Торғайларға дән шашамыз
Өткізілетін күні: 16.11.2020 жыл
ББС: Шығармашылық.
ҰОҚ: Сурет салу.
Тақырыбы: Торғайларға дән шашамыз.
ҰОҚ мақсаты: Балалар сурет салады. Тұйықталған дөңгелек сызықтарды жүргізе алады.
Күтілетін нәтиже: Әрекеттерді ырғақты қайталайды
Қолданылатын әдіс тәсілдер: Бала үні, 4К(креативтілік, коммуникативтілік дамыту, сын тұрғысан ойлау,жеке жұмыс, ашық сұрақтар, топтық жұмыс.
Бақылау: Тікелей, жанама
Саралау: қолдау көрсету
Ресурстар: Слайд, үлгі торғайдың суреті, ақ қағаз, жемшашар, торғайдын ұясы, үнтаспадан торғай даусы.
ҰОҚ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
I Кіріспе кезең
Жағымды психологиялық
Ахуал орнату
2-3 минут
4К моделі: коммуникативтілік дамыту, сыни ойлау, бала үні(қызығушылығы)
Топтасу
Бақылау: жанама
Негізгі бөлім.
10 минут
Топтық жұмыс
4К моделі: коммуникативтілік дамыту, сыни ойлау
Бақылау: Жалпылама
Саралау: қолдау көрсету
Жеке жұмыс
4К моделі: коммуникативтілік, сыни ойлау, бала үні(қажеттілігі)
Сәлемдесу.
Ширату: Балалар бұл ненің даусы деп ойлайсыңдар?
Әдемі екен, құлаққа жағымды мекен?
Ия бұл біздің аулаға ұшып келген құстар! Бірақ олар ішке кіре алмай тұр?
Неге?
Қараңдаршы мынау не?
Құстың ұясы.
Неге бос тұр екен?
Қалай ойлайсындар?
Бұл тордың ішінде не отырады?
Қандай құс отырады өлең айтып.
Тоты құс, торғай отыруы мүмкін.
Біздің құстар осы торға отыру үшін оларға жем беруіміз керек.
Балалар құстар не жақсы көреді?
Қалай ойлайсыңдар?
Нені жейді?
Алма жейді ма?
Кәмпит жима құстар?
Дән шұқып жейді ма?
Жарайсыңдар?! Біз құс ұшып келу үшін дәндердің суреттерін салайықшы.
Топтастыру:
Сары торғай, қызыл торғай, көк торғай бейнеленген фишкалар арқылы топтар бірігеді.
Құрылымдалған ойын:
Жаңа тақырып
Балалар қараңдаршы мен сендердің алдарына бояуларды дайындап қойдым.
Балалар қараңдаршы мынау не деп ойласыңдар? Бұны кім пайдаланады?
Жарайсыңдар балалар
«Дән шашайық»
1.2.3. –топтар Мақталы таяқшамен біз сурет саламыз. Яғни сары түсті гуащка мақталы таяқшаны батырып дәннің суретін саламыз.
Сұқ саусағымызды гуащка батырып бастырып дәнді саламыз. Қауіпсіздік ережесін сақтауға үйрету.
III. Қорытынды
2-3 минут Кері байланыс: «алтын дән» көрмесіне барайық. Қай топтың жұмысы керемет салынған екен көрейік. Балалар сендердің жұмыстарыңа торғай қуанып ұшып келді.
Рефлексия: «Эмоциялық көңіл күй» әдісі Балалар көңілді таяқшалар арқылы бір бірін бағалайды. Жарайсыңдар балалар, Барлығың жақсы жұмыс жасадыңдар! Сау болыңыздар!