Теледидар

Жаңаөзен қалалық білім бөлімі

«Рахат бөбекжай-бақшасы»

жедел басқару құқығындағы

МКҚК  тәрбиешісі

Рымбаева Тұрсынай

 

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Құрастыру

Тақырыбы: Теледидар (қағаздан құрастыру)

Мақсаты: бүктеу әдістерін қолдана отырып,теледидар құрастыруға үйрету. ұқыптылыққа тәрбиелеу қағазбен жұмыс істеу икемділіктерін дамыту.

Көрнекілік: қағаз,қайшы,желім.

Билингвалды компонет: теледидар-телевизор, жаңалықтар-новости,телеарна-телеканал,ауыл-село.

 

 

Әрекеттер    кезеңі

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс- әрекеті

 

Мотивациялық қозғаушы

Балалардың назарын топтағы бөлме гүлдеріне аударады .

-Мыналар нелер?

-Гүлдер не ішінде өсіп тұр?

-Мұндай гүлдерді қайда өсіреміз?

-Дұрыс, бұл гүлдер бөлме өседі.

Сондықтан оларды бөлме өсімдіктері деп атайды. Бөлме өсімдіктері ауаны тазартады .

 

 

Балалар мұқият тыңдап сұрақтарға толық жауап береді

 

 

Ізденуші ұйымдастыру

-Қазір мен бір өсімдікті сипаттаймын, ал сендер қандай өсімдік екенін табыңдар .

-Жапырақтары сопақша, үлкен, түсі қою жасыл. Бұл қай өсімдік?

(Фикус гүлін көрсетеді ).

-Бүгін сендерді жаңа бөлме өсімдігі – хош иісті қазтамақпен таныстырамын.

Қазтамақтың сабағы жасыл, шырынды, сабағының бойымен хош иіс беретін жапырақтары өседі .

Оның гүл шоғырлары хош иісті және әртүрлі түсті болады , бірақ көбіне қызыл гүлі бар қазтамақтар көп кездеседі. Билингвальды компонент: өсімдіктер – растения , гүл – цветок, сабақ –стебель жапырақ – лист.

Тыныс алу жаттығуы: «Гүлдердің хош иісі» .

-Қазтамақтың хош иісін сезіну терең тыныс алайық.

-Қазтамақ – дәрілік өсімдік . Одан дәрілік майлар жасалады . Хош иісі бөлмеге ұсақ шіркейлерді келтірмейді .

-Балалар, қазтамақтың фикустан айырмашылығын қарастырайық .

-Фикус қандай күтімді қажет етеді?

Жапырақтарындағы шаңды немен сүртеді?

-Не үшін жапырақтардағы шаңды сүртеміз?

Жапырақтарды ауаны тазартады .

-Өсімдіктерді қалай суару керектігін көрсетіңдерші .

-Су құйғыштың тұмсығын гүл ыдысының шетіне салып, суды шашыратпай суару керек .

Бөлме өсімдіктерін қалай күтіп – баптау керектігін түсіндіреді.

Сергіту сәтін өткізу .

Біз гүлдер ше өсеміз,

Жапырағы жайқалған,

Сабақтары салалы,

Жел күшімен шайқалған.

Таңғажайып сәт .

Есік қағылып, бөлмеге дәрігер Салауат кіреді .

-Сәлеметсіңдер ме, балалар ! Мен мейірімді Салауатпын . Таңертең маған көжектер келіп, құлақтарының ауырып тұрғанын айтып еді . Ал менің дәрі салғышымда дәрілер таусылып қалыпты. Балалар , сендердің топтарында дәрілік өсімдіктер бар ма?

-Балалар, сендерге үлкен рақмет ! Сендер маған көмектесетіндер, енді мен өз достарымды емдеп аламын . Сау болыңдар!

Айтылған сипаттама бойынша фикусты табады .

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұқият тыңдайды .

 

 

 

Қайталайды .

 

 

 

 

 

Қазтамақ гүлінің иісін иіскеп , тыныс алу жаттығуларын орындайды

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы

 

 

 

 

 

 

Қимылмен көрсетіп жасайды

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы

 

 

Рефлексті түзетуші Сұрақ –жауап әдісі арқылы іс – әрекетінде алған білімдері қорытындыланады.

 

Сұрақтарға жауап береді. Бір –бірінің жауаптарын тыңдайды

 

Қүтілетін нәтиже:

Ұғынады : бөлме өсімдіктерін бір – бірінен ажырата білуге арналып тапсырмаларды.

Түсінеді : табиғат бұрышындағы бөлме өсімдіктері туралы мәліметтерді .

Қолданады : бөлме өсімдіктерін күте білу дағдылар

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *