Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»

 

               IV апта, (27 – 31 қаңтар, 2020 жыл)

             Мектепалды  даярлық № 2 «Балдырған» тобы                                                                                                                                               

             Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»

 

Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі

( 03.01.2020ж)

Сәрсенбі Бейсенбі  Жұма
Балаларды қабылдау

 

 

Ата – аналармен әңгімелесу

Cиқыршы болып қарсы алу Көңілді  әуенмен  қарсы  алу Көңілді  әуенмен  қарсы  алу Көңілді  әуенмен  қарсы  алу Бал  -бала ойыншық тарымен    қарсы алу
Тәрбиешінің балалармен табиғат туралы,онда тіршілік ететін барлық тіршілік иелері туралы  әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс.
Үйде балаларына  шағын  әңгімелер,ертегілер  құрастырып айтып  беру жөнінде әңгімелесу.

Бөлме өсімдіктері,оларды күтіп-бағу туралы әңгімелесу.

Балалардың  сөз  қорларына табиғат туралы тақпақтар,өлең жолдарын айту туралы әңгімелесу

Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) Дидактикалық ойын:

«Вагондарға  дөңгелек  таңдау».

Мақсаты:Пішіндерді ажыратуға ,қасиеттерін  білуге   жаттықтыру,ой  қиялын  дамыту.

Үстел- үсті ойыны:  «Кішкентай   құрылысшы.»

Мақсаты:  Ойлау  қабілеттерін  қабылдау , ес , зейін  процесстерін дамыту.

Үстел-үсті ойыны:

«Жұбын  тап!»

Мақсаты:Салыстыру   білімдерін   жетілдіру ,қол  белсенділігін  арттыру.

 

Дидактикалық  ойын: «Түстерді ажырат  ! » Мақсаты:Әртүрлі  ретте  орналасқан пішіндерді  түстеріне  қарай  сәйкестендіруге үйрету. Қимылды  ойын:«Өз  үйіңді  тап!»

Мақсаты:Есте  сақтау  қабілеттерін  дамыту.

 

Таңертеңгі   

   жаттығу

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар  кешені № 10  Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау.

 

Таңғы асқа дайындық

Таңғы ас

Үстелде  дұрыс  отыру  дағдысын  қалыптастыру.

Мәдени-гигиеналық  талаптарды  орындау

 

Ойын

ұйымдастырылған оқу

қызметіне

дайындалу

Дамытушы   ойыны                «Қай сурет  жоқ?» Мақсаты:Балалардың есте сақтау  қабілеттерін дамыту. Дамытушы  ойыны      «Перне  тақта!»          Мақсаты:Зейіні мен көзқарасын   дамыту Дамытушы  ойыны

«Пантомима» бейнелеу

Мақсаты:   Санамақ  арқылы  ойыншыны  ортаға  шығару,  құлағына  белгілі  бір аң,құс, жануарды айту,сол жануарларға   іс қимыл арқылы  жасыру.

 

Дамытушы   ойыны

«Ұшты ,ұшты. »

Мақсаты:Балаларды    аңғарымпаздыққа  ,тапқырлыққа тәрбиелеуді  үйрету.

 

Дамытушы ойыны

«Ойна да , ойла!»

Мақсаты: Ойлау ,есте сақтау  қабілеттерін  арттыру.

Ойна да ,ойла

 

1. «Қатынас»                           Сөйлеуді  дамыту                                   2.«Таным»  Математика негіздері                                                            3. «Әлеумет»                        Экология негіздері                             4. « Шығармашылық » Музыка 1. «Қатынас»               Сауат ашу                                   2. «Шығармашылық» Музыка                     3.«Денсаулық »                              Дене  шынықтыру                                                              4.Вариативтік  бөлім 1.«Денсаулық»                              Дене  шынықтыру                                                 2.«Қатынас»

Ағылшын 3.«Шығармашылық» Жапсыру                                                                                                     4.Вариативтік  бөлім

1. «Коммуникация»                   Орыс тілі                                          2.  «Денсаулық»                                Қауіпсіздік мінез – құлық   негіздері 2/4                               3.«Шығармашылық»                  Сурет  салу                                                                                                                       4.Вариативтік  бөлім 1.«Қатынас»                         Драма                                                       2. «Таным»           Жаратылыстану                                3. «Әлеумет»    Өзін-өзі тану                                                                       4. «Шығармашылық»  Мүсіндеу
 

Ұйымдастырылған оқу

қызметтері

1.Сөйлеуді  дамыту. Тақырыбы:« Көңілді   қысқы  ойындар»

Мақсаты:Ұйымшылдық-пен ойнауға  тәрбиелеу . Қыс  айларында  ойнайтын  ойындарды  атай  отырып,  ойын   қызықтарын  сұрақ жауап арқылы   айтқызу.

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.

Дидактикалық ойын: «Қыс та бар , жаз да жоқ?»

Көрнекілік:қыс суреттері

Күтілетін  нәтиже:

Жаңғыртады:Қыс  айларында  ойнайтын  ойындарды  Түсінеді:Ұйымшылдық пен ойнауға

Қолданады:қысқы ойын атауындұрыс   атауды

 

2. Қарапайым  математика

Тақырыбы:

«Артық , кем , тең.»

Мақсаты:Артық кем және  тең   таңбалары   туралы  мағұлмат  бере  отырып ,  заттарды  топтастырғанда   артық  кем  немесе  тең  болатынын  түсіндіру Бір – біріне  көмек  қолын  созуға  тәрбиелеу.

Әдіс тәсілі: көрсету,түсіндіру,әңгімелету т.б

Көрнекіліктер: Сурет-

тер,сандар,ойыншықтар,математикалық белгілер

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:   заттарды  салыстыру  дағдыларын                          Түсінеді: Артық кем және  тең   таңбалары

Қолданады:артық,кем және  сөздерін

 

3.Экологогия  негіздері

Тақырыбы:

«Қыс белгілері

Мақсаты:Мезгілге  тән   маусымдық    құбылыстар  туралы   білімдерін  кеңейте  отырып ,  табиғатты  сүюге ,  қорғауға  тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, мадақтау

тау

Көрнекіліктер: Мезгілдік  суреттері

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:  Мезгілге  тән   маусымдық    құбылыстар  туралы   білімдерін                        Түсінеді:қысқы қауіпсіздікті  сактауды

Қолданады:қысқы  ойындар  құралдарын

 

4. Музыка

Тақырыбы: «Қыс  туралы  ән»

Мақсаты: 

Әнді  әсерлі  етіп  айтуға ,дәл  ырғақпен   дербес  орындауға   үйрету.              Әуен  сазына  ілесіп, қыс  көрінісін   қимыл  – қозғалыспен   бейнелей   білуге   баулу                   Әуенді  ырғақты   қимылдар: «Jingle  bells»  әуеніне   аққалар  биі  Музыка  тыңдау:                               «Қыс  қызығы  »                      И .Нүсіпбаев Ән  салу:  «Қыс   туралы  ән»Әні мен  сөзі : Д.Қиқымов

Күтілетін  нәтиже: Жаңғыртады: саппен  жүреді;                     Түсінеді:Дауысқа  жаттығу  жасауды

Қолданады:Әнді  орындайды ,  дыбыстарды  ажыратады.

1.Сауат  ашу

Тақырыбы:«Б»   дыбысымен  таныстыру.

Мақсаты:

Тиянақты жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сөзге дыбыстық талдау жасауға үйрену. сөздердің  ішінен «Б»  дыбысын тауып айтуға дағдылану                                  Әдіс-тәсіл: сұрақ-жауап, көрсету, сергіту

Дидактикалық ойын:  «Әріпті  тап!»

Көрнекіліктер:

Кеспе әріптер,текше

лер,сюжетті суреттер

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Сөзге дыбыстық талдау жасауды                          Түсінеді:дыбысын тауып айтуды

Қолданады:

Б дыбысынан келетін сөздерге дыбыстық талдауды

 

2. Музыка                      Тақырыбы: «Қыс  туралы  ән»

Мақсаты: 

Әнді  әсерлі  етіп  айтуға ,дәл  ырғақпен   дербес  орындауға   үйрету.              Әуен  сазына  ілесіп, қыс  көрінісін   қимыл  – қозғалыспен   бейнелей   білуге   баулу                   Әуенді  ырғақты   қимылдар: «Jingle  bells»  әуеніне   аққалар  биі                                            Музыка  тыңдау:                               «Қыс  қызығы  »                      И .Нүсіпбаев Ән  салу:  «Қыс   туралы  ән»                     Әні мен  сөзі : Д.Қиқымов

Күтілетін  нәтиже: Жаңғыртады: саппен  жүреді;  Түсінеді:Дауысқа  жаттығу  жасауды

Қолданады:Әнді  орындайды ,  дыбыстарды  ажыратады.

 

 

3.Дене  шынықтыру

Негізгі қимылдар

1) Көтеріңкі  қойылған  заттың  үстімен жүру

2)Гимнастикалық  орындық  үстінде  тепе – теңдікті   сақтап  жүру  және  орта  кезінде  бұрылу

3) Екі  аяқпен   шахмат  тәрізді  қойылған , толтырылған доптар  үстінен  қос   аяқпен  секіру.

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:    Жаңғыртады: Гимнастикалық  орындық  үстінде  тепе – теңдікті   сақтап  жүру  ;                         Түсінеді:қауіпсіздікті  сақтауды;

Қолданады:Көтеріңкі  қойылған  заттың  үстімен жүруді

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Дене  шынықтыру

Негізгі қимылдар 

1) Екі  аяқпен   шахмат  тәрізді  қойылған , толтырылған доптар  үстінен  қос   аяқпен  секіру.

2) Гимнастикалық  орындық  үстінде  тепе – теңдікті   сақтап  жүру  және  орта  кезінде  бұрылу

3)Музыка  ырғағына  сәйкес   түрлі   қимылдар  жасау.

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Музыка  ырғағына  сәйкес   түрлі   қимылдар  жасау Түсінеді:тиянақты  орындауды

Қолданады:толтырылған доптар  үстінен  қос   аяқпен  секіруді

 

 

 

2. Шет тіліТақырыбы: «Magical winter»

Мақсаты:Ғажайыпқа толы  қыс   мезгілінің  көрінісін  сюжеттей  отырып,  қыс мезгілінің  ерекшеліктерін  атап,  түсіндіру.                       (It’s Winter  A   snowman,a snow,a  sledges)                         Қысқы  ойындар   қатарын  таныстырып, оқу  қызметіне  деген   қызығушылықтарын   арттыру.

Д/ ойын:“I agree/I disagree?”

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:Қыс мезгілін  ағылшын  тілінде  айтады.     Түсінеді:Қыстың  ерекше  белгілері  жайлы  түсінікті

Қолданады:  Қысқы  ойындар   қатарын  ағылшын  тілінде  атайды

 

3. Жапсыру                    Тақырыбы: «Қысқы түн»

Мақсаты:

Қысқы  табиғат  көріністерін   әңгімелей   білу   дағдыларын   жетілдіре  отырып

жапсырудың әдіс- тәсілдерін  меңгерту.  Бір – біріне  көмек   қолын   созуға  тәрбиелеу.         Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру

Көрнекілік:улгі сурет Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Қысқы  табиғат  көріністерін   әңгімелей   білуді  Түсінеді:үлгідегі тәсіл арқылы  жапсыруды

Қолданады:

Салыстыру  дағдыларын

 

 

 

 

1. Орыс   тілі

«Зима»

Цель:Обобщить , систематизировать  представления  детей  о зиме  как   о времени  года.Учить  поддерживать   непринужденную   беседу  на   опредленную  тему.Воспитывать  интерес и  любовь  к  родной   природе.Развивать  внимание ,  наблюдательность ,  зрительное  восприятие ,  логическое   мышление   детей.                                              Д\игра: «Собери снежинки»

Дидактический  материал:                      зимние картинки

Ожидаемый  результат:        Воспроизводят:   Учить  поддерживать   непринужденную   беседу                 Применяют: Воспитывать  интерес и  любовь  к  родной   природе       Понимают:наблюдательностьзрительное  восприятие ,  логическое   мышление

 

2.Сурет

Тақырыбы:

« Қар»                                            ( сәндік  акварель  бояуымен)                              Мақсаты:

Дербес түрде   қар  ұлпаларын  салуды   үйрету.                           Қардың  аппақ  ,  ұлпа ,  мамықтай  ,  жұмсақ   болатынын  көрсету.   Тазалыққа ,ұқыптылыққа   тәрбиелеу.                          Әдіс-тәсіл: көрсету, сұрақ-жауап, қорытындылау, мадақтау

Көрнекілігі: Қыс  мезгіліндегі  ағаштар, табиғат  суреттері

Күтілетін  нәтиже:

Жаңғыртады:      қар  ұлпаларын  салуды                         Түсінеді: Қылқаламмен бояудың әдістерін;

Қолданады:түрлі-түсті қылқаламмен  бояуды;

 

3.Қауіпсіздік  мінез – құлық                                                                                               Тақырыбы: «Суықтан  сақтан»

Мақсаты:

Балаларды  қыс  мезгіліндегі  суықтан   және   түрлі   аурулардан  сақтану   жолдарын   үйрету.Өз денсаулықтарына   ұқыпты  қарауға тәрбиелеу.

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Өз қауіпсіздігін сақтауды                         Түсінеді: Қауіпсіздік ережелері туралы

Қолданады:  аяздан , мұзды  жолдардан қорғануды

1.Драма.

Тақырыбы:«Қарлығаш пен  дәуіт »  (сахналау)

Мақсаты:Сахнада  еркін   қимылдап,  өз  ойын  толық   жеткізе   білуге   үйрету.Театрлық  іс – әрекетте   ертегілерді  пайдалана  отырып,  балалардың  анық ,  дұрыс  сөйлеу  мәдениетін   дамыту.

Көрнекіліктер:

Үлгі суреттер

Әдіс тәсілі: әңгімелеу,түсіндіру,

сұрақ-жауап

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:    театрландырылған қойылым арқылы

балалар  сөздік қорын,

Түсінеді:бір-бірін сыйлауға;

Қолданады:

Сұрақтарға дұрыс   жауап беруді

 

2.Жаратылыстану

Тақырыбы:  «Қыс  ғажайыптары»

Мақсаты:

Қыс  мезгілі  туралы  түсініктерін  молайту.Қыс  мезгіліндегі  ауа  райы  , табиғат   құбылыстары  , өсімдіктердің   жай – күйі   жайлы   түсініктерін   дамыту.

Әдіс-тәсіл:  көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.

Дидактикалық ойын: « Ұлпа қарлар  жинау»

Көрнекілік: Табиғат  көрінісі  суреттері

Күтілетін  нәтиже:  Жаңғыртады:Қыс  мезгіліндегі  ауа  райы  , табиғат   құбылыстары  , өсімдіктердің   жай – күйі Түсінеді:мезгілдік  ғажайыптарды

Қолданады:қарды  аққала  жасауға

 

3. Өзін-өзі  тану

 Тақырыбы:

«Біз  еңбекқор  баламыз»

Мақсаты:

Үлкендер   еңбегін  құрметтей  білуге  баулу.      Еңбексүйгіштік ,  адал қызмет ету  т.б  туралы  түсініктерін   дамыту.Адам  бойындағы   құнды   қасиеттерге  тәрбиелеу.                                                           Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, қорытындылау

сұрақ-жауап.

Дидактикалық ойын: «  Қай  маман  құралы?»

Көрнекілік:үлгі суреттер,  мамандар  суреті

 Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Үлкендер   еңбегін  құрметтей  білуге  Түсінеді:Еңбексүйгіштік ,  адал қызмет ету

Қолданады:

Суретке  қарап   әңгіме  құрауды

 

4.Мүсіндеу

Тақырыбы:

«Аққала»

Мақсаты:

Мүсіндей білу  іскерліктерін  бекіту.Аққала   бейнесін  мүсіндей  білуді   үйрете  отырып,  саусақ  моторикаларын   дамыту.Ұқыптылыққа   тәрбиелеу.

Әдіс тәсілі: сұрақ-жауап  түсіндіру, көрсету,әңгімелесу

Күтілетін нәтиже:Жаңғыртады:Мүсіндей білу  іскерліктерін                 Түсінеді:Аққала   бейнесін  мүсіндей  білуді

Қолданады:саусақ  моторикаларын

 

 

Серуенге дайындық Балалардың киіну реттілігін бақылау,  киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, ұқыпты  киіну дағдысын  қалыптастыру. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуендеу Тапсырма№4                                                                                   Бақылау:«Қырауды бақылау»                                                                  Мақсаты: Балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау.                               Еңбек  қызметі:Аула  сыпырушы қызметтерлерінің  жұмысын   бағалау.                          Қимылды  ойын:«Ұядағы  қарғалар.» Мақсаты:Балаларды  ептілікке , шапшаңдылыққа тәрбиелеу.Еркін  ойын.

 

Тапсырма № 5 Бақылау:«Қайың ағашын бақылау»       (Қиялдау)                        Мақсаты: Қайың ағашының қысқы көркін бақылау. Балаларды табиғаттың қорғаушысы болуға тәрбиелеу.                               Еңбек  қызметі:  Қардан қарлы  дуал  жасау.Топтық  жұмыс.Қоғамдық  жұмыс   уақытында бір-біріне   кедергі  келтірмеу.Қимылды  ойын:                 «Жүйрік қоян» Мақсаты:    Балалардың  қимыл –қозғалысын арттыру.Еркін  ойын. Тапсырма№3 Бақылау:«Қар  жауып  тұрған  құбылысты  бақылау»                                       Мақсаты: Қардың  жауып  тұрғанын  бақылау ,ауа  райына  байланысты  құбылыстарды  түсіндіру. Аязды  күнде қар  жеңіл ,ал   жылылырақ  күнде  қар  ауырлау тартатынын айту.                                Еңбек  қызметі:Топ болып  қар тазалауға  көмектесу.                                               Қимылды  ойын: «Аңшы мен қояндар»                       Мақсаты:                     Белсенді ойнауға , ептілікке баулу.                     Еркін  ойын. Тапсырма7                                                                                  

Бақылау:«Желді бақылау.»Мақсаты: Желдің бағытын қапалық арқылы анықтау Еңбек  қызметі:                       Қар  тазалауға  көмектесу.

 

 

Қимылды  ойын:       «Үйсіз  қалған  қоян»    Мақсаты:Ойынның   тәртібін сақтай  отырып, секіріп алға  жүгіру.Еркін  ойын.

Тапсырма№12

Бақылау:                                                            «Күн  көзін  бақылау.»                      Мақсаты: Күннің  көзін   қыс  мезгілімен байланыстырып,, балаларға  барынша  мол  түсінік беру. Еңбек  қызметі:                      Аққала  жасау   .              Қимылды  ойын:                           «эстафета»  »        Мақсаты:Жүйріктікке ,шапшаңдылыққа  тәрбиелеу.

Еркін  ойын.

Серуеннен оралу. Тазалық шаралары Тамақтану алдында мұқият жуынуды қадағалау
Түскі ас. Үстел  басында ұқыпты тамақтану дағдыларын  қалыптастыру.
Тазалық шарлары. Күндізгі ұйқыға дайындық, ұйқыға жатқызу. Балалардың дұрыс шешінуін қадағалау, жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ұйқы

 

 

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.
«Алтын жұмыртқа »ертегісін оқып  беру.

 

Баяу   музыка  тыңдайды

 

«Жеті  лақ»

ертегісін  оқып  беру.

 

Баяу   музыка  тыңдайды

 

«Қолғап»

ертегісін  оқып  беру.

 

Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Қайық» -Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу «Кемпірқосақ» – Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау Жалпақ табандылық тың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен  жүру. «Созылу»  – Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу «Созылу»  – Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу

 

Бесін ас

 

Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.
Вариатив.

бөлімдер

 

Сиқырлы  суретші. Тақырыбы:                          «Қысқы көрініс»

Мақсаты:Балалардың  қыс  мезгілі және  қысқы ойындар туралы түсініктерін  кеңейту. Аққаланың  бейнесін  үзік  сызықтарды бір – бірімен қосу арқылы  салуды  үйрету.Эстетикалық  талғамын  дамыту.

Вариативтік бөлім:       «Шебер қолдар»

Тақырыбы:« Үй»

Мақсаты:Қажетсіз пластикалық  заттардан   үй  құрастыру  тәсілдерін  үйрету.

«Сиқырлы сандар»

Тақырыбы: «Заттардың   орналасуы»Мақсаты:Әрбір  заттың  дұрыс  орналасу  тәсілін  үйрету.Ойлау  дағдысын  арттыру.

 

 

 

 

«Қауіпсіздік»

Тақырыбы: «Абайлаңыз,   бейтаныс   адам.».

Мақсаты:Балаларға  көше де  серуенде бөгде  танымымайтын адамдармен байланыс  жасамауға түсінік  беру.

Өнерлі екен он саусақ.   Тақырыбы: «Қоңырау  гүл.»

Мақсаты:Сурет  салуға  қызушылығын арттыру.Карандашты  оң  қолына  ұстатып  жаттықтыру.Ұқыптылық-қа,жинақылыққа тәрбиелеу.

 

 Баланың жеке даму картасына сәйкес  жеке жұмыс Жеке жұмыс:

Қатынас  саласы

Сөйлеуді дамытудан

Айзере мен Жанарысқа

Қысқы  табиғат суретіне  әңгіме құрату.

Жеке жұмыс:

Шығармашылық саласы бойынша ермексаздан   Рамазан мен  Орынбасарға  ағаш бұтақтарын мүсіндеуді үйрету

Жеке жұмыс:

Таным саласы бойынша математика негіздерінен    Ернар, Бексултан,Дильназ геометриялық  ұғымдарды қалыптастыруда пішіндер ден  бейнелер  құрастырту.

Денсаулық   саласы

бойынша   Алишер мен Нариманға    Қимыл – қозғалысты  дамыту  жаттығуларын  орындату.

Жеке жұмыс.

Әлеумет саласы: Кітап  бұрышында сөрелерді  жинауға,  еңбекке  баулу.

Серуенге дайындық Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.
Серуен Балалардың  кешкі серуен кезіндегі  еркін  ойындар
Серуеннен оралу. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу.
Кешкі ас Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.
Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер. Қ/ойын:«Актер.»

Мақсаты: Сипаттама  бойынша  тауып,қимылмен  көрсете  білуге үйрету

Үстел үсті ойыны: «Өз  орнын тап!»

Мақсаты:Жұлдыз, ай , күн ,бұлт жарты бөлігіаяқталмаған  суретті балаларға  толықтырып аяқтату.

Үстел-үсті ойыны: «Түрлі – түсті  құмға бейне  салу.»

Мақсаты: Балалардың ұсақ қол қимылдарын дамыту

 

 Дидактикалық ойын: «Қуыршақтарды шкафқа  жинаймыз»

Мақсаты:Ұқыптылыққа жинақылыққа тәрбиелеу

Желілі   ойын:

«Дәрігер  болам  өскенде».

Мақсаты:Рөлгше  шынайы  ене  білуге ,шығармашылық  қасиеттерін дамыту.

Балалар

дың үйге қайтуы.

Суық  тиюдің алдын алу шаралары туралы  әңгімелесу. «Ұяшық»  газетін  шығаруға  кеңес беру. Емдік  қасиеті бар шөптер суреттерін акелу. Ертегі  кітаптарын  алдыру.

 

Қысқы табиғат  көрінісі  туралы буклет  жасату.

 

 

 

Тәрбиеші:

Жаңабай Р.Б

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *