Көркемдік жазба (батик, гжель, хохлома және т.б) Жазбалар түрлері.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім:Сәндік -қолданбалы өнер
Сабақ: |
Мектеп: Долайты орта мектеп | |||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты: Акриева Шахадатхан | |||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 | Пәні: Көркем еңбек | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Көркемдік жазба (батик, гжель, хохлома және т.б) Жазбалар түрлері. | ||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 7.1.2.1.Тарихи және мәдени шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау.
7.1.3.1. Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде АКТ ны қолданып) |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушы:
– қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін, техникаларын сипаттайды (білу,түсіну) – дереккөздерді қолданып көркем өрнек салу түрлерін анықтайды ; Көптеген оқушы: АКТ ны қолданын көркем өрнек салу түрлері анықтайды; -Халық қолөнерінің ою-өрнек композициясы ерекшеліктері жіктейді; ( қолдану) Кейбір оқушы: – шығармашылық жұмыстарын орындайды, презентация жасау арқылы дәлелдейді. (қолдану бағалау) |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Білім алушы
– қолөнер мен дизайн туындыларының техникаларын сипаттайды көркем өрнек салу түрлерін анықтайды; АКТ ны қолданын көркем өрнек салу түрлері зерттейді; ою-өрнек композициясы ерекшеліктері жіктейді шығармашылық жұмыстарын орындайды, дәлелдейді
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Сабақта қолданылатын пәндік терминдер:
Көркемдік жазба, гжель, хохлама,батик Сөйлеу барысында қолданылуы мүмкін сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша | ||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Қалай ойлайсыздар сәндік –қолданбалы өнер суретшісінің халық шеберлерінен айырмашылығы неде?
|
||||||||||||||||||||||||||||
Не себепті……деп ойлайсыз?
Не себепті көркем өрнек салу түрлі жазық беттерде орындаладыдеп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||||||||||
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс – тамаша | ||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | -Өзге елдердің сәндік- қолданбалы өнерімен танысып,өзгелердің өнерін сыйлауға үйренеді, өнерге құрмет көрсету;
-Оқушылар арасында бір- біріне сыйластық пен құрмет |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | география, тарих | |||||||||||||||||||||||||||
АКТ | Бұл сабақта АКТ зерттеу жұмысын жүргізу үшін смартфондар, ноутбуктар қолданылады. | |||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы оқу: | Сәндік қолданбалы өнер түрлері | |||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | ресурстар
|
||||||||||||||||||||||||||
Басы
5 мин
|
Психологиялық ахуал туғызу
«Сіздің жақсы қасиеттеріңіз» психологиялық тренинг Мақсаты: Оқушылардың бір –біріне жақсы қасиеттерін айтқыза отырып,достық қарым-қатынастарын нығайту, топта,жұпта жұмыс істеу барысында жағымды қарым қатынасты орнату «Кубизм» әдісі арқылы алдыңғы бөлімді пысықтай отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашу «Мозайка құрастыру» әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу: 1-топ Гжель өрнектері 2-топ Хохлома өрнектері 3- топ Батик суреттері Оқушы мен мұғалім арасында диалог арқылы сабақтың мақсатын анықтау |
|
||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
30 мин
|
Білу және түсіну
І. Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін, техникаларын сипаттайды (білу,түсіну)
1 тапсырма: «Миға шабуыл» Топтық жұмыс. Түрлі дереккөздерді қолданып, зтурлерін анықтау жұмысын жүргіз. Әр топқа бір көркемдік жазба түрін зерделеуге тапсырма беру.СҚӨ жайлы арнайы әдебиеттерді,оқулықты ,иллюстрацияларды қолданады. 1 -топ Батик өрнектері – Батик-матаға сурет салу өнері туралы зеттейді
2-топ Хохлома өрнектері – Хохлома- ағашқа салынған сәнді өрнек туралы анықтайды;
3- топ Гжель суреттері Анықтау барысында оқушылар келесі жазба түрімен танысады – Гжель- керамикалық бұйымдарды безендіру Бағалау критерийі: – қолөнер мен дизайн туындыларының техникаларын сипаттайды, көркем өрнек салу түрлерін анықтайды
Дескриптор: Оқушылар Көркемдік жазба өнерінің түрлері мен тәсілдерін біледі -Әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды – жазбаның түстік шешімін ажыратады ҚБ «Бас бармақ» топтар бір- бірін бағалайды ІІ. АКТ ны қолданын көркем өрнек салу түрлері анықтайды; -Халық қолөнерінің ою-өрнек композициясы ерекшеліктері жіктейді
Қолдану 2-тапсырма «INSERT» әдісі топтықжұмыс АКТ ны қолдана отырып, Гжель, Хохлома, Батик қандай техникасында орындалған шеберлердің туындылары зерттейді кесте№1 толтырады,Берілген туындыларды салыстырады Кесте№1
(Саралау тапсырмалары) -Бұл жазбалар үшін қандай материалдар мен құралдарды қолданады? − Тәсілдері мен техникасының ерекшеліктері қандай? Бағалау критерийі: АКТ ны қолданын көркем өрнек салу түрлері зерттейді;
Дескриптор: Оқушылар − интернет желісінен қолданады; ою-өрнек композициясы ерекшеліктері жіктейді Кесте толтырады. ҚБ: топтар бірін –бірі «Күлекештер» әдісі арқылы бағалайды. ІІІ. Шығармашылық жұмыстарын орындайды, презентация жасау арқылы дәлелдейді. Қолдану 3 тапсырма Жеке жұмыс «Галереяны шарлау» Шығармашылық жұмыстарын орындайды. Шығармашылық қабілеттерін,шешімдерінің креативтілігі мен ерекшелігін көрсете алады. Бағалау критерийі: шығармашылық жұмыстарын орындайды, дәлелдейді Дескриптор оқушылар − Орындаған нобайдың жаңашылдықтарын айтады; − Жасған жұмысына презентация жасайды; оқушылар көрмедегі жұмысты өзара бағалайды ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
1-топ Гжель өрнектері 2-топ Хохлома өрнектері 3- топ Батик суреттері
Сурет салатын альбом,
|
||||||||||||||||||||||||||
Соңы
5 мин
|
«
Кері байланыс. «Білім ағашы» Сабақ қызықты болды, барлығын түсіндім Сабақта қиыншылықтар кездесті, әлі де сұрақтарым бар Сабақта қөп қиыншылыққа тап болдым, сұрақтарым көп
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша мәліметтер | ||||||||||||||||||||||||||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік |
1. Тапсырма, дереккөздер және топтық жұмыс арқылы сараланады
(− көркем жазба түрлерін интернет желісінен немесе көрнекілік құралдарынан қарастырады) күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады АКТ мен жұмыс. – 2. Тапсырма және нәтиже арқылы сараланады (-Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау − альЗерттеу жұмыстарын жүргізеді. – Кесте №1 толтырады Тапсырма арқылы сараланады білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріледі. – Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай көмек беремін
3.Тапсырма Қорытынды Нәтиже арқылы сараланады – Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нəтижелері əртүрлі болады. – Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз дұрыс орындаған жұмысының мықты жəне əлсіз тұстарына қарай жауап береді жекелеген оқушыларға тапсырманы орындау барысында көмек көрсетіп,сұрақтар қойып, сөзбен қолдау көрсетілді |
ҚБ «Бас бармақ» топтар бір- бірін бағалайды
ҚБ: топтар бір–бірін «Күлекештер» әдісі арқылы бағалайды.
ҚБ оқушылар бір – бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды
|
-Сыныпта санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау,
-АКТ(интербелсенді тақта) жұмыстарының пайдалану ережесін сақтау. – жұмыс орнында тәртіпті сақтау – Жұмыс орнын мұғалімнің рұқса тынсыз тастап кетпеу |
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718