Мемлекеттік мейрамдар
Облыс: ШҚО
Қала: Семей Пәні:Дүниетану Ортақ тақырып: Дәстүр және ауыз әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тарих беттерінен Күні: Сынып:2 |
|
Мектеп: «№32 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Нурпеисова Дина Жумагажиевна
Қатысқандарсаны: Қатыспағандарсаны: |
Сабақтақырыбы | Мемлекеттік мейрамдар | |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 2.1.6.1 Таңдауы бойынша Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіру (Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні,Наурыз мейрамы).
|
|
Сабақмақсаттары | Барлықоқушылар:Таңдауы бойынша Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді.
Көптеген оқушылар:Таңдауы бойынша Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелердің мәнін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Таңдауы бойынша дереккөздерден Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің маңыздылығын зерттейді.
|
|
Бағалаукритерийлері | Таңдауы бойынша Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді.
|
|
Тілдікмақсаттар | Оқушылар орындай алады: Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін түсіндіре біледі.
Пәнге тән лексика мен терминология:ұлттық, мемлекеттік, дәстүр. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: – Қандай ұлттық мейрамдарды білесіңдер? – Мейрамдарға адамдар қалай дайындалады? – Өзіңқаймейрамдыұнатасың?
|
|
Құндылықтардыдарыту | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының бірін ескере отырып, оқушыларға Қазақстан Республикасының әр азаматының борышы –тарих беттеріндегі мерекелерді құрметтеп, ұрпақтан ұрпаққа берілу жолдары мен жауапкершілігін түсіндіру.
|
|
Пәнаралықбайланыстар | Әдебиеттік оқу, музыка, математика,
|
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
«№32 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Нурпеисова Дина Жумагажиевна
Қысқа мерзімді жоспар
АКТ қолданудағдылары | Слайд,видео,дереккөздер,https://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8
|
Бастапқыбілім | Оқушылар Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің қашан тойланатынын біледі.
|
Сабақтыңжоспарлан
ғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||
Сабақтыңбасы
4 минут
|
Психологиялық ахуал
«Наурыз» әнін тыңдай отырып оқушылар қима қағаздарды ерікті таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Топқа бөлу. (мереке күндеріне байланысты) 1- топ «Тәуелсіздік» 2- топ «Наурыз» 3- топ «Бірлік» Ширату.«Сұрақ- жауап» әдісі. – Балалар біз осы суреттер арқылы қандай мерекелік топтарға бөліндік? – Балалар, демек бүгінгі сабағымыз не жайында болмақ? – Балалар, тағы қандай мерекелерді білесіңдер? Оқушылардың ойларын біле отырып жаңа сабаққа көшемін. |
http://sabaq.kz/wp-content/uploads/2015/12/16-12-15.jpg
http://shet-audany.gov.kz/uploads/source/Gallery/nauryz.jpg
http://itd1.mycdn.me/image?id=865810864763&t=20&plc=WEB&tkn=*oMqTKXxkVxKqfVmazBm0fMWTtlo
|
||||||||||||||||||
Сабақтыңортасы
6 минут
9 минут
2 минут
12 минут
3 минут |
1-тапсырма. (Т) «Суреттер сөйлейді» әдісі.
Бұл әдіс бойынша барлық оқушылар топпен отырып, алдарындағы күнтізбеден мереке күндерін тауып,карточкадағы суретке қарай отырып қандай мереке түріне жататынын анықтап түсіндіреді. 1- топ :Қазақстан Республикасының еркіндік,тәуелсіздік алған күні. 2- топ: Наурыз- ұлыстың ұлы күні.Күн мен түн теңесетін кез.Қазақтың жаңа жылы. 3- топ: 1-мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күні.
Дескриптор: – Күнтізбеден мереке күндерін табады. – Карточкамен жұмыс жасайды. – Ұлттық және мемлекеттік мерекенің мәнін түсіндіреді .
ҚБ «Түрлі-түсті шарлар» әдісіарқылы бағаланады. -Күнтізбеден Қазақстан Республикасының мереке күндерін тауып, суретке қарай отырып, мереке түрін толық ажыратып түсіндірген оқушыларға жасыл түсті шарларды ұсынамын. -Күнтізбеден Қазақстан Республикасының мереке күндерін тауып, суретке қарай отырып, мереке түрін толық ажыратып түсіндірмеген оқушыларға сары түсті шарларды ұсынамын. -Күнтізбеден Қазақстан Республикасының мереке күндерін толық таба алмаған, суретке қарай отырып мереке түрін толық ажыратып түсіндірмеген оқушыларға қызыл түсті шарларды ұсынамын. 2-тапсырма.(Ж) «Атаулар (терминдар) кестесі» әдісі. Бұл әдіс бойынша оқушыларға негізгі атаулары (терминдері) жазылған кесте ұсынамын.Ол кестеде Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін сипаттап жазады.
Дескриптор: – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін сипаттап жазады.
ҚБ «Әдемі гүлдер» әдісі арқылы бағаланады. -Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін толық сипаттаған оқушыларға қызғалдақ гүлін ұсынамын.
-Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін сипаттауда қиналған оқушыларға жауқазын гүлін ұсынамын.
-Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мерекелерін сипаттағанда көп қателік жіберген оқушыларға қоңырау гүлін ұсынамын. Сергіту сәті: «Көңілді күн» бейнефильміндегі қимылдарды жасайды.
3-тапсырма (Т.Ж.) «Кейс-стади» әдісі арқылы нақты оқиға мен жағдаятты талдауға арналған іскерлік ойын ойнату.Кейс- стади әдісін қолдану барысында білім алушылар топтық және жұптық сұрақ жауап кезінде шығарылған мәселенің маңызын түсіндіріп, жағдайды бағалайды,оқиға немесе процеске талдау жасайды, өзіндік шешу жолдарын көрсетеді. Әр топ дереккөздерден ұлтық және мемлекеттік мерекелердің маңыздылығын зерттейді. А деңгейі 1 мамыр мерекесіне «Бірлік» тақырыбында постер құрастырады. В деңгейі «Тәуелсіздік күні» мерекесіне байланысты қима қағаздардан өлең ұйқасын құрастырады. С деңгейі «Наурыз» мерекесіне байланысты мұғалімнің көмегімен «Бесікке салу» дәстүрін сахналап көрсетеді. Дескриптор: – 1 мамыр мерекесіне постер құрайды. – «Тәуелсіздік күні» мерекесіне өлең құрастырады. – «Наурыз» мерекесінебайланысты дәстүрді сахналап көрсетеді.
ҚБ «Жалау» әдісі арқылы бағаланады. -Топтық, жұптық жұмыс кезінде тапсырманың маңызын түсіндіріп, постер мен өлең ұйқасын, дәстүрді сахналауда белсене қатысқан оқушыларға жасыл түсті жалау ұсынамын. -Топтық, жұптық жұмыс кезінде тапсырманың маңызын түсіндіріп,бірақ, постер мен өлең ұйқасын, дәстүрді сахналап көрсеткенде сәл қиналған оқушыларға сары түсті жалау ұсынамын. -Топтық, жұптық жұмыс кезінде тапсырманың маңызын түсіндіріп постер мен өлең ұйқасын, дәстүрді сахналап көрсете алмаған оқушыларға қызыл түсті жалау ұсынамын. |
https://sputniknews.kz/images/840/11/8401108.png
http://ae01.alicdn.com/kf/HTB1UVIgmTXYBeNkHFrdq6AiuVXaO/10-10-1-8-Apple.jpg_q50.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1DCjOsVmWBuNjSspdq6zugXXaQ/10-10-1-8.jpg
https://png.pngtree.com/png_detail/18/09/10/pngtree-happiness-ball-element-png-clipart_2326812.jpg
https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/909745/ed130be6-3ff5-48ce-bd2c-7f6cea480df8/s1200 https://cvetyportal.ru/wp-content/uploads/2018/07/Kampanula-41.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8
https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1209663/592c5c7f-848b-4a10-b408-403d8e1b905e/s1200?webp=false
Көк аспанда нұрлы күн Күлімдейді далама Бақыт тілеп тұр бүгін Ол барлық пәк балаға Бұлт баспасын күнімді Тарылмасын өрісім. Биік ұстау Туымды- Қасиетті борышым
Салт- дәстүр «Бесікке салу» https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0a43/0003dad2-1f0f7bea/img13.jpg
http://attomex.ru/data/images/catalog/4130500_1.gif
|
||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы
4 минут
|
Кері байланыс: «Шашу »әдісі арқылы жасаймын.
-Тапсырмаларды толық орындаған оқушыларға жасыл түсті кәмпитті ұсынамын, -тапсырмаларды жартылай орындаған оқушыларға сары түсті кәмпитті ұсынамын, -тапсырмаларды орындауда қиналған оқушыларға қызыл түсті кәмпитті ұсынамын |
https://c7.uihere.com/files/818/93/77/candy-lollipop-cake-drawing-tea-candy.jpg
|
||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | ||||||||||||||||||
Барлық оқушылар орындайтын тапсырманы саралаудың «Тапсырма» тәсілі арқылы саралаймын.
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.Себебі оқушылар күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланады. Көптеген оқушылар орындайтын тапсырманы саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша саралаймын.Тапсырманы «Атаулар кестесі» әдісі бойынша жүзеге асырамын.Себебі, кейбір оқушылар тапсырманы басқаларынан тез орындайды, ал кейбіреулері көмек көрсетуді қажет етеді. Ондай оқушыларға қосымша уақыт беріледі. Кейбір оқушылар «Кейс -стади» әдісі арқылы орындалатын тапсырманы А,В,С деңгейі бойынша саралаудың «Дереккөздер» тәсілі арқылы жүзеге асырамын. Өйткені кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.Бұл материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді. |
Ширату.«Сұрақ- жауап» әдісі.
1-тапсырма. (Ж) «Суреттер сөйлейді» әдісі ҚБ «Түрлі-түсті шарлар» 2-тапсырма.(Т) «Атаулар (терминдар) кестесі» ҚБ «Әдемі гүлдер»әдісі 3-тапсырма (Т.Ж.) «Кейс-стади» әдісі ҚБ «Жалау» әдісі Кері байланыс: «Шашу»әдісі |
Дұрыс отыру, тапсырмаларды орындау барысында кауіпсіздікті сақтау,сергіту сәтін орындау арқылы денсаулықты нығайту қарастырылады.
|
||||||||||||||||||