Қоян бізде қонақта
Қоян бізде қонақта
Ташкенбаева Гулбаршын
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: «Қоян бізде қонақта».
Мақсаты: Тәулік мерзімдерін атай білуге дағдыландыру.Тәуліктің қай мезгілі айтылғанын ажырата білуге үйрету
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: жұмбақтар мен тәулік мезгілі бейнеленген суреттер.
Іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс -әрекеті | Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | Шаттық шеңберін ұйымдастыру.
Жарқын, жарқын үніміз, Жарайсыңдар, балалар. Бүгін бізге көптеген апайлар келіп отыр екен. Сендердің оқу қызметіне деген қызығушылықтарыңды, білімдеріңді көргілері келеді екен. |
Тәрбиеші балалармен бірге шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарын қимылмен орындайды. |
«Ғажайып ағаш» арқылы жұмыс жасау. -Балалар өздерің көріп жүргендей бұл жай ағаш емес.Бұл ағаш жыл мезгілдерін көрсетеді. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінің ай аттарын кім атайды? -Қыс мезгілі несімен ерекше? -Қыс мезгілінде қандай ойындар ойнаймыз? -Қыс мезгілі туралы кім тақпақ біледі?
Бүгін бізде таным саласы бойынша оқу қызметі.Қарапайым математика бөлімі. -Айтыңдаршы ,математика бізге нені үйретеді? -Дұрыс айтасыңдар балалар. -Уақыт өлшемдерді,түрлі геометриялық денелерді үйретеді. Жылаған дыбыс естіледі. -Балалар жылаған дыбысты естимісіңдер? -Бұл кім болды екен? -Балалар бұл қоян ғой. Тәрбиеші: -Қоян саған не болды? Қоян: -Орманда қиын жағдай болғаны.Аңдар неше күннен бері ұйықтай алмай жүр. Тәрбиеші: -Неге? -Қоян: -Түн жоғалып кетті.Ұйықтай алмай жүрміз.Тек мына хатты тауып алдық. Тәрбиеші: -Ия,қоян қиын болған екен.Қане оқып көрейік. -Мына түстерді пайдаланып мені табуға болады. Тәрбиеші: -Қоян, Түн сендермен жасырынбақ ойнағысы келген ғой. -Балалар қоянға түнді іздеп табуға көмек береміз бе? -Балалар қараңдаршы мұнда тура осындай түсті есіктер тұр екен,ашып көрейікші.Тәрбиеші есікті ашқан еді,сурет тұр . -Мұнда не бейнеленген екен? – Балалар күн ұясынан шығып,таң атып келе жатқан уақытты «таңертең» деп атаймыз. Жұмбақ жасыру: Күн шықпай сап аттанды, Қуырады апшыны. Шырт ұйқыда жатқанды, Оятады ащы үнi. -Жарайсыңдар балалар,таңның атқанын бірінші болып қораз сезіп қояды екен. – Қараңдаршы таң көкжиектен атып келе жатқан сияқты күн шығып келеді. -Ұйқыдан тұрған соң не істейміз? – Қайда келеміз? – Балабақшада не істейміз?
-Жарайсыңдар.Түнді таптық па балалар? Тәрбиеші уақыт мезгілдеріне сәйкес суреттерге күнді қойып көрсетіп тұрады. -Енді,келесі есікті ашып көрейік.Мұнда да сурет бар екен. Күн жылжып толығымен ортаға шығыпты. -Қалай ойлайсыңдар,бұл мезгілді қалай атаймыз? – Қараңдаршы, күн бір орында тұрмайды екен, жайлап жылжып келе жатқан сияқты. Күн толық аспанға көтеріліп бізге бар сәулесін шашып тұр. – Міне, бұл кезді біз «түс» дейміз немесе «күндіз» дейміз. -Айтыңдаршы күндіз балабақшада не істейсіңдер? -Жарайсыңдар.Түнді таптық па балалар? -Балалар Қоянның көңілі көтерілсін Әрі сендердің шаршағандарың басылсын.Қане ,ойын ойнайық.Ойынның аты «Күн мен түн» деп аталады. Тәрбиеші балаларға ойын шартын түсіндіреді. -Енді,келесі есікті ашып көрейік.Мұнда да сурет бар екен. – Балалар қараңдаршы күн жылжып төмен түсіп келеді,яғни ұясына батуға жақындап қалыпты. – Біз бұл мезгілді қалай атаймыз? – Балалар біз кешке не істейміз? -Үйге барғанда не істейсіңдер? -Жарайсыңдар.Түнді таптық па балалар?
-Енді,соңғы есікті ашып көрейік.Мұнда да сурет бар екен. Ал енді міне күн ұясына батып кетіпті.Даланы қараңғы басыпты -Бұл мезгілді қалай атаймыз? -Түнде аспаннан нені көреміз? Айдың жанында нелер бар? Ал жұлдыздар көп пе,әлде аз ба? -Түнде не істейміз? -Дұрыс айтасыңдар, бәріміз тәтті ұйқыда боламыз. – Міне, балалар тәулік бөліктерімен таныстық, енді Түнді таптық па? Осы кезде Түн күлімдеп шығады. -Қандай ақылды балалар.Қоян досыма мені табуға көмек бердіңдер.Рахмет сендерге.Мен қоянды алып қайтайын. Бұл кезде қоян ұйықтап қалған еді. |
-Қыс мезгілі -Желтоқсан,қаңтар,ақпан -Қыс мезгілінде қар жауады. -Сырғанақ тебеміз,шанамен ойнаймыз,қар атысамыз,аққала жасаймыз. Балалар білетін тақпақтарын айтады.
-Математика санауды,сандарды,уақытты үйретеді.
-Көмек береміз.
-Жартылай күн
-Қораз
-Ұйқыдан оянамыз. -Жуынамыз. -Балабақшаға келеміз.
-Жоқ таппадық.
-Түс мезгілі
– Серуенге шығамыз, Ойын ойнаймыз. Түскі ас ішеміз, ұйықтаймыз -Жоқ таппадық.
Балалар ойынға қызыға қатысады.
-Кеш мезгілі -Ата-анамыз келіп,бізді балабақшадан алып кетеді. -Кешкі асты ішеміз,теледидар көреміз. -Жоқ таппадық.
-Түн дейміз. -Айды көреміз. -Жұлдыздар болады. -Жұлдыздар көп.
-Түнде ұйықтаймыз. -Ия таптық |
|
Қорытынды:
|
-Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма?
– Бізге қонаққа кім келді? -Қоян не жоғалтып алды? -Ұйқыдан тұрған кезді қалай атайды екенбіз? -Күннің жоғары шыққан уақытын ше? -Ал,балабақшадан қайтқан уақытты ? -Жарайды балапандар,енді қонақтармен қоштасайық. Тәрбиеші балаларды мақтап ризашылығын білдіреді, |
-Әрине ұнады. -Қоян. -Түнді
-Таңертең -Күндіз немесе түс -Кеш
-Сау болыңыздар. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Тәулік мезгілдері туралы біледі.
Қандай түсініктерді игерді: Уақыт мезгілдерін ажыратуды игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Уақытты бағдарлауды