Өтпелі тақырып: «Дені саудың жаны сау»
ЦИКЛОГРАММА
ІІ апта 4 – 8 қараша
Ересек «Құлпынай» тобы
Өтпелі тақырып: «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша: «Дұрыс тамақтану. Дәрумендер»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма |
Балаларды қабылдау | Тәрбиешінің балаларды қабылдауы. Балалардың дене қызуын өлшеп, битшеңдікті, дене тазалығын тексеруіп қабылдау. Көңіл -күйлеріне назар аударып, жағымды жағдай орнату. | ||||
Ата – аналар-мен әңгімелесу | Ата-аналармен пікірлесу; отбасында баланың өсуі мен дамуы үшін жағдай жасалуы жайлы әңгімелесу. Балалардың тазалығына мән берулерін ескерту. | ||||
Ойындар (педа-гог жетекшілігі
мен, құрылым-далған, еркін ) |
Құрылымдалған ойын:
«Бауда ма, бақта ма?» Мақсаты: жемістер мен көкөністерді ажыратады. |
Еркін ойын: «Қайсысы артық?»
|
Еркін ойын: «Жеміс пен көкөніс» пазл құрастыру.
|
Құрылымдалған ойын:
«Күн тәртібі» Мақсаты: Күн тәртібіі туралы білімдері қалыптасады. |
Еркін ойын: «Ғажайып қалташа»
|
Таңертеңгі гимнастика | Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар №5 кешені. | ||||
Таңғы асқа да-йындық.Таңғы ас | Өз – өзіне қызмет ету дағдысы қалыптасады, кезекшілік дағдыларын меңгереді.
|
||||
Ұйымдас-тырылған оқу қызметіне дайындық | Құрылымдалған ойын: Тіл ұстарту жат-уы:
Өс- өс- өс, Тігіп алдым қос, Екіге екіні қос. Көңілде жоқ қос. Өс-өс-өс. Өнегелі болып өс. Ұқыпты боп өс. Ағаш тез- тез өс. Мақсаты: Дыбыстық мәдениеті дамиды. |
Еркін ойын: «Салат»
Сәбізді алып тазалаймыз, Үккішпен үгіп майдалаймыз, Қаныттай сеуіп дәмдейміз, Қаймақ құйып сәндейміз, Міне дайын нәр тағам, Дәруменге байыған.
|
Құрылымдалған ойын: «Сергіту сәті»
Көшеде дұрыс жүреміз, (қол ұстасып, айнала жүру) Бірге ойнаймыз, күлеміз. (бір-біріне қарап, күлу) Бірге балық аулаймыз, (қолдарын алға созу) Міне, біздер қандаймыз! (қолдарын жоғары созу) Бөлінбейді іргеміз, Мақсаты: Өлең мазмұ-нына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасайды. |
Еркін ойын: «Салат»
Сәбізді алып тазалаймыз, Үккішпен үгіп майдалаймыз, Қаныттай сеуіп дәмдейміз, Қаймақ құйып сәндейміз, Міне дайын нәр тағам, Дәруменге байыған.
|
Құрылымдалған ойын:
«Сиқырлы дорба» Мақсаты: Сипап сезу арқылы көкөністер мен жемістерді табады. |
Ұйымдастырылған оқу қызметтері | 1.Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Не дәмді?» ертегісі Мақсаты: Тәрбиелік: Үлкендердің еңбегін құрметтейді. Білімділік: Балалардың шағын ертегілерді айтып беру дағдылары қалыпта-сады. Үлгі бойынша мазмұндауды үйренеді. Дамытушылық: Диалогтік сөйлеудің негіз-гі формасын меңгереді. Коммуникативтілігі дамиды. Әдіс-тәсілдер: Ширату, педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын, құрылымдалған ойын, ашық сұрақтар, бала үні, сыни ойлау, миға шабуыл, уәждеу, диалог, тікелей бақылау, саралау, қолдау көрсету, кері байланыс. Ресурстар: Сюжетті суреттер, кеспе суреттер, мнемокесте, ойыншық көкөністер мен жемістер. Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Кім не жейді?» Мақсаты: Аңдар мен құстардың немен қоректенетінін ажыратады. Құрылымдалған ойын: «Бұл не?» Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді дәмінен ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Үлгі бойынша мазмұндауды үйренеді; Түсінеді: Шағын ертегілерді айтып беру дағдылары қалыптасады; Қолданады: Диалогтік сөйлеудің негізгі формасын меңгереді.
2. Музыка Тақырыбы: «Күз байлығы» Мақсаты: Тәрбиелік: Астық, дәнді дақылдар мен көкөністер-дің пайдалылығын қысқа азық дайындаудың қажеттілігін түсінді. Білімділік: Ел ырзығының қуанышын әнмен, бимен көркемдей біледі. Дамытушылық: Мерекелік көңіл-күй сыйлау. Музыка тыңдау: Осенний вальс. Чайковский Ән айту: «Күзге сәлем» А.Еспенбетова Әуенді ырғақты қимыл: «Тәтті тосап» биі Тақырыпқа байланысты суреттер, СД – дискілер. Ойын ойнау: «Айгөлек» ойыны
|
1.Жаратылыстану
Тақырыбы: «Дәрумендер еліне саяхат» Мақсаты: Тәрбиелік: Дәрумендер пайдасы туралы түсінік қалыптасады. Білімділік: Жемістер мен көкөністердің 4-5 түрін біледі. Оларды ажыратады және денсаулыққа пайдасын түсінеді. Дамытушылық: көкөністер мен жемістердің өзіне тән ерекшеліктеріне байланысты таниды. Сыни ойлай алады. Әдіс-тәсілдер: Ширату, педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Атын ата», құрылымдалған ойын: «Жанды-жансыз», ашық сұрақтар, бала үні, кері байланыс. Ресурстар: Тақырыпқа байланысты дәрумендердің суреттері, кеспе суреттер, ғажайып қорапша, Құрылымдалған ойын: «Пайдалы және зиянды тағамдар» Мақсаты: Пайдалы және зиянды тағамдардың ерекшеліктерін ажыратады. Құрылымдалған ойын: «Не артық?» Мақсаты: Дәрумендері ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы түсініктері қалыптасады; Түсінеді: Табиғатта өзін ұстауды ережелерін біледі; Қолданады: Табиғаттағы ауа-райы жайын табиғат күнтізбесінде белгілейді.
2. Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Қатарға бір-бірден сапқа тұрады. 2. Қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұрады. 3. 50см.жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіреді. 20-25см.биіктікке секіру. Қ/ойын: «Жемістерді жина»
|
1. Жапсыру
Тақырыбы: «Жеміс-жидекке арналған себет» (заттық) Мақсаты: Тәрбиелік: Адамдаргершілік нормаларды бағалайды. Білімділік: Ересектердің көмегімен оригами тәсілі арқылы қағазды бүктеп, жеміс – жидектерге арналған себет жасап желімдейді. Дамытушылық: Қайшына дұрыс ұстап, пайдалана біледі. Командада жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Әдіс-тәсілдер: Ширату, педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын, ашық сұрақтар, бала үні, сыни ойлау, миға шабуыл, уәждеу, өнім арқылы саралау, сенім білдіру, кері байланыс. Ресурстар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз, қайшы, желім, тақтайша, сулық, ойыншық көкөністер мен жемістер. Құрылымдалған ойын: «Жемістер мен көкөністер» Мақсаты: Күз мезгілі-нің ерекшеліктерін ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Ересектердің көмегімен төртбұрыш, сопақшадан қағазды бүктеуді біледі; Түсінеді: Үлгіге қарап жапырақтарды қиып желімдейді; Қолданады: Қайшыны ұстау ережелерін қолданады.
2.Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұрады. 2. 20-25см.биіктікке секіреді. 3. Құрсаудан еңбектеп өтеді. Қ/ойын: «Шарды ұста» Әдіс-тәсіл: ойын технологиясы, көрсету, түсіндіру. Көрнекілік: Гимнастикалық скамейка.Күтілетін нәтиже: Біледі: Сапқа тұру, құрылымын өзгертіп, қайта тұрады.
|
1. Драма
Тақырыбы: «Көкөністер айтысы» ертегісі Мақсаты: Тәрбиелік: Құрдастарымен достық қарым-қатынасты меңгереді. Білімділік: Таныс ертегілерді драмалау барысында дауыс күшін өзгертіп, түрлі интонацияда дыбыстайды. Дамытушылық: Сөйлеудің негізгі формасын меңгереді, яғни 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізе алады. Бала үні тыңдалады. Әдіс-тәсіл: Ширату, ашық сұрақтар, бала үні, сыни ойлау, коммуникативтілік. Ресурстар: Көкөністердің суреттері, атрибуттары, ойыншық көкөністер мен жемістер. Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Кімнен кейін кім? Мақсаты: Математикалық дағдылары қалыптасады. Құрылымдалған ойын: «Көкөністер мен жемістерді тап!» Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Ертегіні интонациямен дыбыстайды; Түсінеді: Сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, мінез-құлқын келтіреді; Қолданады: Ертегі желісін ретімен орындайды.
2.Математика негіздері Тақырыбы: «3 санымен танысу және кеңістікті бағдарлау» Мақсаты: Тәрбиелік: Кеңістікті бағдарлауды меңгереді. Білімділік: 3 санының таңбасымен танысады. Заттарды оңнан солға қарай орналастыра алады. Кеңістікті бағдарлайды. Дамытушылық: Қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасады. Сыни ойлай алады. Әдіс-тәсіл: Ширату, педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: құрылымдалған ойын: ашық сұрақтар, бала үні, сыни ойлау, бақылау, саралау, кері байланыс. Ресурстар: 3 санының таңбасы, тақырыпқа байланысты кеспе суреттер, Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Кім зейінді?» Мақсаты: Математика-лық ұғымдары қалыптасады. Құрылымдалған ойын: «Қанша жеміс көріп тұрсың?» Мақсаты: Математика-лық ұғымдары қалыптасады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: 1 саны туралы біледі; Түсінеді: Цифрды заттың санымен сәйкестендіреді; Қолданады: Үлгіні пайдалана отырып 1 санын салуды үйренеді.
3.Музыка Тақырыбы: «Күз байлығы» Мақсаты: Тәрбиелік: Астық, дәнді дақылдар мен көкөністер-дің пайдалылығын қысқа азық дайындаудың қажеттілігін түсінді. Білімділік: Ел ырзығының қуанышын әнмен, бимен көркемдей біледі. Дамытушылық: Мерекелік көңіл-күй сыйлау. Музыка тыңдау: Осенний вальс. Чайковский Ән айту: «Күзге сәлем» А.Еспенбетова Әуенді ырғақты қимыл: «Тәтті тосап» биі Тақырыпқа байланысты суреттер, СД – дискілер. Ойын ойнау: «Айгөлек» ойыны Күтілетін нәтиже: Жасайды: мәтінге сай қимылдар жасайды. |
1.Құрастыру
Тақырыбы: «Жеміс-жидекке арналған себеттер» (қағаздан құрастыру) Мақсаты: Тәрбиелік: Үлкендердің еңбегін бағалайды.. Білімділік: Қағаздан пішіндерді өре отырып, жеміс – жидектерге арналған себетті жасайды. Дамытушылық: Құрастыру, командада жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Қызығушы-лықтары артады. Әдіс-тәсіл: Ширату, педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: құрылымдалған ойын: ашық сұрақтар, бала үні, сыни ойлау, бақылау, саралау, кері байланыс Ресурстар: Түрлі-түсті картон қағаздар, тақырып-қа байланысты суреттер, көкөністер мен жемістер-дің суреттері, ойыншық көкөністер мен жемістер. Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Ащы, тұщы» Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді дәміне қарай ажыратады. Құрылымдалған ойын: «Кім жылдам?» Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: 1 саны туралы біледі; Түсінеді: Цифрды заттың санымен сәйкестендіреді; Қолданады: Үлгіні пайдалана отырып 1 санын салуды үйренеді.
2.Сурет Тақырыбы: «Тәтті алмалар» (заттық сурет) Мақсаты: Тәрбиелік: Сурет салу техникасын меңгереді. Білімділік: Үлгі бойынша дәстүрден тыс тәсілдермен алманың суретін салуды үйренеді. Рефлексия және кері байланыс бере алады. Дамытушылық: Шығармашылық ойлау, қиялдау қабілеттері, ұсақ қол қимылдары дамиды. Командада жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Әдіс-тәсілдер: Ширату, құрылымдалған ойын, жуан сұрақтар, бала үні, командада жұмыс, сыни ойлау, кері байланыс, бақылау, өнімді саралау, уәждеу, қолдау көрсету. Ресурстар: Күз мезгілі туралы суреттер, үлгі сурет, акварель бояу, сулық, Құрылымдалған ойын: «Сиқырлы түстер» Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Құрылымдалған ойын: «Күз белгілерін тап!» Мақсаты: : Күз мезгі-лінің ерекшеліктерін ажыратады. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Күзгі ағаштар мен жапырақтарды бейнелеуді біледі; Түсінеді: Күзгі ағаштар мен жапырақтардың ерекшеліктерін ескере отырып бояумен сурет салады; Қолданады: Сурет салу техникасын игереді.
3.Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұрады. 2. 50см.жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіреді. 3. Гимнастикалық қабырғамен аралықтан аралыққа, оңға-солға ауысады. Қ/ойын: «Киіз үйді жина» Күтілетін нәтиже: Біледі: Оң және сол қолымен көлденеңнен нысанаға дәлдеп лақтыруды.
|
Серуенге дайындық | Өз – өзіне қызмет көрсету дағдысы дамиды | ||||
Серуендеу | Картотека №16 | Картотека №17 | Картотека №18 | Картотека №19 | Картотека №20 |
Серуеннен оралу.
Тазалық шаралары |
Балалар шешіну реттілігімен шешінеді, шкафтарына аяқ киімдерін ұқыпты жинайды. Педагогтың талаптарын орындайды. | ||||
Түскі асқа дайындық.Түскі ас | Қолдарын сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінеді. Сүлгілерін өз ұяшықтарына іледі. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, асты аз-аздан алып, шусыз шайнауды үйренеді, ас құралдарын қолдану дағдыларын сақтайды. Тамақтану әдебін сақтайды. | ||||
Тазалық шаралары. Күндізгі ұйқыға дайындық.Ұйқыға жатқызу. | Әжетхана әдептілігін сақтайды, қолдарын, беттерін жуынады. Өз сүлгілеріне сүртініп, сүлгілерін өз ұяшықтарына іледі. Шешіну реттілігімен шешініп, орындық басына киімдерін ұқыпты жинайды. | ||||
Түскі ұйқы | Балалар жағымды әуен « Бесік жыры» тыңдап, тыныш ұйықтайды.
Ертегі тыңдап ұйықтайды. |
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында массажды кілемшеде жүреді. | Ұйқы ашар жаттығуы №8 кешен | Сулы кілемшелердің үстімен жүреді. | Бетті, қолды шынтаққа дейін жылы суда жуады. | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында массажды кілемшеде жүреді. |
Бесін асқа дайындық.Бесін ас. | Әдептілік сақтап әжетханаға барады, қолдарын, беттерін сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінеді. Өз тарақтарымен шаштарын тарайды. Ұқыпты тамақтану дағдыларын сақтап асты аз-аздан тістеп алып, шусыз шайнауды үйренеді. | ||||
Дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Саусақ жаттығуы:
«Қонаққа барамыз» Басбармақтың үйіне, Келді бүгін қонақтар, Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың, Барлық саусақ – тату дос, Бір – біріңе көмектес. Мақсаты: Зейіндері дамиды. |
3.Вариативтік бөлім:
«Өнерлі екен он саусақ» Тақырыбы: «Досыма сыйлық» (мүсіндеу) Мақсаты: Шағын көлемді кесекті есу арқылы мүсіндейді. Ресурстар: Сюжетті суреттер, ермексаз, тақтайша, сулық.
|
3. Вариативтік бөлім
«Қауіпсіздік» Тақырыбы: «Ойнайық, аман-есен жүрейік» Мақсаты: Ауладағы, көшедегі қауіпсіздік туралы біледі. Үнемі үлкендердің бақылауында болу жайлы түсінеді. Ресурстар: Қауіпсіздік туралы суреттер, жол ережесі белгілерінің суреттері. |
Құрылымдалған ойын: «Фигураларды құрастыр»
Тапсырмалар беріледі: 1. Төрт таяқшадан шаршы құрастыру; Мақсаты: Қол қимылдарының икемділігі, көз мөлшері дамиды. |
Құрылымдалған ойын: «Тазалық бұйымдардың атын ата»
Мақсаты: Балаларды тазалыққа тәрбиелеу.
|
Жеке баламен жұмыс:
Шығармашылық саласы бойынша Бексұлтан, Әлішер, Жанболат, Қорлан музыканы тыңдау дағдысын меңгерген. Мақсаты: музыканы тыңдау дағдысы қалыптасады. |
Жеке баламен жұмыс:
Қатынас саласы бойынша Әділет, Асель, Каусар, Нұркелді суреттер бойын-ша таныс шығармаларды атайды; Мақсаты: Ойлау қабілеттері дамиды. |
Жеке баламен жұмыс:
Денсаулық саласы бойынша Жансұлу, Санжар, Нұрислам, Нұржан және денені жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды. Мақсаты: Қимылдары дамиды. |
Жеке баламен жұмыс:
Әлеумет саласы бойынша Айзия, Абдрахман, Айжан, Алуа айналасындағы заттардың міндеттерін біледі Мақсаты: Заттардың міндеттерін біледі |
Жеке баламен жұмыс:
Таным саласы бойынша Бахадур, Нариман, Айзере, Нұрдаулет құрылыс материалда-рының бөліктерін біледі, оларды түрлі тәсілдермен орналастырады. Мақсаты: құрылыс материалдарының бөліктерін ажыратады. |
|
Серуенге дайындық | Балалар киіну реттілігін сақтайды, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлайды, киіміндегі олқылықтарды жөндейді. | ||||
Серуен Серуеннен оралу. Тазалық шаралары | Балабақша ауласында серуен.
Балалар киімдерін ұқыпты шешеді, шкафтарына киімдерін ұқыпты жинайды. Балаларды бақылау |
||||
Кешкі асқа да-йындық. Кешкі ас | Әдептілік сақтап әжетханаға барады, қолдарын сабындап жуып, өз сүлгілеріне сүртінеді. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын дұрыс қолдануды сақтайды. Тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз шайнауды үйренуді жалғастырады. | ||||
Ойындар. Өзіндік іс- әрекеттер. Балалар -дың үйге қайтуы
Ата-анамен жұмыс |
Еркін ойын: «Жеміс пен көкөністі ажырат»
|
Еркін ойын: «Тазалық бұйымдардың атын ата»
|
Саусақ жаттығуы:
«Қонаққа барамыз» Басбармақтың үйіне, Келді бүгін қонақтар, Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың, Барлық саусақ – тату дос, Бір – біріңе көмектес. Мақсаты: Зейіндері дамиды. |
Құрылымдалған ойын: «Өз таңдауыңды айт»
Мақсаты: Дұрыс тамақтануды, тамақты дұрыс таңдай біледі. |
Еркін ойын: «Жеміс пен көкөністі ажырат»
. |
«Баланың дамуындағы ойынның маңызы» атты балалардың жан-жақты дамуы үшін ойынның маңызы туралы кеңес беру. Күз мезгіліне арналған ертеңгілік туралы ескертпелер. |
Әдіскер ескертулері: _____________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Тәрбиеші: Баймаханова Кемал Алшыновна
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718