“Менің үйімдегі бөлме гүл”

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі беру саласы:Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: “Менің үйімдегі бөлме гүлі”

Мақсаты:Бөлме гүлдерімен (кактуспен)және оны күту ережелерімен таныстыру:Табиғатты сүйе білуге,гүлдерді күтіп,баптауға оларға қамқор болуға тәрбиелеу,есте сақтауын ,қия,ойлау қаблетін дамыту.

Көрнекіліктер: қуырша қыз бала ,су құйғыш,кактус гүлі,табиғат бұрышындағы бала еңбегіне қажетті заттар.

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру,сұрақ,жауап,әңгімелесу баяндау.

Қостілділік:үй-дом,бөлме гүлі-комнатный цветок,су-құйғыш-лейка.

Іс-әрекет

кезеңдер

 

 

            Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балаланың іс-әректі
Мотивациялық

қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

Ізденіс

ұйымдастыру

             Шаттық шеңбер

Біз әдепті баламыз

Біз ерекше боламыз

Қонақтарды көргенде

Сәлеметсіз бе, балалар деп

Сәлемдесіп аламыз.

-Балалар қазір жылдыі қай мезгілі?

-Қыс мезгілінің қай айы?

-Қыс мезгілінен кейін көктем мезгілі келеді.

-Мен сендерге бір жұмбақ жасырйыншы.

Құлпырса қадірлейді ,аялайды

Құраса сыпырғышқа жарамайды.

(гүл)

“Кактус гүлі” ертегісін әңгімелесу

Мақсаты:Бөлме гүлі кактуспен таныстыру,есте сақтауын қиялын ойлау,қаблетін дамыту,әдептілікке,еңбек сүйгіштікке тірбиелеу.

Қостілділік: үй-дом,бөлме гүлдері-комнотный цветок,су құйғыш-лейка.

Бөлме гүлімен таныстырып,жапырағымен таныстырады.искетеді,оның кактус аталатынын айтады.

-Енді белсенділік орталыққа бөлініп жұмыс жасаймыз.

Өнер орталығы:

Тақырыбы: “Кактус гүлін”мүсндеу.

Мақсаты:Түрлі түсті суға батпайтын ермексазбен түрлі тәсілдерді қолданып гүлдің формасын келтіру.

 

Зерттеу орталығы:

Тақырыбы: “Гүл көшетін отырғызу”

Мақсаты:Өсімдіктердің сыртқы ортаға бейімделуі туралы түсінігін кеңейту.Бөлме гүлдерін өсіруге оларды күтіп баптауға талпындыру.Өсімдікке мейірімділікпен қарауңа ,сақтауға тәрбиелеу.

 

Үстел-үсті орталығы:
Мақсаты: Ойын технологиясының элементтерін пайдалана отырып,ойынға қажетті заттарды сыртқы белгілеріне артына орналастыру арқала саусақ маторикасын жетілдіру,ойлау қаблетін дамыту.

 

Сергіту сәті:

Би теропиясы.

Балалар ортаға жиналады.

-Балалар өнер орталығында қандай жұмыс жасадыңдар?

-Кімнің кактус гүлі әдемі шықты екен кім айтады.

-Зерттеу орталығында қандай тапсырма оындадыңдар?

-Гүлдің құрлымын айып берші

-Көшетті отырғызғанда топырақпен ай бөлігін көмеді екенбіз?

Гүл жақсы қсу үшін не керек екен?

-енді өз гүлдеріңе қамқор болып жүріңдер

-Жарайсыңдар балалар,енді кім маған гүл туралы тақпақтар айтып береді екен.

-Барлақтарыңда оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар,енді қонақтармен қоштасайық.

 

Балалар қонақтармен сәлемдесіп орындарына отырады.

 

Жыл мезгілдеріне толық жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін би теропиясы арқылы жақсы көрсетті

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тақпақтарын жақсы айтты.

 

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтеже:

Нені біледі: Бөлме гүлдерінің бірнеше түрін атай білді.

Нені игерді; Өнер орталығында гүлді мүсіндеуі игерді.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *