Күз сыйы

ЦИКЛОГРАММА  Қазан  АЙЫ

«Бегім Ана» бөбекжай-бақшасы, «Ақжелкен» МАД тобы, Тәрбиеші: Ә.Төлепова ( 26,10-30,102020)

 

  Өтпелі тақырып «КҮЗ СЫЙЫ»

 

Күн тәртібі Уақыты Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау

 

 

Ата – аналармен әңгімелесу

8.00-8.30

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.
Баланың өміріндегі бірінші әлеуметтік қауым отбасы  болып табылатындығы жөнінде әңгімелесу.

Отбасында баланың өсуі мен дамуы үшін жағдай жасалуы жөнінде әңгімелесу.

Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу жөнінде және басқаларға тәрбиелеу тәжірибесін үйрету жөніндде әңгімелесу.

Балалармен өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету жөнінде әңгімелесу.

Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) 8.30-8.35 Картотека№1

«Суреттерді құрастыр» Мақсаты: Талдау және біріктіру қабілетін, кеңістік арақатынастарының заңдылықтарын құру, үлгіні көшіру іскерлігін дамыту Шарты: Балаларға кез-келген кесілген суреттер таратылады да, осы суреттерден бүтін суреттер құрастыру керектілігі түсіндіріледі Көрнекілігі: әр түрлі суреттер: жемістердің,көкөністердің немесе ойыншықтардың суреттері

Қамба толды астыққа
Алғыс саған
алтын күз.
Бір уыс дән шаштық та,
Қап – қап қауын алдық біз.
Картотека№2

«Не ұшпайды?» Мақсаты: ұшатын және ұшпайтын заттарды ажырата білу Ойынның шарты: Суреттен ұшатын, үшпайтын заттарды ажыратып, аттарын ататқызу. Керекті құрал-жабдықтар: ойыншықтар, құстардың суреттері.

Картотека№4

«Табиғат құбылыстарын ажыратып олардың қасиеттерін ата»  Мақсаты:Қассиетіне қарай:қар мен жаңбырды ажырата білу,табиғат құбылыстары жөніндегі білімдерін бекіту,қатты,жұмсақ,ериді,буға айналады.  Көрнекіліктер:қар мен жаңбыр бейнеленген суреттер.  Ойын барысы: Балаларға қар мен жаңбырдың суреттерін көрсетіп,олардың бір-бірінен ажыратып айту тапсырылады. Білімдерін анықтау барысында табиғат құбылыстардың қасиеттерін айтып берулері керек.

Жетті желмен алтын күз,
Жеміс жинау салтымыз.
Жиып – теріп болған соң,
Той жасайды халқымыз.
Таңертеңгі   

   жаттығу

08.35-08.40

 

  Таңертеңгілік жаттығулар Қыркүйек айы

№ 1 (затпен) 1 – 15 дейін

 

Таңертеңгілік жаттығулар Қыркүйек айы

№ 1 (затпен) 1 – 15 дейін

 

Таңертеңгілік жаттығулар Қыркүйек айы

№ 1 (затпен) 1 – 15 дейін

 

Таңертеңгілік жаттығулар Қыркүйек айы

№ 1 (затпен) 1 – 15 дейін

 

Таңғы ас 08.40-08.50    Ас мәзірімен таныстыру. Ас ішкенде сөйлеуге болмайтынын түсіндіру.

 

Нан болса ойнап күлеміз

Нан барда еркін жүреміз

Тіршілік көзі нан ғана

Нан қадірін білеміз

 

Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындалу 8.50-9.00  «Телефон»  мақсаты:Естіген сөзді екінші балаға бұлжытпай жеткізуге дағдыландыру,диалогты сөйлеуді жетілдіру арқылы сөздік қорын молайту.  Көрнекілік:Телефон.  Ойын барысы:Телефон арқылы естіген сөзді басқа балаға жеткізесіндер. Айтылған сөзді құлаққа ешкім естімейтіндей етіп айтуымыз керек, егер телефон үзіліп қалса,телефонды үзген бала айыбын төлейді.(мақал,тақпақ т.б. айтады) «Қайсысы ұнайды?»  Мақсаты:Суреттен көрген заттарының атын атап, суреттеп, қайсысының ұнайтынын,не үшін ұнағанын айтқызу. Сөздік қорын молайту.  Көрнекілік:Әр түрлі суреттер,жануарлар,жыл мезгілдерінің суреттері  Ойын барысы:Әр түрлі суреттерді көрсетіп,олардың қайсысының ұнайтыны туралы сұралады, олардың қай мезгілде бейнеленгенін айтқызады. Балалардың сөздік қорына жаңа сөздер енгізу үшін тапсырманы түрлендіруге болады. Олар туралы балалардың білетін тақпақтарын айтқызуға болады.  «Біздің көңіл күйіміз»  Мақсаты:Балаларды сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету. Көңіл-күйді бейнелейтін сөздерді дұрысайтқызу. Оны өздері сала білу.  Көрнекілік:әр түрлі мимикадағы балалардың суреттері.

 

 «Кімге не керек?»   Мақсаты:Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету.    Ойын шарты: суреттегі мамандықтарты атау және оларға жұмыс барысында қандай құралдар керек екеннің табу.

 

 

«Бізге күз не әкелді?»  Мақсаты:Күз бізге не әкелгені туралы білімдерін бекіту. Көкөністер мен жемістердің адам ағзасына пайдасы туралы ұғымдарын бекіту. Ойын арқылы түстерді, жемістер мен көкөністерді ажырата және атай білуге үйрету.   Көрнекіліктер: Күздің суреттері,  жемістер мен көкөністердің суреттері.  Ойын шарты: суреттерін көрсетіп,олардың бір-бірінен ажыратып айту тапсырылады. Білімдерін анықтау барысында  олар туралы балалардың білетін тақпақтарын айтқызуға болады.

Ұйымдастырылған оқу қызметтері(үзілістерімен бірге) 09 .00-11.05 1.Сөйлеуді  дамыту:

Тақырыбы:«Күзгі дала» жаттау М.Әлімбаев                Мақсаты: табиғаттың әдемелігін сезіне білуге тәрбиелеу.Балаларға табиғаттағы күзгі құбылыстар туралы түсінік беру, өлеңнің күз құбылыстарын суреттеп, бейнелейтін тұстарын анықтау, өлеңді жаттатуБалалардың сөздік қорларын дамыту.                          Дидактикалық ойын: «Күз бейнесін суретте?»

Әдіс тәсілі:түсіндіру,көрсету, сұрақ-жауап,тәй-тәй технологиясы, ойын технологиясы.

Көрнекілігі: ойыншықтар, тақырыптық суреттер

Күтілетін нәтиже:.

Жаңғыртады:Өлең жлын сипаттау кезінде сөйлеудің қарапайым құрылымын сақтап,қайталай алады.

Түсінеді:

Табиғаттың маңызын, қамқорлықтың  қажеттігін түсінеді.

Қолдана алады: Табиғат құбылысын елестете отырып жаттауды.

2.Сурет

Тақырыбы:  «Күзгі  орман»                            Мақсаты: ұқыпты жұмыс істеуге үйрету, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Күзгі орманның суретін сала білуге үйрету. Қылқалам мен және бояумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, Дидактикалық ойын: «Сиқырлы  жапырақ»Көрнекілігі: тақырыптық суреттерүлгі суреттер;

Әдіс-тәсілі:ойын технологиясы,тәй-тәй технологиясы,сұрақ-жауап,ойын,әңгімелеу

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:табиғат туралы ұғымдарын

Түсінеді:Табиғатты қорғауды.

Қолданады: Табиғатқа қарап бейнелеуді

3. Музыка

Музыка (2 сағ) Тақырыбы:«Алтын күз»  Мақсаты:  Ән мазмұнына сай биді, ойынды түсініп орындау. Музыканың динамикалық реңктерін бере білу. Көңілді орта қалыптастыру.             Әуенді ырғақты қимыл: «Біздер ектік бақшаны» («Каравай» әуенімен) Музыка тыңдау:  «Күзгі әуен» Е.Үсенов                          Ән айту: «Сабантой» Е.Хасанғалиев                       Ойын ойнау:«Жаңбыр» Е.Андосов                   Музыкалық дидактикалық ойын«Маусымжан» Қазақ халық әні                                               «Үш гүл» дидактикалық ойын                                 Жаңғыртады:

Жұптасып би билеу қимылдарын

Түсінеді:

Ән кіріспесін, шумағын, қайырмасын ажыратуды

Қолданады:

Музыка арқылы ойын шартына сәйкес қимылдарды

 

1. Сауат  ашу

Тақырыбы: «Л»  дыбысы

Мақсаты:«Л» дыбысымен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасап текшемен белгілей білуге  үйрету. Дыбыстарды  ажыратып,  дыбыстарға байланысты, сөйлем құруға дағдыландыру;

Балаларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.                             Балалардың шыдамдылық, тапқырлықтарын  дамыту.   Дидактикалық ойын: «Бастапқы буынға  сөз құра»

Әдіс -тәсілі:түсіндіру,көрсету,ойын,сұақ-жауап,ойын технологиясы,денсаулық-сақтаушы технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:Л дыбысымен танысады,қайталайды.

Түсінеді: Дыбыстардан сөз құрауды;

Қолдана алады:Бастапқы буыннан сөз құрауды.

 

   2. Жапсыру

Жапсыру.   

Тақырыбы: «Сарғайған жапырақтар»                Мақсаты: көркем  сөйлеуге тәрбиелеу. Табиғат  құбылыстары   туралы  түсініктерін  кеңейту,  қағазды   қатпарлап   бүктеу  арқылы қайшымен  қию   дағдыларын  жетілдіру,    қол , саусақ қимылдарын  дамыту                                    Дид. ойын: «Күз сиқыры»

Әдіс –тәсілі: ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

Көрнекілігі:тақырыптық суреттер

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: жапырақты қиып, жапсыруды қайталайды;

Түсінеді:; Таңдау  жасай  білуге,  ұқыпты   жұмыс   жасауды

Қолдана алады: Балаларды

қайшымен қиюға, желімді дұрыс қолданады;

 

 

3. . Орыс   тілі

Тема: «Осень»                Цель:закрепить знания детей о временах года: характерных признаках осени, сезонных изменениях в природе. Активизировать речь детей через художественное слово. Развивать моторику рук. Воспитывать бережное отношение к природе, аккуратность в работе с красками. Использование различных цветов в составлениях предложений. Дидактическая игра: «Собери картинку» (Пазлы

 

4.Дене ш

ынықтыру

Денешынықтыру

Негізгі қимылдар 1)Түрлі жылдамдықпен-баяу, жылдам жүгіру. 2)Алға қарай жылжи  отырып секіру.3)Арқан баспалдақпен бір тәсілмен өрмелеу. Қимылды ойын: «Көкіністерді жинаймыз»

Жаңғыртады: Шығыршықтан секіруді  қайталайды

Түсінеді: Допты қос қолмен лақтыруды;

Қолдана алады: Қимылды ойын шарттарын өзара еркін ойында қолданады;.

 

 

1 Математика негіздері

Тақырыбы:  «Заттарды өлшемі бойынша салыстыру»                      Мақсаты: Өз  бетінше   жұмыс   істей  білуге тәрбиелеу.  Заттардың көлемдерінің әр түрлі болатындығын түсіндіріп, үлкен, кішілігін ажырата білуге үйрету .Танымдық қызығушылықтарын арттыру.                  Дидактикалық ойын:«Заттардың көлемін салыстыр?»

Әдіс –тәсілі: түсіндіру,көрсету,ойын,сұрақ-жауап,ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

Көрнекілігі: сандар,қарапайым математика дәптерә,тақырыптық суреттер.

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:заттардың өлшемін

Түсінеді:есте сақтап ретімен санау керектігін.

Қолдана алады:

Өз бетінше жұмыс жасауды

2.  Жаратылыстану

Тақырыбы:  «Күзгі саябаққа экскурсия» Мақсаты: Табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу. Күз мезгіліндегі өсімдіктер мен жануарлардың тіршіліктері туралы  білімдерін кеңейтіп,түсініктерін нақтылау.               Бақылайтын заттар арасындағы себеп-салдарлық байланысты  орната білуді қалыптастыру. Дидактикалық ойын : «Жапырақты түсіне қарай ажыратайық»

Әдіс-тәсілі:

түсіндіру,көрсету,ойын, сұрақ-жауап, оцвн технологиясы,денсаулық технологиясы сақтаушы,АКТ технологиясын қолдану

Көрнекілігі: тақырыптық суреттер,слайд.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:Табиғаттағы мінез құлық ережелерін атауды;

Түсінеді: Табиғатқа Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасау туралы түсінеді;

Қолдана алады: маусымдық айырмашылықты қолданып сөйлем қүрауды

3. Музыка (2 сағ) Тақырыбы:«Алтын күз»  Мақсаты:  Ән мазмұнына сай биді, ойынды түсініп орындау. Музыканың динамикалық реңктерін бере білу. Көңілді орта қалыптастыру.             Әуенді ырғақты қимыл: «Біздер ектік бақшаны» («Каравай» әуенімен) Музыка тыңдау:  «Күзгі әуен» Е.Үсенов                          Ән айту: «Сабантой» Е.Хасанғалиев                       Ойын ойнау:«Жаңбыр» Е.Андосов                   Музыкалық дидактикалық ойын«Маусымжан» Қазақ халық әні                                               «Үш гүл» дидактикалық ойын                                 Жаңғыртады:

Жұптасып би билеу қимылдарын

Түсінеді:

Ән кіріспесін, шумағын, қайырмасын ажыратуды

Қолданады:

Музыка арқылы ойын шартына сәйкес қимылдарды

 

1 . Сауат  ашу

Тақырыбы: «Л»  дыбысы

Мақсаты:«Л» дыбысымен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасап текшемен белгілей білуге  үйрету. Дыбыстарды  ажыратып,  дыбыстарға байланысты, сөйлем құруға дағдыландыру;

Балаларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.                             Балалардың шыдамдылық, тапқырлықтарын  дамыту.   Дидактикалық ойын: «Бастапқы буынға  сөз құра»

Әдіс -тәсілі:түсіндіру,көрсету,ойын,сұақ-жауап,ойын технологиясы,денсаулық-сақтаушы технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:Л дыбысымен танысады,қайталайды.

Түсінеді: Дыбыстардан сөз құрауды;

Қолдана алады:Бастапқы буыннан сөз құрауды

 

2.Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Әдептілік әлемі» (өлеңді  жаттау) Е.Өтетілеуұлы

 Мақсаты: Әдепті,  кішіпейіл,  мейірімді  болуға  тәрбиелеу.                                өлеңді    мәнерлеп  оқу,  сөздердің  мағыналарын  түсіндіру.  Өлең   арқылы     әдептілік  туралы   өз  ойларын  ашып  айтуға  баулу. Сөздік қорларын дамыту.         Дидактикалық ойын: «Әдепті деп кімді айтамыз?»

Көрнекі –құралдары: слаид,тақырыпқа сай суреттер;

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: өлеңді    мәнерлеп  оқу,  сөздердің  мағыналарын

Түсінеді: табиғатты аялауды.

Қолданады:  Қойылған сұраққа толық жауап беруді.

3.Құрастыру   

Тақырыбы: «Көшедегі көліктер»                                 Мақсаты: еңбек  нәтижесіне   жете   білуге  тәрбиелеу.                       балаларды   «Лего»   конструкторларымен   жұмыс жасай  білуге,  материалдарын  пайдаланып  2-5  бөліктен  тұратын   белгілі  бір   заттың   бөліктерін  біріктіріп  жасай    білу   әдіс-тәсілдерін   меңгерту,                 Балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту.       Ойын:

«Көшедегі көлік түрлерін  ата?»

Әдіс –тәсілі: ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

Көрнекілігі:тақырыпқа байланысты суреттер,ойыншық күшік

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:Құрастыру дағдысын

Түсінеді: құрылыс материалын үұыпты пайдалануды.

Қолдана алады: Достарымен танысып,жақсы қарым-қатынастары қалыптасады

 

Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1) Допты еденнен ыршытып жоғары лақтырып қағып алуды бекіту. 2)Шығыршықтан-шығыршыққа секіру.

3)Доға астынан бір бүйірімен еңбектеу.

Қимылды ойын: «Допты досыңа лақтыр»

Көрнекілік: доға,таяқшалар,доп;                   Әдіс –тәсілі: түсіндіру,қайталау әдістері,ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Допты еденнен жоғары лақтыруды қайталайды

Түсінеді: Шығыршықтан секіруді;

Қолдана алады: Қимылды ойын шарттарын өзара еркін ойында қолданады;.

 

 

 

 

1. Өзін-өзі  тану.

Тақырыбы: «Табиғаттан үйренейік»  Мақсаты: Туған жердің табиғатына деген сүйіспеншілікке, қамқорлыққа  тәрбиелеу,табиғаттың бар тіршілік иелеріне берері мол екенін түсіндіру. Балалардың ойлау қабілетін дамыту. Дидактикалық ойын: «Күз бізге не сыйлайды?»

Көрнекілік: тақырыптық  суреттер,әдептілік,адамгершілік қасиеттер баяндаған видеоролик

Әдіс тәсілі:түсіндіру,көрсету, сұрақ-жауап, ойын технологиясы,әңгімелеу.

 Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:

Туған жердің табиғатын

Түсінеді: табиғаттың бар тіршілік иелеріне берері мол екенін

Қолдана алады:Әдептілік туралы түсініктерін

2.Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1)Шығыршықтан-шығыршыққа екі аяқпен секіруді бекіту.

2)Кубиктер арасымен «жыланша» ирелеңдеп жүгіру.

3)  Допты қос қолмен лақтыру, кеудеге қыспай қағып алуды үйрету.

Қимылды ойын:

«Жұбыңды тап»

Көрнекілік: секіртпелер,доп ойыншықтар

Әдіс –тәсілі: ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Шығыршықтан секіруді  қайталайды

Түсінеді: Допты қос қолмен лақтыруды;

Қолдана алады: Қимылды ойын шарттарын өзара еркін ойында қолданады;.

түсінеді;

3. Мүсіндеу

Тақырыбы: «Күзгі  ағаш»(рельефті  мүсіндеу) Мақсаты: Ағаштарға күтім жасай білуге тәрбиелеу. Балаларға күз туралы түсінік бере отырып, күз айларының атауларын басқа тілде меңгерту, мүсіндеудің жалпақтау, бедерлеу, есу дағдыларын қалыптастыру.  Арнайы құралдармен жұмыс істеу дағдысын жетілдіру.                Дидактикалық ойын: «Күзгі викторина»

 

Әдіс –тәсілі: түсіндіру,көрсету,ойын,

сұрақ-жауап,ойын технологиясы,денсаулық сақтаушы технологиясы

Көрнекілігі: ойыншықтар,жұмсақ ойыншықтар,тақырыптық суреттер

       Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: ағаш  сұлбасына қарап,мүсіндеуді;

Түсінеді: күзгі ағаш туралы әңгімелей біледі;

Қолдана алады: ермексазды өз бетімен ұқыпты қолданады;

 

II Таңғы ас 10.20 -10.35   Тамақ  ішу  мәдениетін, үстелде  отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау  мәдениетін  қалыптастыру және сақтау; Сөздік  материалдарды  қолданып,  тамақ  ішу ережелерін  сақтауға  баулу.

Мен асты жақсы көремін,

Асты құрмет тұтамын.

Осы сөзді әрдайым

Досыма кеңес тұтамын.

Серуенге дайындық 11.05-11.15      Балалардың киіну реттілігін бақылау,  киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау.   Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.

Бұтақтарды сындырмай,
Тазалықты сақтайық.
Гүл өсіріп, су құйып,
Табиғатты қорғайық.

 

Серуендеу 11.15-12.30 Бақылау: №16«Күзгі құстардың тіршілігін бақылау»  (күз мезгілінің картотекасы) Бақылау: №17«Ауа-райын бақылау» (күз мезгілінің картотекасы)

 

Бақылау: №18«Күзгі жапырақтарды бақылау»
(күз мезгілінің картотекасы)

 

Бақылау: №19«Алтын күзді бақылау»(күз мезгілінің картотекасы)

 

Бақылау: №20 «Жәндіктерді бақылау» (күз мезгілінің картотекасы)
Серуеннен оралу 12.30-12.40 Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау

Серуеннен біз оралдық,

Көңілдіміз керемет.

Алақайлап ойнадық,

Киімді жинап біз енді

Топқа бірге кірелік.

Түскі ас 12.40-13.10 Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдану дағдыларын  жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.
Түскі ұйқы 13.10-15.10 Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары 15 .10-15. 40 Табанды шынықтыру массажы
Таяқтарды жылжытып,
Массаж жасау білеміз.
Он аяққа 1-2-3,
Сол аяққа 1-2-3.
«Денсаулық» жолымен жүру.
Әдемі ирек жолдармен,
Жалаң аяқ жүреміз.
Табаңға біз нүктелі,
Массаж жасау білеміз.
«Денсаулығым керемет, жаттығуға рахмет!»

 

Ал балалартұрайық,

Алақандысозайық.

Біротырып, біртұрып,

Бізшынығыпалайық.

релаксация жаттығулары (сипалау, ұрғылау)

 

1,2,3 бойға жинап күш.

Денені шынықтыру

Төсек үсті жаттығулары

Табанды шынықтыру массажы
Таяқтарды жылжытып,
Массаж жасау білеміз.
Он аяққа 1-2-3,
Сол аяққа 1-2-3.

 

Бесін ас 15. 40-16.10 Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.

Оң қолымда қасығым,

Асым дайын алдымда

Рахмет айтам алдымен

Мен аспазшы апайға.

 Ойындар, дербес әрекет

 

 

16.10-16.40 Вариативтік компонент:

Орманға қызықты саяхат            Жануарлардың қалыптарын қайталау мен  қызықты қимыл-қозғалыс жасау арқылы, балалардың иілгіштігін дамыту. Образдық бейнелерді сомдау, еліктеу қимылдарын ұқатып орындауды үйрену            «Крези фрог» композициялары

 

 

Көрсету,  түсіндіру, қайталау.

 

Ойын технологиясы

Жаңғыртады: жануарлардың қимыл-қозғалысын

Түсінеді: образғы енуді

Қолданады: ырғаққа сай қимылды дұрыс жасауды

Хореография үйірме

Жеміс пісті тәп-тәтті

 

Дұрыс тамақтанамыз, Шымыр бала боламыз!

Арақашықтықты  сақтай  білу дағдыларын қалыптастыру. Күз тақырыбында  билерді үйрету: «Тәтті құлпынайлар»  қыздар  би, «Қолшатырмен» билейміз

«Ягодка малинка» орыс халық әні

 

«Кап-кап-кап»

 

«Сыр сұлуы» Ш.Қалдаяқов

Қимылды – музык ойын «Өз жұбыңды тап»

 

Rock n RooL

Bill Haley

 

Көрсету,  түсіндіру, қайталау.

 

Ойын технологиясы

Жаңғыртады: дұрыс тамақтанудың маңызын  Түсінеді: есте сақтау арқылы билеу

Қолданады: пеадгогтың көмегісіз еркін билеуді

Робототехника

Тақырыбы:Пішінді, түсі,мәліметтерді бекіту. Балалардың өздігінен белсенділігі.Ойнау.

Мақсаты: Кеңістіктік көріністерді жобалау арқылы дамыту. Белгіленген жобалық тапсырмаларды  дербес шеше білу қабілетін дамыту.

Әдіс- тәсілі: Көрсету, түсіндіру,сұрақ –жауап.

Көрнекілігі: Слайд, құрастыру құралдары.

Жаңғыртады:Кеңістікті бағдарлауды.

Түсінеді: Тапсырманы орындау керектігін.

Қолданады: Суретке қарап бейне құрастыруды

Қызықты дыбыстар әлемі (үйірме)

Тақырыбы: «Ғ» дыбысы

Мақсаты:  «Ғ» дыбысымен таныстыру.

Міндеттері: Ғ дыбысының сөздегі орнын табуды үйрету. Дидактикалық материалдарды пайдаланып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту.

Тапқырлыққа, ойының ұшқыр болуына тәрбиелеу.ЖАҢҒЫРТАДЫ:«Ғ» дыбысының дауыссыз дыбыс екенін;

Түсінеді: тыйым сөздердің мағынасын, жұмбақты қалай шешуді; Қолданады: сөздерді буынға бөлуді

Балдырған хоры (Ү )

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, қайталау, ойын

Көрнекілігі: Достық тақырыбындағы слайд көрсетілімі,

И. Нүсіпбаев суреті

Жаңғыртады:

Жұптасып би билеу қимылдарын

Түсінеді:

Ән кіріспесін, шумағын, қайырмасын ажыратуды

Қолданады:

Музыка арқылы ойын шартына сәйкес қимылдарды

 

Вариативтік компонент:

“Ментальді арифметика”

Мақсаты:«Ментальды арифметика» ұғымы туралы түсінік беру. Авакус шотымен таныстыру. Балалардың математикаға қызығушылықтарын арттыру.

Әдіс-тәсілі: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап

Көрнекілігі: авакус құралы, видеоролик,слайд

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Абакус құралын қолдану ережелерін;

Түсінеді: Абакус құралының есептеуге ыңғайлы екендігін;

Қолданады; Абакус құралын қолдануын

 Баланың жеке даму картасына сәйкес  жеке жұмыс 16.40-16.50

 

Топпен жұмыс:Қатынас білім беру саласы балалардың біліктері мен дағдыларының  даму мониторингісі бойынша түрлі сөз таптарын,салыстыруларды қолданып, диолог арқылы сөйлем ұүрауды құраудыүйрету;

 

 

 

 

 

 

Жеке баламен жұмыс:

Таным білім беру саласы балалардың біліктері мен дағдыларының даму мониторингісі бойынша Нұрдәулетпен Нұриманға

5 көлеміндегі сандарды, оларды тура және кері санауды үйрету

 

Жеке баламен жұмыс

Таным білім беру саласы балалардың біліктері мен дағдыларының  даму мониторингісі бойынша кеңістікті бағдарлау дағдысын Адина мен Жансұлуға үйретуді жалғастыру

 

Жеке баламен жұмыс:Қатынас білім беру саласы балалардың біліктері мен дағдыларының  даму мониторингісі бойынша Есенжол Айзереге және Адинағатолық сұраққа жауап беруге баулу.

 

 

Топпен жұмыс

Сөйлем құрауды ережеге сүйеніп сөйлем құрауды үйретуді жалғастыру

Серуен 16.50.-17.50 Балабақша ауласына серуен, балалармен әңгімелесу

Бұтақтарды сындырмай,
Тазалықты сақтайық.
Гүл өсіріп, су құйып,
Табиғатты қорғайық.

-Күзде  табиғатта  қандай  өзгерістер  болады?

–  Ауа- райы  салқындайды,  ағаштардың  жапырақтары  сарғайып ,  жерге  түседі,  шөп  сарғайып  қурайды.  Тамыздың  жылы  күндерінен  кейін   алтын  күз келді.  Күз  барлық ағаштар мен  бұталарды   өз  бояуына  бояйды,  біреуін –сары, енді  біреуін  – ашық  қызыл  түске бояйды.

Балалардыдың

үйге қайтуы

17.50

18.00

Ата-аналарға кеңес:

«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру»

Балалар балабақшада өзін қалай ұстау қажеттігі жайында кеңес беру Кеңес:

«Бала өміріндегі достықтың маңызы»

«Менің балабақшам» тақырыбында сурет салу,көрме ұйымдастыру Балалар топ балаларымен достасып кетуін,досының жақсы қасиетін атауды үйрету

Дайындаған:

Тексерген: ________________    Балабақша әдіскері: Г.М.Байжанова

 

Ұсыныстар:

 

1.

 

2.

 

3.

 

Тәрбиеші: Ә.Төлепова

Дене шынықтыру маманы: Тлепова Сәттігүл

Музыка маманы: Есимова Маржан

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *