Айналамдағы үлкен жəне кіші бейнелер
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№22 орта мектеп КММ
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Орунханова Акжайык Джумахановна
Сауат ашу пәнінен ашық сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы;
Айналамдағы үлкен жəне кіші бейнелер. І дыбысы мен əрпі |
Мектеп/Мұ:№22 орта мектеп | ||
Саны: 22 | Педагогтіңаты-жөні: Орунханова Акжайык | ||
сынып/топ: МАД «Б» | Қатысқандардыңсаны: | Қатыспағандардыңсаны: | |
ҰОҚ-ніңмақсаттар | 0.2.1.1. Сөз/сөйлемсызбасыноқу. 0.2.1.2. Суреттікітаптарданақпаратты табу(суретарқылы)
0.3.1.1. Сөз, сөйлемсызбасынқұру. 0.3.2.1. Сөйлемсызбасыныңсоңынатиістітынысбелгілерінқою: нүкте, сұрақбелгісі, лепбелгісі. 0.3.3.1. Жазужолын, жоларалықкеңістікті, жолдыңжоғарғыжəнетөменгісызығынсақтап, əріпэлементтерінжазу. |
||
Күтілетіннәтиже | Барлықтəрбиеленушілер:
Көпшіліктəрбиеленушілер: Сұраққажауапбереотырып,суреттімазмұндайды. Берілгенсуреткеқарап, сөздегідауысты, дауыссыздыбыстардыажыратады. Сөздегідыбыссанын, ондағыідыбысыныңорнынажыратады. ідыбысынасөзойлайды. Ідыбысына(дауысты, жіңішкедауысты) сөзқұрайды. Дауыстыдыбыстардыңсанынанықтайды. Жазужолынаіəрпініңэлементтерінжазады. Кейбіртəрбиеленушілер: Сюжеттісуреттентанысақпараттытабады. Тақырыпаясындадиалогкеқатысады. Сөз/сөйлемсызбасыноқиды. Ідыбысынқатыстырып,сөз, сөйлемқұрастырады. Сөйлемсызбасыныңсоңынатиістітынысбелгілерінқояды: (нүкте, сұрақбелгісі, лепбелгісі). |
||
Тілдікмақсаттар | Тəрбиеленушілер:
Сұрақтарғатолықжауапбереді.Суреттербойыншасөйлемқұрастырады. Ідыбысыныңбейнесінеұқсатыпжасайды. І əрпінжазып, қолдарынжаттықтырады. Сабақтағытапсырмалар мендиалогтердеқолданылатынтіл: Пікіралмасусұрақтары. Сөздернегебөлінеді?Сөздердібуынғабөл.Сөздерқайдыбыстанбасталыптұр?Дыбыстарқандайтүстерменбелгіленеді?Дауыстыдыбыстарнешегебөлінеді? |
||
Өткен
ұоқ-деалғанбілім |
Дыбыстардыажыратады.
Сөйлемтүлерінқолданады.Қолдыүзбейжазады.Жылмезгілдерітуралыбілімдерінкеңейтеді. |
||
Жоспар | |||
Жоспарланғануақыт | Жоспарланғаніс-әрекет | ресурстар | |
І.Дұрыс,әсерлікөңілкүйорнату.
II.Өмірліктәжірибенімаңыздандыру.Мақсаттыболжам.
2–5мин |
Оқуқызметінебалалардыңназарынтартуүшін педагогжағымды атмосфера құрады.
Балаларбір-бірлерінежылысөздерайтады. МынасұлуəлемдеАдам өмірсүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді. Балаларғаəртүрлідыбыстартыңдап, неніңдыбысынаұқсайтынынтабады. Дыбыстарды балалар ым-ишираменқайталайды. |
Үнтаспа. |
|
III.тақырыпбойыншажұмыс.
6–25мин |
«Алма жинау» ойыны арқылы өткен сабақты пысықтау Жаңа сабақты ашу, І і дыбысы мен әрпімен таныстыру (Ұ,Ө) Əліппе-дəптерменжұмыс.
1-тапсырма Суретжелісіменпедагогбалаларғасұраққояды.Сұраққажауапберіп,əңгімелейді. Балаларөзойларынайтады. 2-тапсырма.«Дүрбі»өлеңіоқыпбереді. Дүрбі,тиін,кірпісөздерінедыбыстықталдаужасату. Ідыбысыестілгенсөздердібуынғабөледі. Жұмсақтаңдайкөтеріледіде,мұрынауажолыменжабылыптұрып,ідыбысыайтылады. І – жіңішке, дауыстыдыбыс. (Ұ)Сергітусəті. Педагог балалардыорындарынантұрғызып,өлеңжолдарынқимылмен2-3 ретайтқызады. Тербеледіағаштар,Алдымнанжелеседі. Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. 3-тапсырма.Педагогөлеңжолдарын оқиды. І əрпінің бейнесін түсті қағаздармен құрастырады. 4-тапсырма. Сурет бойынша жұмыс жүргізіледі.Іəрпібарсөздердісөмкенің суретімен сəйкестендіреді. Мысалы: өшіргіш,кітап,кірпі,түлкі. «Неартық?»ойыны, Балалар кірпі мен түлкіні сөмкегесалуғаболмайтынын,яғниекеуі артықекенінтабады.Бірақосысөздерде і дыбысының бар екенін айтады. І əрпініңбаспа түрін жазады. |
Əліппе-дəптер.
Суреттер
І əрпіжазылған плакат.
Суреттер. |
|
IV.ұОқ-ніңқорытындысы.рефлексия.
26–30мин |
Педагогқорытындыжасайды. Балалардыңоқуқызметінебелсенділіктеріменқатынасуынталқылайды.
(Ұ,Ө)Рефлексивтікбағалау.Балаларөзбілімдерінсмайликарқылыбағалайды. |
Əліппе-дəптер | |