Қанайналым жүйесі
4.1-тапсырма. Ашық тапсырмалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау
Ашық тапсырмалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтаңыз.
Артықшылықтары Кемшіліктері
Қорытынды:Ашық тапсырмалар жоғары деңгейлі танымдық дағдыларды тексеруге, дәлелдер келтіруге, қойылған проблемаға қатысты өзінің жеке көзқарасын білдіруге, сыни ойлауға арналған. Ашық тапсырмалардың жауабы ұзындығына немесе көлеміне қарай ерекшеленеді. Ол бір немесе бірнеше сөздерден тұратын қысқа жауаптан бастап толық дәлелді пайымдау түріндегі толық жауапқа дейін болуы мүмкін.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушылар бірнеше сөздерді, бір сөйлемді, қарапайым сызбаны немесе формуланы қолдана отырып, сұрақтарға қысқа нақты жауап беруі қажет.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларды бірнеше сөйлем, түсініктемелерді, сызбаларды немесе бірнеше кезеңнен тұратын дәлелдеулерді келтіре отырып орындау қажет.
4.2-тапсырма. Өзін-өзі бағалау
Тестіні орындаңыз. Тапсырмаларды бағамдаңыз.
Өсімдіктерде заттарды тасымалдауға ……… құрылымы қатысады
Жануар жасушасын басқа эукариот жасушасынан ерекшелейтін 2 белгіні атаңыз…………………………., ……………………………………
Төмендегі суретте рефлекторлық доға берілген:
(і) Сызбаны пайдаланып сезгіш, қозғалтқыш және байланыстырғыш нейрондарды анықтаңыз;
(іі) Қозғалтқыш нейрон импульсті орталықтан бұлшықетке жеткізеді, егер осы құрылым зақымданса, рефлекторлық доға бойымен жүйке импульсінің берілуі қалай өзгереді?
4. Сызбада қылтамыр мен жасуша арасындағы заттар тасымалының бағыты стрелкамен көрсетілген:
(і) Суретте берілген S затты анықтаңыз.
(іі) Бұл заттың жасушаға қалай түсетінін сипаттаңыз.
(ііі) Берілген заттың ағза үшін маңызын түсіндіріңіз.
5. Төменде екі түрлі патоген сызбасы берілген
(масштаб сақталмаған):
Сызбаны пайдаланып, L және M патогенді R, S құрылымдарды анықтаңыз:
L ……………………
M……………………..
R……………………..
S………………………
6. Төмендегі сызбада ашішек бүрлеріндегі эпителий ұлпасының үш жасушасы берілген:
(і) Осы ұлпаның асқорыту жүйесіндегі маңызын сипаттаңыз.
(іi) Бауыр липидтерді қорытуға көмектесетін өт бөліп шығарады.
Өттің липидтерді қорытуға қалай көмектесетінін сипаттаңыз.
Қорытынды:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.3-тапсырма. Ашық тапсырма әзірлеу
Қысқа жауапты қажет ететін ашық тапсырма құрастырыңыз.
Пән______________________________________ Сынып______________
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Тапсырма
Қорытынды:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.4-тапсырма Ашық тапсырма әзірлеу
Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма әзірлеңіз.
Тексеру парағын қолданып, тапсырмаға сараптама жасаңыз.
Пән______________________________________ Сынып______________
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Тапсырма
Кері байланыс:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫ