“Маша мен Аю” ата- аналар сайысы
Ата –аналар арасындағы сайыс
Тақырыбы: «Маша мен Аю»
Мақсаты: Ата- ананың бала тәрбиесіне деген көзқарасын қалыптастыру. Бала тәрбиелеуде ата- ана рөлін арттыру, отбасында сыйластық, мейірімділік, адамгершілік сезімдерін қалыптастыру. Балалбақша өмірі мен отбасы байланысын нығайту.
(Залға Маша кіріп,барлығын бүлдіріп, төгіп-шашып кіреді де достарын іздейді)
Маша: Бәрі қайда кеткен, қайдасыңдар достарым?
Аю: Біз мұндамыз Маша (Аю ата- аналармен бірге залға кіреді)
Маша: Менің ішім пысып кетті, сендермен ойнағым келіп тұр…
Аю: Жоқ менің қарным ашып тұр, оданда бал жейікші…
Маша: кетпеңдерші достарым, оданда менің сендерге дайындаған қызықты да , керемет ойындарым бар. Соны ойнайық.
Менің ойыным 5 кезеңнен тұрады.
- «Соқыр суретші»
- «Ойлан тап?»
- «Шығармашылық жұмыс»
- «Не зат?»
- «Ситуациялық сұрақтар»
Шалқытып мереке де ән салайық
Өнерпаз өрендерге тамсанайық
Енді менің сыйқырлы тақтама назар аударыңыздар
(Аю ортаға шығып, дубль 1, 1 кезең деп айтады)
Ал, сіздерге тапсырма мына тақтаға көздеріңіз жұмулы күйде АҚҚАЛАның суретін салуларыңыз керек. Ең керемет салынған сурет 5 балдық ұпаймен бағаланады.
(Аю ортаға шығып, дубль 1, 2 кезең деп айтады)
2кезең: «Ойлан тап?»
Шарты: Белгісіз суретті ым- ишара арқылы сипаттау, бейнелеу.
Құрметті ата- аналар бір- бірлеріңізге қарама- қарсы тұрып, қарсы тұрған адамға қандай сурет берілгендігін мимикамен, іс- қимылмен сипаттап көрсету керек. (уақытпен)
(Аю ортаға шығып, дубль 1, 3кезең деп айтады)
3кезең: «Шығармашылық жұмыс»
Ата- аналар алдарыңызға (қағаз, қайшы, желім) беріледі. Осы құрал- саймандардан өзіңіз қалаған дүниені жасап шығаруларыңыз қажет. (уақытпен)
Маша: Ата- аналар сіздер жыбырлаған жәндіктен, қараңғыдан биіктен қорқасыздар ма? Ендеше сіздерге тосын сыйым бар.
(Аю ортаға шығып, дубль 1, 2 кезең деп айтады)
4кезең: «Не зат?»
Мына қораптың ішінде не бар екенін менде, сіздерде білмейміз. Мүмкін ол құрт- құмырсқа ма,бақа- шаян немесе кез- келген зат болуы мүмкін. Сіздер қорқынышты жеңу үшін мына қораптың ішіндегіні қолдарыңызбен ұстап, сипап- сезу, алақанмен ұстау арқылы нақты атын атап беруіңіз керек. Ендеше, Іске сәт!
(Аю ортаға шығып, дубль 1, 5 кезең деп айтады)
5кезең:
Ситуациялық сұрақтар:
- Балаңыздың тәртібі жайлы білгіңіз келіп, балабақшаға келіп тұрсыз? Тәрбиешісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды? Сіздің әрекетіңіз?
- Баламен сөйлесе білуде үлкен өнер, 4- 6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді. Мысалы: түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ ұшады?… деген сияқты таусылмайтын сұрақтар көп. Сіздің балаңызда сондай сұрақтарды көп қоятын болса жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба?
- Сізге тәрбиешілер «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген шағым айтылады. Тағы да көрші ата- аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөзді естісеңіз. Не істейсіз? Балаңызды тәрбиелейсіз?
- Кейбір ата- аналар баласының әрбір іс- әрекетіне көңілі толмай «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,- деп айтып жатқанын байқаймыз. Бала іс –әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?
Қорытынды:
Осымен бұл сайысты тәмамдасақ.
Тағы да жарысамыз аман болсақ
Сөз береміз әділ қазы алқасына
Әр арнаның өнерлерін сараласақ.
Би: Флешмоб
Сөз кезегі әділ қазыларда марапаттауларын табыстау.