Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Мектеп: № 34 орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Ғалламова А.Б.
Сынып: 6 «А» Қатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.2.2.5 тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану;

Сабақ мақсаттары –  Тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолдану

–  Күрделі есептерді шығара алу

Жетістік критерийлері – Тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолдана алады

– Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

– Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез, ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

– Осы тақырыпқа байланысты күрделі есептерді шығарады

Тілдік мақсат Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын:

Қазақша Русский English
тура санды теңсіздік неравенство прямого числа direct number inequality
тура емес санды теңсіздік неравенство непрямого числа indirect number inequality
қарама-қарсы таңбалар противоположные символы opposite characters
теңсіздіктерді қосу добавление неравенств adding inequalities
теңсіздіктерді көбейту умножение неравенств multiplying inequalities
теңсіздіктерді бөлу распределение неравенств distribution of inequalities
Құндылықтарды дарыту Өмір бойы білім алуға бейімделеді;

Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру;

Пәнаралық байланыстар Физика
АКТ қолдану дағдылары Интернет ресурстары
Бастапқы білім

 

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу, санды теңсіздіктер
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

 
Сабақтың басы

10 минут

       

№976 Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер.

1)   Ж:(-2;3)

2)   Ж: (-

3)   Ж:Ø

№977

Ж: (

2)    Ж:[5;+

 

 

 

№883

Берілген тақ санның келесі тақ санмен қосындысы 36-дан кіші. Соңғы(келесі) ттақ санның екі еселенген одан кейінгі тақ санмен қосындысы 79-дан үлкен. Берілген тақ санды табыңдар.

Ж:15

№979

Дәулет достарына беру үшін бақтан 15-тен артық,21-ден кем алма теріп алды.егер ол достарының әрқайсысына 3 алмадан берсе, оның барлық алмасы неше досына жететінін бағалаңдар.

15<х<21  /:3

5<х<7

№981

Теңсіздіктер жүйесінің шешімін табыңдар.

1)

Ж: (-5;-2).

2)

Ж: [-2;16].

№983. Қос теңсіздіктің шешімін табыңдар:

1        2) 0

2            0

-3                     -3<2х<2

Ж: [-3;0)                       -1,5<х<1

Ж: (-1,5;1)

 

№985.

Ұшып келе жатқан қарғалар теректерге қонды. Қарғалардың жартысы бірінші терекке,қалғанының жартысы екінші терекке, одан қалғанының жартысы үшінші терекке қонды. Төртінші терекке қалған 3 қарға қонды. Төрт терекке барлығы неше қарға қонды?

0,5х+0,25х+0,125х+3=х

-0,125х=-3

х=24.

Ж: 24 қарға

 
Соңы

5 мин

 

Үй тапсырмасын беру №986

Оқушылардың дәптерін тексеру

 
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *