Сән әлемі

Алматы қаласы Алмалы ауданы №34 гимназиясының

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің  мұғалімі

Қилыбаева Камила Амангелдіқызы

 

Күні Мұғалімніңаты-жөні: Қилыбаева Камила Амангелдіқызы
Пәні Қазақ тілі
Сынып 7 Қатысқан оқушы саны 13 Қатыспаған оқушы саны 0
Бөлім Ұқсатым. Сән. Талғам. Ақан сері Қорамсаұлы «Жігіт сипаты, қыз сипаты»
Сабақтың тақырыбы Сән әлемі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 7.1.3.1.Тыңдалым.Сөздер мен сөз тірестерінің мағынасын түсіну. Әлеуметті-мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну.

7.5.1.7. Тілдік бағдар.Сөз таптары. Септеулік шылаулардың қызметін білу,жазба және ауызша жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаты – тақырыпқа байланысты қажетті сөз тіркестерінің мағынасын ажыратады.

-септеулік шылаулардың ережесін түсіндіреді;

-ауызша және жазба жұмыстарда септеулік шылауларды қолданады.

Бағалау критерий-

лері

– тақырыпқа байланысты қажетті сөз тіркестерінің мағынасын анықтайды;

– септеулік шылаулардың ережелерін түсіндіреді;

– жазба жұмыстарда септеулік шылауларды орынды қолданады.

Тілдік мақсат Тірексөздер: сән әлемі, танымал, сән,ателесі,заманауи,сәнгерлер,үлгі,сахна,холдинг.

Жаңа сөздер: белдемше, қалпақ, топтамалар көрсетілімі.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, сол себепті, оны мен, менің түсінігім бойынша, оның айтуынша.

Сыныптағы жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз тіркесін жасау, сөйлем құрастыру.

Бағалау үшін қолданылатын тілдік бірліктер: бұл тапсырманы орындауда маған қиындықтар тудырған….өйткені… айтар ойым…. түйген ойым.

Құндылыққа баулу Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу:Шығармашылықпен және сын тұрғысынан ойландыру, ынтымақтастық, ашықтық, үздіксіз білім алуға баулу.
Пәнаралық байланыс Сызу
Алдыңғы оқу Киім кию әдебі жайлы не білетіндерін сұрады.
Жоспар
Уақыт Жоспарланған жаттығулар Қалыптас

тырушы Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы
3 мин ҰЖ: Ынтымақтастықортасынқұру.

«Жағымды сөздер» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтып,жүрекшелердің суреттерін ұсынады.

-Сенің киіну әдебің ерекше!

-Сен сондай сәнді киінесің!

-Сен керемет киінесің!

-Сен сәнқойсың!

Оқушыларды «Киіндіру» әдісі бойыншаекі топқа бөлемін. (Қыз бен жігітке қазақтың ұлттық киімдерін кигізеді).

   
3 мин Тыңдалым алды тапсырмасы

 ҰЖ: «Болжау» әдісі бойынша «Сән әлемі»тақырыбындағы бейнебаян көрсетіліп, төмендегі сұрақтар қойылады:

– Балалар, бейнебаяннан не түсіндіңдер? -Қазақстанның сәнгерлері қай жарде өткен әлемдік деңгейдегі байқауға қатысты?

-Онда Қазақстаннан қатысқан сәнгерлер кімдер?

-Аида Кауменова мен Құралай Нұрқадилова өздерінің қандай өнерлерін көрсетті?

-Шетелдіктер қазақ өнері туралы не түйгендіктерін айтты?

Сабақ тақырыбын болжайды, сабақ мақсатымен танысады.

 
Сабақтың ортасы
12 мин Тыңдалым кезі тапсырмасы

 Бағалау критерийі:тақырыпқа қатысты сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.

Жұптық жұмыс: “Ойлан,тап!” әдісі бойынша мәтінді тыңдап (аудиомәтін), тақырыпқа қатысты сөзтіркестерін тауып, кестеге мағынасын қалай түсінетіндіктерін жазады, сөздіктегі баламасын анықтайды.

Жаңа сөздер Жаңа сөздерге қатысты сөз тіркестері Мағынасын қалай түсіне

сің?

Сөздік

тегі анық

тамасы

Белдемше      
Қалпақ      
Топтама көрсетілімі      
«Әкел бестік» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

 

Mp3 мәтін

 

 

 

 

 

 

Түсіндір

мелі сөздік

  Саралау тапсырмасы: «Нәтиже/қорытынды» әдісі бойынша барлық оқушы тапсырманы орындайды, бірақ нәтиже әртүрлі болады. Оқушылардың дұрыс жауабын тексеруден гөрі мықты/әлсіз тұстарын дамыту үшін әуенді тыңдап сөз тіркесінің мағынасын білдіретін сөзді көрсетіп, оқушылардың іс-қимылмен көрсетуіне жағдай жасалады.

Дескриптор:

-мәтіннен бейтаныс сөзді, қажетті сөз тіркесін табады;

– сөз тіркесінің мағынасын сөздікпен анықтайды.

 

 

«Желқайық»әдісі

 
15 мин Бағалау критерийі:

септеулік шылаулардың ережесін түсіндіреді;

– жазба жұмыстарда септеулік шылауларды қолданады.

Топтық жұмыс: «Сиқырлы кесте» әдісі көмегімен керекті септеулік шылауларды,суреттерді,сөз тіркестерін іріктеп алып, ережесін түсіндіреді. Тақырып бойынша дұрыс сөйлем құрастырады..

Қазақстанда дейін,кейін,үшін,әрі,және) заманауи сәнгерлер  киім кию үлгісін жасайды.

2.Онда қазақ халқының ұлттық ерекшеліктері  туралы,кейін,мен) мәдениеті негізге алынып, пен өрнектелген 700-ге (жуық,шейін,кейін,мен)  киім үлгісі жинақталған.

3.Ол   дағы«Must industries» (туралы,және,әрі,секілді) танымал компаниялар үшін аты әлемге әйгілі сауда маркаларымен киім үлгілерінің айрықша дизайнін жасап шығарады.

Саралау тапсырма: «Қолдау көрсету» әдісі бойынша  кейбір сөздік қоры әлсіз,баяу ойланатын оқушылар үшін тапсырманы орындауда  ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған төмендегі  «Адасқан шылаулар» кестесі ұсынылады. Оқушылар адасқан септеулік шылауларды дұрыс тауып, тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрап негізгі тапсырманы орындауға ынталанады.

Сөз Септеулік шылау Сөз
Қазақ халқының ерекшеліктері астам ою-өрнектері
Сымбат” сән үйі 30-дан мен елде өз топтамаларын көрсетіп келеді.
Шетелдіктер-ден Аида Кауменова туралы Құралай Нұрқадилова өз өнерлеріне тамаша баға алды

Дескриптор:

-септеулік шылаулардың ережесін дұрыс түсіндіреді.

-суретті таңдап, дұрыс сөйлем құрайды.

 

  https://www.kazpravda.kz/news/obshchestvo/o-preimushchestvah-odezhdi-made-in-kz-rasskazala-aida-kaumenova/

https://www.zharar.com/kz/tilek/5410-aspaz.html

https://afisha-lj.livejournal.com/710444.html

https://egemen.kz/article/172881-anasyn-saghynghandar-oqityn-kitap

https://www.pinterest.com/pin/840906561645626094/?lp=true

https://www.azattyq.org/a/kazakhstan_map_mels_eleusyzov/24320021.html

https://www.zharar.com/kz/zhospar/slayd/5202-russian_federation.html

Сабақтың соңы
5 мин ҰЖ: «Көз,құлақ,жүрек» әдісі бойынша

-Көзбен  не көрдім?

-Қолмен  не істедім?

-Жүрекпен  нені ұғындым?деген сұрақтар бойынша ой қорытады.

 

«Желқайық» әдісі

 

https://intolimp.org/publication/tabig-i-aumak-tyk-kieshiendierdin-turlieri.html

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *