Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
IV апта, (27 – 31 қаңтар, 2020 жыл)
Мектепалды даярлық № 2 «Балдырған» тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі
( 03.01.2020ж) |
Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||||||||||
Балаларды қабылдау
Ата – аналармен әңгімелесу |
Cиқыршы болып қарсы алу | Көңілді әуенмен қарсы алу | Көңілді әуенмен қарсы алу | Көңілді әуенмен қарсы алу | Бал -бала ойыншық тарымен қарсы алу | ||||||||||||
Тәрбиешінің балалармен табиғат туралы,онда тіршілік ететін барлық тіршілік иелері туралы әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс. | |||||||||||||||||
Үйде балаларына шағын әңгімелер,ертегілер құрастырып айтып беру жөнінде әңгімелесу.
Бөлме өсімдіктері,оларды күтіп-бағу туралы әңгімелесу. Балалардың сөз қорларына табиғат туралы тақпақтар,өлең жолдарын айту туралы әңгімелесу |
|||||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) | Дидактикалық ойын:
«Вагондарға дөңгелек таңдау». Мақсаты:Пішіндерді ажыратуға ,қасиеттерін білуге жаттықтыру,ой қиялын дамыту. |
Үстел- үсті ойыны: «Кішкентай құрылысшы.»
Мақсаты: Ойлау қабілеттерін қабылдау , ес , зейін процесстерін дамыту. |
Үстел-үсті ойыны:
«Жұбын тап!» Мақсаты:Салыстыру білімдерін жетілдіру ,қол белсенділігін арттыру.
|
Дидактикалық ойын: «Түстерді ажырат ! » Мақсаты:Әртүрлі ретте орналасқан пішіндерді түстеріне қарай сәйкестендіруге үйрету. | Қимылды ойын:«Өз үйіңді тап!»
Мақсаты:Есте сақтау қабілеттерін дамыту.
|
||||||||||||
Таңертеңгі
жаттығу |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені № 10 Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау.
|
||||||||||||||||
Таңғы асқа дайындық
Таңғы ас |
Үстелде дұрыс отыру дағдысын қалыптастыру.
Мәдени-гигиеналық талаптарды орындау
|
||||||||||||||||
Ойын
ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындалу |
Дамытушы ойыны «Қай сурет жоқ?» Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту. | Дамытушы ойыны «Перне тақта!» Мақсаты:Зейіні мен көзқарасын дамыту | Дамытушы ойыны
«Пантомима» бейнелеу Мақсаты: Санамақ арқылы ойыншыны ортаға шығару, құлағына белгілі бір аң,құс, жануарды айту,сол жануарларға іс қимыл арқылы жасыру.
|
Дамытушы ойыны
«Ұшты ,ұшты. » Мақсаты:Балаларды аңғарымпаздыққа ,тапқырлыққа тәрбиелеуді үйрету.
|
Дамытушы ойыны
«Ойна да , ойла!» Мақсаты: Ойлау ,есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
||||||||||||
Ойна да ,ойла
|
1. «Қатынас» Сөйлеуді дамыту 2.«Таным» Математика негіздері 3. «Әлеумет» Экология негіздері 4. « Шығармашылық » Музыка | 1. «Қатынас» Сауат ашу 2. «Шығармашылық» Музыка 3.«Денсаулық » Дене шынықтыру 4.Вариативтік бөлім | 1.«Денсаулық» Дене шынықтыру 2.«Қатынас»
Ағылшын 3.«Шығармашылық» Жапсыру 4.Вариативтік бөлім |
1. «Коммуникация» Орыс тілі 2. «Денсаулық» Қауіпсіздік мінез – құлық негіздері 2/4 3.«Шығармашылық» Сурет салу 4.Вариативтік бөлім | 1.«Қатынас» Драма 2. «Таным» Жаратылыстану 3. «Әлеумет» Өзін-өзі тану 4. «Шығармашылық» Мүсіндеу | ||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:« Көңілді қысқы ойындар»
Мақсаты:Ұйымшылдық-пен ойнауға тәрбиелеу . Қыс айларында ойнайтын ойындарды атай отырып, ойын қызықтарын сұрақ жауап арқылы айтқызу. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап. Дидактикалық ойын: «Қыс та бар , жаз да жоқ?» Көрнекілік:қыс суреттері Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Қыс айларында ойнайтын ойындарды Түсінеді:Ұйымшылдық пен ойнауға Қолданады:қысқы ойын атауындұрыс атауды
2. Қарапайым математика Тақырыбы: «Артық , кем , тең.» Мақсаты:Артық кем және тең таңбалары туралы мағұлмат бере отырып , заттарды топтастырғанда артық кем немесе тең болатынын түсіндіру. Бір – біріне көмек қолын созуға тәрбиелеу. Әдіс тәсілі: көрсету,түсіндіру,әңгімелету т.б Көрнекіліктер: Сурет- тер,сандар,ойыншықтар,математикалық белгілер Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: заттарды салыстыру дағдыларын Түсінеді: Артық кем және тең таңбалары Қолданады:артық,кем және сөздерін
3.Экологогия негіздері Тақырыбы: «Қыс белгілері Мақсаты:Мезгілге тән маусымдық құбылыстар туралы білімдерін кеңейте отырып , табиғатты сүюге , қорғауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, мадақтау тау Көрнекіліктер: Мезгілдік суреттері Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Мезгілге тән маусымдық құбылыстар туралы білімдерін Түсінеді:қысқы қауіпсіздікті сактауды Қолданады:қысқы ойындар құралдарын
4. Музыка Тақырыбы: «Қыс туралы ән» Мақсаты: Әнді әсерлі етіп айтуға ,дәл ырғақпен дербес орындауға үйрету. Әуен сазына ілесіп, қыс көрінісін қимыл – қозғалыспен бейнелей білуге баулу Әуенді ырғақты қимылдар: «Jingle bells» әуеніне аққалар биі Музыка тыңдау: «Қыс қызығы » И .Нүсіпбаев Ән салу: «Қыс туралы ән»Әні мен сөзі : Д.Қиқымов Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: саппен жүреді; Түсінеді:Дауысқа жаттығу жасауды Қолданады:Әнді орындайды , дыбыстарды ажыратады. |
1.Сауат ашу
Тақырыбы:«Б» дыбысымен таныстыру. Мақсаты: Тиянақты жұмыс жасауға тәрбиелеу. Сөзге дыбыстық талдау жасауға үйрену. сөздердің ішінен «Б» дыбысын тауып айтуға дағдылану Әдіс-тәсіл: сұрақ-жауап, көрсету, сергіту Дидактикалық ойын: «Әріпті тап!» Көрнекіліктер: Кеспе әріптер,текше лер,сюжетті суреттер Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Сөзге дыбыстық талдау жасауды Түсінеді:дыбысын тауып айтуды Қолданады: Б дыбысынан келетін сөздерге дыбыстық талдауды
2. Музыка Тақырыбы: «Қыс туралы ән» Мақсаты: Әнді әсерлі етіп айтуға ,дәл ырғақпен дербес орындауға үйрету. Әуен сазына ілесіп, қыс көрінісін қимыл – қозғалыспен бейнелей білуге баулу Әуенді ырғақты қимылдар: «Jingle bells» әуеніне аққалар биі Музыка тыңдау: «Қыс қызығы » И .Нүсіпбаев Ән салу: «Қыс туралы ән» Әні мен сөзі : Д.Қиқымов Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: саппен жүреді; Түсінеді:Дауысқа жаттығу жасауды Қолданады:Әнді орындайды , дыбыстарды ажыратады.
3.Дене шынықтыру Негізгі қимылдар 1) Көтеріңкі қойылған заттың үстімен жүру 2)Гимнастикалық орындық үстінде тепе – теңдікті сақтап жүру және орта кезінде бұрылу 3) Екі аяқпен шахмат тәрізді қойылған , толтырылған доптар үстінен қос аяқпен секіру. Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Гимнастикалық орындық үстінде тепе – теңдікті сақтап жүру ; Түсінеді:қауіпсіздікті сақтауды; Қолданады:Көтеріңкі қойылған заттың үстімен жүруді
|
1. Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар 1) Екі аяқпен шахмат тәрізді қойылған , толтырылған доптар үстінен қос аяқпен секіру. 2) Гимнастикалық орындық үстінде тепе – теңдікті сақтап жүру және орта кезінде бұрылу 3)Музыка ырғағына сәйкес түрлі қимылдар жасау. Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Музыка ырғағына сәйкес түрлі қимылдар жасау Түсінеді:тиянақты орындауды Қолданады:толтырылған доптар үстінен қос аяқпен секіруді
2. Шет тіліТақырыбы: «Magical winter» Мақсаты:Ғажайыпқа толы қыс мезгілінің көрінісін сюжеттей отырып, қыс мезгілінің ерекшеліктерін атап, түсіндіру. (It’s Winter A snowman,a snow,a sledges) Қысқы ойындар қатарын таныстырып, оқу қызметіне деген қызығушылықтарын арттыру. Д/ ойын:“I agree/I disagree?” Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Қыс мезгілін ағылшын тілінде айтады. Түсінеді:Қыстың ерекше белгілері жайлы түсінікті Қолданады: Қысқы ойындар қатарын ағылшын тілінде атайды
3. Жапсыру Тақырыбы: «Қысқы түн» Мақсаты: Қысқы табиғат көріністерін әңгімелей білу дағдыларын жетілдіре отырып , жапсырудың әдіс- тәсілдерін меңгерту. Бір – біріне көмек қолын созуға тәрбиелеу. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру Көрнекілік:улгі сурет Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Қысқы табиғат көріністерін әңгімелей білуді Түсінеді:үлгідегі тәсіл арқылы жапсыруды Қолданады: Салыстыру дағдыларын
|
1. Орыс тілі
«Зима» Цель:Обобщить , систематизировать представления детей о зиме как о времени года.Учить поддерживать непринужденную беседу на опредленную тему.Воспитывать интерес и любовь к родной природе.Развивать внимание , наблюдательность , зрительное восприятие , логическое мышление детей. Д\игра: «Собери снежинки» Дидактический материал: зимние картинки Ожидаемый результат: Воспроизводят: Учить поддерживать непринужденную беседу Применяют: Воспитывать интерес и любовь к родной природе Понимают:наблюдательностьзрительное восприятие , логическое мышление
2.Сурет Тақырыбы: « Қар» ( сәндік акварель бояуымен) Мақсаты: Дербес түрде қар ұлпаларын салуды үйрету. Қардың аппақ , ұлпа , мамықтай , жұмсақ болатынын көрсету. Тазалыққа ,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсіл: көрсету, сұрақ-жауап, қорытындылау, мадақтау Көрнекілігі: Қыс мезгіліндегі ағаштар, табиғат суреттері Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: қар ұлпаларын салуды Түсінеді: Қылқаламмен бояудың әдістерін; Қолданады:түрлі-түсті қылқаламмен бояуды;
3.Қауіпсіздік мінез – құлық Тақырыбы: «Суықтан сақтан» Мақсаты: Балаларды қыс мезгіліндегі суықтан және түрлі аурулардан сақтану жолдарын үйрету.Өз денсаулықтарына ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Өз қауіпсіздігін сақтауды Түсінеді: Қауіпсіздік ережелері туралы Қолданады: аяздан , мұзды жолдардан қорғануды |
1.Драма.
Тақырыбы:«Қарлығаш пен дәуіт » (сахналау) Мақсаты:Сахнада еркін қимылдап, өз ойын толық жеткізе білуге үйрету.Театрлық іс – әрекетте ертегілерді пайдалана отырып, балалардың анық , дұрыс сөйлеу мәдениетін дамыту. Көрнекіліктер: Үлгі суреттер Әдіс тәсілі: әңгімелеу,түсіндіру, сұрақ-жауап Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: театрландырылған қойылым арқылы балалар сөздік қорын, Түсінеді:бір-бірін сыйлауға; Қолданады: Сұрақтарға дұрыс жауап беруді
2.Жаратылыстану Тақырыбы: «Қыс ғажайыптары» Мақсаты: Қыс мезгілі туралы түсініктерін молайту.Қыс мезгіліндегі ауа райы , табиғат құбылыстары , өсімдіктердің жай – күйі жайлы түсініктерін дамыту. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап. Дидактикалық ойын: « Ұлпа қарлар жинау» Көрнекілік: Табиғат көрінісі суреттері Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Қыс мезгіліндегі ауа райы , табиғат құбылыстары , өсімдіктердің жай – күйі Түсінеді:мезгілдік ғажайыптарды Қолданады:қарды аққала жасауға
3. Өзін-өзі тану Тақырыбы: «Біз еңбекқор баламыз» Мақсаты: Үлкендер еңбегін құрметтей білуге баулу. Еңбексүйгіштік , адал қызмет ету т.б туралы түсініктерін дамыту.Адам бойындағы құнды қасиеттерге тәрбиелеу. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, қорытындылау сұрақ-жауап. Дидактикалық ойын: « Қай маман құралы?» Көрнекілік:үлгі суреттер, мамандар суреті Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Үлкендер еңбегін құрметтей білуге Түсінеді:Еңбексүйгіштік , адал қызмет ету Қолданады: Суретке қарап әңгіме құрауды
4.Мүсіндеу Тақырыбы: «Аққала» Мақсаты: Мүсіндей білу іскерліктерін бекіту.Аққала бейнесін мүсіндей білуді үйрете отырып, саусақ моторикаларын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдіс тәсілі: сұрақ-жауап түсіндіру, көрсету,әңгімелесу Күтілетін нәтиже:Жаңғыртады:Мүсіндей білу іскерліктерін Түсінеді:Аққала бейнесін мүсіндей білуді Қолданады:саусақ моторикаларын
|
||||||||||||
Серуенге дайындық | Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, ұқыпты киіну дағдысын қалыптастыру. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. | ||||||||||||||||
Серуендеу | Тапсырма№4 Бақылау:«Қырауды бақылау» Мақсаты: Балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Еңбек қызметі:Аула сыпырушы қызметтерлерінің жұмысын бағалау. Қимылды ойын:«Ұядағы қарғалар.» Мақсаты:Балаларды ептілікке , шапшаңдылыққа тәрбиелеу.Еркін ойын.
|
Тапсырма № 5 Бақылау:«Қайың ағашын бақылау» (Қиялдау) Мақсаты: Қайың ағашының қысқы көркін бақылау. Балаларды табиғаттың қорғаушысы болуға тәрбиелеу. Еңбек қызметі: Қардан қарлы дуал жасау.Топтық жұмыс.Қоғамдық жұмыс уақытында бір-біріне кедергі келтірмеу.Қимылды ойын: «Жүйрік қоян» Мақсаты: Балалардың қимыл –қозғалысын арттыру.Еркін ойын. | Тапсырма№3 Бақылау:«Қар жауып тұрған құбылысты бақылау» Мақсаты: Қардың жауып тұрғанын бақылау ,ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру. Аязды күнде қар жеңіл ,ал жылылырақ күнде қар ауырлау тартатынын айту. Еңбек қызметі:Топ болып қар тазалауға көмектесу. Қимылды ойын: «Аңшы мен қояндар» Мақсаты: Белсенді ойнауға , ептілікке баулу. Еркін ойын. | Тапсырма№7
Бақылау:«Желді бақылау.»Мақсаты: Желдің бағытын қапалық арқылы анықтау Еңбек қызметі: Қар тазалауға көмектесу.
Қимылды ойын: «Үйсіз қалған қоян» Мақсаты:Ойынның тәртібін сақтай отырып, секіріп алға жүгіру.Еркін ойын. |
Тапсырма№12
Бақылау: «Күн көзін бақылау.» Мақсаты: Күннің көзін қыс мезгілімен байланыстырып,, балаларға барынша мол түсінік беру. Еңбек қызметі: Аққала жасау . Қимылды ойын: «эстафета» » Мақсаты:Жүйріктікке ,шапшаңдылыққа тәрбиелеу. Еркін ойын. |
||||||||||||
Серуеннен оралу. Тазалық шаралары | Тамақтану алдында мұқият жуынуды қадағалау | ||||||||||||||||
Түскі ас. | Үстел басында ұқыпты тамақтану дағдыларын қалыптастыру. | ||||||||||||||||
Тазалық шарлары. Күндізгі ұйқыға дайындық, ұйқыға жатқызу. | Балалардың дұрыс шешінуін қадағалау, жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау | ||||||||||||||||
Түскі ұйқы
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||||||||||
«Алтын жұмыртқа »ертегісін оқып беру.
|
Баяу музыка тыңдайды
|
«Жеті лақ»
ертегісін оқып беру.
|
Баяу музыка тыңдайды
|
«Қолғап»
ертегісін оқып беру.
|
|||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Қайық» -Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу | «Кемпірқосақ» – Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау | Жалпақ табандылық тың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. | «Созылу» – Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу | «Созылу» – Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу
|
||||||||||||
Бесін ас
|
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. | ||||||||||||||||
Вариатив.
бөлімдер
|
Сиқырлы суретші. Тақырыбы: «Қысқы көрініс»
Мақсаты:Балалардың қыс мезгілі және қысқы ойындар туралы түсініктерін кеңейту. Аққаланың бейнесін үзік сызықтарды бір – бірімен қосу арқылы салуды үйрету.Эстетикалық талғамын дамыту. |
Вариативтік бөлім: «Шебер қолдар»
Тақырыбы:« Үй» Мақсаты:Қажетсіз пластикалық заттардан үй құрастыру тәсілдерін үйрету. |
«Сиқырлы сандар»
Тақырыбы: «Заттардың орналасуы»Мақсаты:Әрбір заттың дұрыс орналасу тәсілін үйрету.Ойлау дағдысын арттыру.
|
«Қауіпсіздік»
Тақырыбы: «Абайлаңыз, бейтаныс адам.». Мақсаты:Балаларға көше де серуенде бөгде танымымайтын адамдармен байланыс жасамауға түсінік беру. |
Өнерлі екен он саусақ. Тақырыбы: «Қоңырау гүл.»
Мақсаты:Сурет салуға қызушылығын арттыру.Карандашты оң қолына ұстатып жаттықтыру.Ұқыптылық-қа,жинақылыққа тәрбиелеу.
|
||||||||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Жеке жұмыс:
Қатынас саласы Сөйлеуді дамытудан Айзере мен Жанарысқа Қысқы табиғат суретіне әңгіме құрату. |
Жеке жұмыс:
Шығармашылық саласы бойынша ермексаздан Рамазан мен Орынбасарға ағаш бұтақтарын мүсіндеуді үйрету |
Жеке жұмыс:
Таным саласы бойынша математика негіздерінен Ернар, Бексултан,Дильназ геометриялық ұғымдарды қалыптастыруда пішіндер ден бейнелер құрастырту. |
Денсаулық саласы
бойынша Алишер мен Нариманға Қимыл – қозғалысты дамыту жаттығуларын орындату. |
Жеке жұмыс.
Әлеумет саласы: Кітап бұрышында сөрелерді жинауға, еңбекке баулу. |
||||||||||||
Серуенге дайындық | Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау. | ||||||||||||||||
Серуен | Балалардың кешкі серуен кезіндегі еркін ойындар | ||||||||||||||||
Серуеннен оралу. | Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||
Кешкі ас | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. | ||||||||||||||||
Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер. | Қ/ойын:«Актер.»
Мақсаты: Сипаттама бойынша тауып,қимылмен көрсете білуге үйрету |
Үстел үсті ойыны: «Өз орнын тап!»
Мақсаты:Жұлдыз, ай , күн ,бұлт жарты бөлігіаяқталмаған суретті балаларға толықтырып аяқтату. |
Үстел-үсті ойыны: «Түрлі – түсті құмға бейне салу.»
Мақсаты: Балалардың ұсақ қол қимылдарын дамыту
|
Дидактикалық ойын: «Қуыршақтарды шкафқа жинаймыз»
Мақсаты:Ұқыптылыққа жинақылыққа тәрбиелеу |
Желілі ойын:
«Дәрігер болам өскенде». Мақсаты:Рөлгше шынайы ене білуге ,шығармашылық қасиеттерін дамыту. |
||||||||||||
Балалар
дың үйге қайтуы. |
Суық тиюдің алдын алу шаралары туралы әңгімелесу. | «Ұяшық» газетін шығаруға кеңес беру. | Емдік қасиеті бар шөптер суреттерін акелу. | Ертегі кітаптарын алдыру.
|
Қысқы табиғат көрінісі туралы буклет жасату. | ||||||||||||
Тәрбиеші:
Жаңабай Р.Б
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718