Ж.Аймауытов «Ақбілек» романы
Адаева Ақзат Нұрланқызы
Ақтөбе қаласы, Байғанин ауданы
Бұлақтыкөл орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалім
Сабақ тақырыбы:
Ж.Аймауытов «Ақбілек» романы |
Мектебі: | |||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: | |||||||||||||||||||||||
СЫНЫП:10 | Қатысқандар: | Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||||||||
Сабаққанегізделгеноқу
мақсаты (мақсаттары) |
10.3.1.1. шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. | |||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |||||||||||||||||||||||
Шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. | ||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||||||||||||||||||||||||
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына өзіндік көзқарасын білдіреді, мазмұндас туындылармен салыстырып, бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||||||||||||||||||||||||
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына сыни талдау жасайды, өмірмен байланыстырады, бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | – Шығарманы мазмұндас туындылармен салыстыра талдайды.
– Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. |
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:
шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстыра алады, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына сыни талдау жасай алады, өмірмен байланыстырады. |
|||||||||||||||||||||||
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:
роман, құндылық, кейіпкер. |
||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
– Демек.., – Менің ойымша.., – Қорыта айтқанда… . |
||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналғансұрақтар:
– Осы шығармалардың жазылуына не себеп болды деп ойлайсың? – Қаламгерлердің осы шығармаларды жазудағы мақсаты қандай болды? Неге? – Ақбілекпен тағдырлары ұқсас әйелдер қазір бар ма? Оған не себеп? |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Адамгершілікке, адами құндылықтарды бағалай білуге тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Тарих, география, өзін-өзі тану | |||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: Ж.Аймауытов «Ақбілек» романы (мазмұнын қайталау, кейіпкерлерін талдау) «Өрмекші торы» әдісі (3-4 мин) | ||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
||||||||||||||||||||||
Басы
(6-7 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі.
«Образдық сипаттама» әдісі арқылы топқа бөлу. І топ «Ақбілек» тобы ІІ топ «Ғайша» тобы ІІІ топ «Қамар» тобы
С.Ойшақыру. -Аталған образдар арасында үндестік неде? -Шығарма астарында шындық қаншалықты деп ойлайсың? Неге? -Сабақтың оқу мақсатын қалай болжаймыз?
|
|||||||||||||||||||||||
Ортасы
(20-25 мин)
|
ТЖ1-тапсырма.«Уақыт тізбегі» және «Венн диаграммасының үштік моделі» әдістері
Берілген көркем туындылардың қысқаша сюжеттік мазмұнын құрастыр, өзара салыстыр, ұқсастығы мен айырмашылығын тап.
І топ «Ақбілек» романы ІІ топ «Қалың мал» романы ІІІ топ «Қамар сұлу» романы
Дескриптор: – Шығарма мазмұнын біледі – Сюжеттік мазмұнын құрастырады – Шығармаларды өзара салыстырады Кері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі (ауызша)
ЖЖ2-тапсырма. «INSERT» әдісі. Ұсынылған үш шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына талдау жасап, өзіндік баға беріңіз.
Дескриптор: – Шығарманың идеясын табады – Тарихи құндылығын анықтайды – Көркемдік ерекшелігін ажыратады – Өзіндік көзқарасын білдіреді Кері байланыс«Бір сөзбен» әдісі (ауызша)
ТЖ. 3-тапсырма.«ТВ шоу» әдісі. («Әйел бақыты» бағдарламасы желісімен) Тақырыпқа сәйкес өзіндік сыни көзқарасыңды өмірмен байланыстырып, тұжырым ретінде беріңіз. – Қаламгерлердің осы шығармаларды жазудағы мақсаты қандай болды? Неге? – Ақбілекпен тағдырлары ұқсас әйелдер қазір бар ма? Оған не себеп? Дескриптор: – Өзіндік сыни ой айтады – Өмірмен байланыстырады Кері байланыс«Үш ұйғарым» әдісі (ауызша) |
http://m.adebiportal.kz/kz/retailing/view/346
https://adebiportal.kz/kz/retailing/view/349
http://m.adebiportal.kz/kz/retailing/view/326
Таратпа кестелері
|
||||||||||||||||||||||
Соңы
(5-10 мин) |
Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі | |||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | Қазіргінің бақытты әйелдері туралы ақпарат жинақтау | |||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс –
Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-менбайланыс. Құндылықтарменбайланыс (тəрбиеэлементі).
|
Оқушыға қолдау көрсетуді мейлінше тиімді жоспарлаймын. Қабілетті оқушыға оқу мақсатына жету үшін тапсырмаларды күрделендіріп беремін.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау үшін алдын ала дайындалған көмекші құралдар, ресурстарды, кейбір үлгілік материалдарды ұсынамын. Осы арқылы оқушылардың сол күнгі сабаққа негізделген оқу мақсатына сәйкес жұмыстануын қамтамасыз етемін деп ойлаймын. Жалпы саралау тапсырмаларын құрастыруда оқушылардың кері байланыс арқылы қажеттіліктерін анықтап жоспарлау керектігін ескеремін.
|
Сабақ барысында оқушылардың білімін тексеруде кері байланыстың үш түрлі формасын, атап айтар болсам, ауызша, жазбаша, графикалық үлгіде жоспарлаймын. Сондай-ақ, бағалау критерийлері арқылы оқушылардың қалыптастырушы бағалауын жүргіземін. | АКТ тиімді пайдаланылды. Адамгершілікке, адами құндылықтарды бағалай білуге тәрбиеледім. |
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?
|
Сабақ өткізу барысында мақсатқа жеттім. Себебі сабаққа негізделген оқу мақсатына сай тапсырмалар бердім. Оқушылар сол тапсырмаларды жоғары деңгейде орындап, тақырыпты толық түсінгенін дәлелдеді. Бүгін оқушылар сол замандағы шығармалардың жазылу себебін түсініп, олардың арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарын білді. Сабақ өте жоғары деңгейде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асып, тиімді қолданылды. Берілген тапсырмалар мақсатқа сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма ешқандай өзгеріс енгізген жоқпын. | |
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: Кері байланыстың әдістері тиімді болды. 2: Топтық жұмыстар тиімді болды. Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: «Көшпелі бекет» әдісі тиімді болды 2: жұптық жұмысты жандандыру Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: шығармашылық тапсырманы көбейту керек екенін білдім. 2:Қабілетті оқушыға тапсырманы күрделендіру керек екенін білдім.
|