Ойынды құрастыру барысында қандай компоненттер  қолданылады?

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: К. Тоқаев атындағы ОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Рамазанова Жупар Бейбитовна

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Ойынды құрастыру барысында қандай компоненттер қолданылады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.3.3.1.Ойын бағдарламалау ортасында процедура қолдану

 

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:Ойын бағдарламалау ортасында процедура қолдану

Көпшілік оқушылар:бірнеше процедураны пайдалану

Кейбір оқушылар:екі спрайтқа бірдей процедура орнату

Бағалау критерийі Ойын бағдарламалау ортасында процедура қолданады

Бірнеше  процедураны пайдаланады

Екі  спрайтқа бірдей процедура орнатады

Тілдік мақсаттар Спрайт, костюм, кітапхана, процедура, объект, блок
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек, математика
Құндылықтарға баулу Шығармашылық, жалпыға бірдей еңбек
Алдыңғы білім 5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғаларды құру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

(7минут)

Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Менің саған тілегім…» әдісі бойынша оқушылар жұптаса бір-біріне тілек айтады.

Миға шабуыл:спрайт, мәтін,кесте, процедура, блок, қағаз, кітапхана, шрифт, команда, кейіпкер, түр(внешность), қозғалыз(движение). Берілген сөздерді қай бағдаламада қолданылады сол себетке апарып орналастыр.

 

«БЛОБ ағашы» әдісін таратып беру

 

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

10 мин

1.Тапсырма. Ұл баланы жағалау бойымен ағашқа дейін жүргіңіздер.

 

 

Бағалау критерийі: Дискриптер:

 

Ойын бағдарламалау ортасында процедура қолдану 1.      Кітапхананы ашады.

2.      Ұл бала спрайтын таңдайды.

3.      Сахна кітапханасын ашады.

4.      Жағалау түсін таңдайды.

5.      Ұл баланы алға жүргізеді.

 

ҚБ: өзін-өзі бағалау

 

Сергіту сәті: https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE

 

 

2.Тапсырма. Ұл баланы кедергіден өткізіп, алға жүргізіңіздер

Бағалау критерийі: Дискриптер:

 

Бірнеше  процедураны пайдалану

 

1.Жаңа спрайт ашады.

2. Кедергінің суретін салады.

3.Алға жүргізеді.

4.  Секіру процедурасын пайдаланады.

5. Алға жүргізеді.

 

ҚБ: өзін-өзі бағалау

 

Сергіту сәті. Көзге арналған жаттығу

 

3.Тапсырма.Екі баланы кедергіден өткізіп жарыстырыңыздар

 

Бағалау

критерийі:

Дискриптер:

 

Екі  спрайтқа бірдей процедура құру 1.Кітапханадан екінші кейіпкер таңдайды.

2.Оның программасын құрады.

3.Екеуін бірге жүргізеді.

ҚБ: өзін – өзі бағалау

 

Компьютер,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

1 мин

«БЛОБ АҒАШЫ»әдісі
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?  Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

 

Аты-жөніРамазанова Жупар Бейбитовна

Облыс                          Алматы

Аудан                           Қаратал

Қала                             Үштөбе

Мектеп  К.Тоқаев атындағы орта мектеп

Лауазымыинформатика пәнінің  мұғалімі

Тақырып     Ойынды құрастыру барысында қандай компоненттер

қолданылады?

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *