Ұйғыр әдебиеті Қиссәи Рәбғузи
Бөлім: | ХІV әсир уйғур әд»әбияти | ||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні | Русланова Аидям | ||||||||||||||||||||
Күні: | 29.09.20 | ||||||||||||||||||||
Сынып: 6ә | Қатысушылар саны:6 | Қатыспағандар саны: 1 | |||||||||||||||||||
Пәні: | Уйғур әдәбияти | ||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Қиссәи Рәбғузи | ||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | Бәдиий әсәрдики персонажлар портретлири вә иш-һәрикәтлири арқилиқ уларниң обризини ечиш. | ||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | 6.2Ч/Җ.Бәдиий әсәрдә көтирилгән ижтимаий-сәясий мәсилиләрни униң идеяси арқилиқ чүшәндүрүш. | ||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||
Дәрисниң
беши
Дәрисниң оттуриси
Дәрисниң ахири |
1-тапшурма Қелиплаштурғучи баһалашқа арналған тапшурма
1. Берилгән парчини оқуп чиқиңлар, Тирәк сөзләргә асаслинип, парчини сөзләп бериңлар 2-тапшурма Қелиплаштурғучи баһалашқа арналған тапшурма: Вақиәни «Вақит тизмиси» графикилиқ органайзерға чүшириду.
3-тапшурма 1. Нәсридин Бурһанидин оғли Рәбғузий һәққидә немә билисиләр? 2. Адәмниң пәриштәләрдин әқиллигирәк екәнлигини көрситидиған үзүндини мәтиндин оқуңлар. Силәр бу пикиргә қошуламсиләр? Немишкә? (Ө) 4 – тапшурма Адәм әләйһиссаламни қандақ баһалайсиләр (Қбаһа) «2юлтуз, бир тиләк» арқилиқ бир-биригә баһа бериду.
Дәрис ахиридики оқуғучилар рефлексияси: «Мениң савақтин кейин алған тәсирим»
|
Парчини сөзләйду
Соалларға жавап бериш
Кәштә толтириш
|
(Қ ) Оқуғучи лар бир-бирини смайлик арқилиқ баһалайду
|