсіндеу 1/3 Жапсыру 2/4 2.Денсаулық Дене шынықтыру 3. Вариативтік бөлім
|
1.Қатынас
Көркем әдебиет 1/3 Драма 2/4 «Таным» Математика негіздері» 3.«Шығармашылық» Музыка
|
1. «Қатынас»
Орыс тілі 0/5 1/3 2. «Таным» Құрастыру 0/5 2/4 «Шығармашылық» Сурет салу 3.Денсаулық денешынықтыру |
||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Үй жануарлары мен төлдері» Мақсаты: Тілдік ойындар мен жаттығуларды қолдана отырып, балалардың сөздік қорларын дамыту және байыту. Үй жануарларының төлдерін атау,жануарлардың дауыстары жазылған үнтаспаны тыңдату. Үй жануарларымен таныстыру оларды атау және тану. Жануарларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіру және сұрақ жауап арқылы тіл байлығын дамыту. Әдіс тәсілі : түсіндіру,сұрақ –жауап, ойын. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: үй жануарлардың аттарын біледі Түсінеді: үй жануарларының әкелетін пайдасын түсінеді Қолданады: үй жануарларының адам тіршілігіндегі маңыздылығы ,адамның үй жануарларына қандай күтім жасайтынын айта алады Көрнекіліктер: үй жануарларының суреті, ұсақ ойыншықтар, таратпа материалдар. Үн таспа Дид-қ ойын: «Не қалай дыбыстайды?» «Даусынан таны » Сиқырлы үнтаспаны тындату (жануарлардың дауысынан не екенің табады)
Музыка Тақырыбы: «Зообаққа саяхат» Мақсаты: Музыка ырға-ғына сәйкес жануар-ларға тән қимыл-қозғалысты бере білуге талпындыру. Әнді бір мезгілде бастау және аяқтауда мұқият болу. Әуенді ырғақты қимыл: «Қоңыр аю қорбаңбай» А.Еспенбетова Музыка тыңдау: «Түлкінің әні» Ш.Құлманова Ән айту:«Ақ қоян» А.Айтуова Ойын ойнау: «Не қалай жүреді» П.Левкодимова Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Музыка ырғағына сәйкес қимылдар жасайды; Түсінеді: музыкаға деген құштарлықтары артады; Қолданады: «Ақ қоян» әнін дұрыс айтуды біледі
|
Жаратылыстану
Тақырыбы: «Үй жануарлары қандай?» Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту. Олардың күту жолдарын түсіндіру. Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу. Үй жануарларының сыртқы келбеті, қозғалу және қоректену тәсілдері туралы түсініктерін кеңейтіп, білімдерін бекіту. Адамға беретін пайдасы туралы білімдерін кеңейтіп,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Әдіс тәсілі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, әңгімелеу, қайталау, көрнекілік әдістері. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: үй жануарларын ажыратады Түсінеді: үй жануарларының әкелетін пайдасын біледі. Қолданады: үй жануарларының адам тіршілігіндегі маңыздылығын ,адамның үй жануарларына қандай күтім жасайтынын айта алады Көрнекілік: Үй жануарлары қой, сиыр, түйе, ешкі,жылқы. Үйдің суреттері, макеттері. Малдан алынған өнімдер: Сүт, айран, құрт, ет, жүн, жылы тоқылған қолғап. Дидактикалық ойын «ненің төлі». Дидактикалық ойын: «Мекеніне апар» Денешынықтыру Негізгі қимылдар: .Қозғалысын бағытын өзгертіп жүру, жыланша ирелеңдеп жүру, бытырап, қосымша қадаммен алға, шет жағына жүру.Қалыпты, аяқтың ұшымен, жүгіру, шеңбер жасап жүгіру. Құрсауларды домалату. Қимылды ойын: «Қасқыр мен қояндар» Күтілетін нәтиже Жаңғыртады: шеңбер жасап сапқа тұруды үйренеді Түсінеді: Құрсауларды домалатуды түсінеді Қолданады: Қозғалысын, бағытын өзгертіп жүруді біледі.
|
Жапсыру
Тақырыбы: «Қонжық» Мақсаты: Жапсыру мазмұнын күрделі ете және әртүрлі бейнелерді жасау үшін мүмкіндіктерін кеңейте отырып, оған қызығушылыққа тәрбиелеу. жануарларға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Әдіс тәсілі:ойын технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: қонжыққа тән ерекшеліктерді ажыратады Түсінеді,жұмыстың орындалу ретін түсінеді Қолданады; қонжықтың дене мүшелерін,оларды рет – ретімен жапсыруды біледі. Дид.ойын: «Көлеңкесін тап» Қолданылатын көрнекіліктер. Қажетті құрал-жабдықтар: ойыншық қонжық, пирамидалар,(үлкен және кіші), қайшылар, желім, сулық, үлестірмелі материалдар
Денешынықтыру Негізгі қимылдар Жүруді басқа қимылдармен кезектестіріп, белгі бойынша тоқтап жүру.Сапта бір бірден және жұппен,түрлі бағытта отырып жүгіру. Затты жанау арқылы орнынан жоғары секіру.(биіктігі 5-10см). Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: белгі бойынша тоқтап жүруді үйренеді Түсінеді: саптізбекте жүру дағдылары қалыптасады Қолданады:орнынан жоғары секіруді біледі Қимылды ойын: «Қу түлкі»
|
Драма
Тақырыбы: «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісі Мақсаты: Ертегі желісін ретімен орындау.Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау. Ертегі мазмұны арқылы еңбек сүйгіштікке, адал достыққа тәрбиелеу. Балалардың сөздік қорын дамытып, логикалық ойлауға және байланыстырып сөйлеуге үйрету Ойын арқылы оқу қызметіне қызығушылығын арттырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Әдіс тәсілі Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, тыңдау, мәнерлеп айту, сахналау. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: «Жыл басына таласқан жануарлар» ертегісін білу. Түсінеді: Жыл аттарын атауды, кейіпкерлерді сахналауды түсінеді Қолданады: Ертегінің мазмұнын айтып , сахналауды, сонымен қатар өз ойларын жеткізе білуді біледі Көрнекілік:ертегі кейіпкерлерінің суреті. кейіпкерлер костюмдері, пазылдар құрастыру. Дид-қ ойын: «Жануарлардың қимылын сал» Дид-қ ойын: «Жануарлардың дауысын сал» Математика негіздері Тақырыбы: «Үй жануарлары» Мақсаты: Жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттардан тұратындығы туралы түсініктерін жетілдіру. Олардың төлдерін бір- біріннен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға тәрбиелеу. Жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттарды санату. Төлдерді санау сұрақ жауап арқылы балалардың тілін дамыту Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: үй жануарларын таниды. Түсінеді: үй жануарларын танып, ұқсастықтары мен айырмашылығын, қорегі, адамға келтіретін пайдасы туралы түсінеді Қолданады: олардың адамның қамқорлығына, күтіміне зәру екендігі туралы ұғымды игереді. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар Дид.ойын: «Төлдерін ата» Қажетті көрнекі құралдар:үй жануарларының суреттері жұмыс дәптері үй жануарларының ұсақ ойыншықтары.
Музыка Тақырыбы: «Зообаққа саяхат» Мақсаты: Музыка ырға-ғына сәйкес жануар-ларға тән қимыл-қозғалысты бере білуге талпындыру. Әнді бір мезгілде бастау және аяқтауда мұқият болу. Әуенді ырғақты қимыл: «Қоңыр аю қорбаңбай» А.Еспенбетова Музыка тыңдау: «Түлкінің әні» Ш.Құлманова Ән айту:«Ақ қоян» А.Айтуова Ойын ойнау: «Не қалай жүреді» П.Левкодимова Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Музыка ырғағына сәйкес қимылдар жасайды; Түсінеді: музыкаға деген құштарлықтары артады; Қолданады: «Ақ қоян» әнін дұрыс айтуды.
|
Құрастыру
Тақырыбы: «Жануарларларға қора жасаймыз» Мақсаты: қоршаулар жасай алуға білімдерін жетілдіру Құрастыру кезінде «биік», «аласа» ұғымдарын үйрету кеңістікте дұрыс орналастыруды, қиялдау дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Үй жануарларына арналған қоршаулар жасауды үйренеді. Түсінеді: «биік», «аласа» ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете біледі. Қолданады: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оның көлеміне, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра алады
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар. Қолданылатын көрнекі құралдар: құрылыс материалдары және үлгі көрнекіліктер, үй жануарларының ұсақ ойыншықтары. Дид.ойын: «Мекенін тап» Дид. ойын; «Жануарлардың бөлігін тап» Сурет салу Тақырыбы: «Қоян» Мақсаты Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдеріне тәрбиелеу. Бірнеше бөліктерден тұратын пішіндерді үйлестіре білуге жаттықтыру Жануарларды олардың ерекшеліктерін ескере отырып салуға үйретуді дамыту. Әдіс- тәсілі: түсіндіру, көрсету. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады қоянның дене мүшелерінің атауларын біледі Түсінеді : сурет салу барысында дөңгелек және сопақша пішіндерді ажыратады Қолдана алады: үлгі бойынша қоянды салады Қолданылатын көрнекі құралдар: Қоянның суреті, Қажетті құрал-жабдықтар: қағаз, түрлі түсті қарындаштар, қоянның суреттері. Дид.ойын: «Көлеңкесін тап» Дид.ойын: «аңдардың құйрығын тап»
Денешынықтыру Негізгі қимылдар Жетекшінің ауысуымен қарқынды жылдамдатып және ақырын жүгіру.Сызықтар арасымен(10см қаш-та) тепе-теңдікті сақтап жүру. Допты бір-біріне төменнен лақтыру. Қимылды ойын: «Қоян мен қасқыр» Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: жүгіру түрлерін; Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасын туралы түсінеді Қолданады: допты қолдана алады; Қимылды ойын:«Қоян мен қасқыр» Қажетті құрал-жабдықтар: доп .
|
|||||||||||||||
Серуенге дайындық | Балалар киіну реттілігін сақтауды, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуге дағдыландыру. | ||||||||||||||||||
Серуендеу | Ауладағы ағаштарды бақылау
Мақсаты: балалардың ағаштарды қыс кезінде қалпын анықтап, білімін толықтыру Еңбек: ағаштардың түбін қармен жабу.Мақсаты: қар ағаштың түбін аяздан қорғайтынын балаларға түсіндіру. Қимылды ойын: «Ордағы қасқыр»Мақсаты: секіруге, затты лақтыруға жаттықтыру. Еркін ойын |
Қар үстіндегі іздерді бақылау. Мақсаты: балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Еңбек: құстар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп қою, жем салу.Мақсаты: қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Ақ қоян»Мақсаты: балаларды ептілікке баулу. Еркін ойын |
Аула сыпырушы еңбегімен танысу Мақсаты: аула сыпырушының қыс кезіндегіеңбег, оның жұмысы туралы балалардыңтүсінігін толықтыру. Еңбек: аула сыпырушыға балабақшаның ауласын сыпруға көмектесу.Мақсаты: ересек адамдарға қолдан келгенше көмек беруге деген балалардың ынтасын қолдап, еңбекке баулу Қимылды ойын: «Сауыққойлар» (қысқы спорт ойындары Еркін ойын |
Қыстың негізгі белгілерін бақылау. Мақсаты: балаларды қыстың белгілерін ажырата білуге үйрету Еңбек: Бақшаның ауласын қардан тазартып қою. Мақсаты: күрекпен жұмыс істеуге үйретіп, еңбекке баулу. Қимылды ойын: «Аяз» Мақсаты тез жүгіруге жаттықтыру. Еркін ойын |
Табиғат күнтізбесі бойынша ауа райын бақылау. Мақсаты: ауа райын бақылау. Ауа райына көңіл бөлу. Еңбек: кішкентай балдырғандардың ойнайтын ауласын қардан тазарту. Мақсаты: балаларды өздерінен кішілерге қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Арқан тарту!» Мақсаты: қимыл-қозғалыстарын қалыптастыру. Еркін ойын |
||||||||||||||
Серуеннен оралу.
Тазалық шаралары |
Киімдерін өз реттілігімен шешінуге дағдыландыру. Шкафтарына өз аяқ киімдерін ұқыпты жинау дағдыларын қалыптастыру.
Қолдарын сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінуге, өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру |
||||||||||||||||||
Түскі асқа дайындық.Түскі ас | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, асты аз-аздан алып, шусыз ішу, ас құралдарын дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру | ||||||||||||||||||
Тазалық шаралары. Ұйқыға жатқызу. | Әжетхана әдептілігін сақтап, қолдарын, беттерін жууға, өз сүлгілеріне сүртініп, сүлгілерін өз ұяшықтарына іліп дағдыланады Шешіну реттілігімен шешініп, орындық басына киімдерін ұқыпты жинауға дағдыланады. | ||||||||||||||||||
Түскі ұйқы | Балалар жағымды әуен тыңдап, тыныш ұйықтайды. | ||||||||||||||||||
Аудио ертегілерін тыңдап ұйықтау
Тақырыбы «ай мен күн» |
«Балапаным» әуенін тыңдап ұйықтау. | Балалардың ұйқысының тыныштығын тілеу.
Жағымды әуен тыңдап ұйықтау |
Ертегі айту.
«Қарлығаш пен Дәуіт» |
Аудио ертегілерін тыңдап ұйықтау
Тақырыбы «Ай мен Күн» |
|||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Кешен №6 | Кешен №7 | Кешен №8 | Кешен №9 | Кешен №10 | ||||||||||||||
Бесін асқа дайындық.Бесін ас. | Әдептілік сақтап әжетханаға барады, қолдарын, беттерін сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінеді. Өз тарақтарымен шаштарын тарайды. Ұқыпты тамақтану дағдыларын сақтап асты аз-аздан тістеп алып, шусыз шайнауды үйренеді. | ||||||||||||||||||
Дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Үйірме драма Тақырыбы «Жеті лақпен қасқыр ертегі»
Мақсаты:ертегінің мазмұнын дауыс ырғағын келтіре айтуға жаттықтыру |
3.Вариативтік бөлім:
«Өнерлі екен он саусақ» Тақырыбы: «Машина» (мүсіндеу) Мақсаты: Саусақ маторикалары дамиды.Ұқыптылыққа тәрбиеленеді. Көрнекіліктер: Көліктердің суреттері, ермексаз, тақтайша, сулық. |
3. Вариативтік бөлім
«Қауіпсіздік» Тақырыбы: «Ас үй ойнайтын жер емес» Мақсаты: Үлкендердің рұқсатынсыз ас үйге кіруге болмайтындығы жайлы біледі.Қауіпті заттарды қауіпсіз заттардан ажыратады. Көрнекіліктер: Қауіпсіздік туралы суреттер. |
Жұмбақ жаттау: Неткен көркем жасыл достар Жомарт, адал, асыл достар Ауамызды тазартады Бөлмемізді жаңартады. Қарапайым өсімдік, Бақшамызда өсірдік Сырқаттансақ шамалы Бізді емдеп жазады. |
Дид ойын; «Өсімдіктің бөліктерін ата»
Мақсаты: Балалардың танымдық қызығушылығы артады.
|
||||||||||||||
Жеке баламен жұмыс:
Әлеумет саласы бойынша Айзия, Абдрахман, Айжан, Алуа айналасындағы заттардың міндеттерін біледі Мақсаты: Заттардың міндеттерін біледі. |
Жеке баламен жұмыс:
Таным саласы бойынша Бахадур, Нариман, Айзере, Нұрдаулет құрылыс материалда-рының бөліктерін біледі, оларды түрлі тәсілдермен орналастырады. Мақсаты: құрылыс материалдарының бөліктерін ажыратады. |
Жеке баламен жұмыс:
Қатынас саласы бойынша Әділет, Асель, Каусар, Нұркелді суреттер бойын-ша таныс шығармаларды атайды; Мақсаты: Ойлау қабілеттері дамиды. |
Жеке баламен жұмыс:
Шығармашылық саласы бойынша Бексұлтан, Әлішер, Жанболат, Қорлан музыканы тыңдау дағдысын меңгерген. Мақсаты: музыканы тыңдау дағдысы қалыптасады. |
Жеке баламен жұмыс:
Денсаулық саласы бойынша Жансұлу, Санжар, Нұрислам, Нұржан және денені жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды. Мақсаты: Қимылдары дамиды. |
|||||||||||||||
Серуенге дайындық | Балалар киіну реттілігін сақтайды, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлайды, киіміндегі олқылықтарды жөндейді. | ||||||||||||||||||
Серуен Серуеннен оралу. Тазалық шаралары | Балабақша ауласында серуен.
Балалар киімдерін ұқыпты шешеді, шкафтарына киімдерін ұқыпты жинайды. Балаларды бақылау |
||||||||||||||||||
Кешкі асқа да-йындық. Кешкі ас | Әдептілік сақтап әжетханаға барады, қолдарын сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінеді. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын дұрыс қолдануды сақтайды. Тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз шайнауды үйренуді жалғастырады. | ||||||||||||||||||
Ойындар. Өзіндік іс- әрекеттер. Балалар -дың үйге қайтуы
Ата-анамен жұмыс |
Еркін ойын: «Өсімдіктерді боя» | Сергіту жаттығуы: Айналсын деп гүлдерге Тұқым септік бұл жерге Жерге тамыр тастады Гүлім өне бастады Жапырағы жайқалып Үлкен гүлге айналып Соғып еді самал жел Ары бері шайқалып. |
Дид ойын: «Не қайда өседі?»
Мақсаты: Зейіндері дамиды.
|
Еркін ойын: «Жеміс пен көкөністі құрастыр»
|
Дидактикалық ойын: “Жақсы – жаман”
Гүлдерге су құю Ағаштарды сындыру Құстарға жем беру Гүлдер жұлу Құстарға ұя жасап беру. Мақсаты: Жақсы – жаман қасиеттерді ажыратады. |
||||||||||||||
Баяндама: “Кітап оқудың бала өміріне маңызы»
“Сіз балаңызға қандай кітап оқып бересіз?” балалардың дамуы үшін кітаптың маңызы туралы кеңес беру. |
|||||||||||||||||||
ЦИКЛОГРАММА
ІІ апта 13қаңтар – 17қаңтар
№4 Ересек «Құлпынай» тобы
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тәрбиешілер: Изеева Б.Ж