8 саны және цифры
БҚО,Орал қаласы
Д.Қонаев атындағы №44мектеп-гимназиясының тәрбиешісі
Ибатуллиева Айдана Серикжанқызы
Ұйымдастырылғаноқуіс-әрекетініңтехнологиялықкартасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: «8 саны және цифры»
Мақсаты: а)8 саны мен цифрын енгізу,8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып,8-ге дейінгі сандарды тура,кері санауға жаттықтыру,8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету.
ә) балалардың зейіні мен есте сақтау қабілетін дамыту
б) бір-біріне көмек көрсетуге дайын тұруға тәрбиелеу
Қажетті құралдар :0-ден 8-ге дейінгі сандар,текше,суреттер, слайд,жұмыс дәптері т.б
Билингвизм:
Іс – әрекет бөлімдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті | ||||||||
Себепті қызығуш
ылығын ояту кезеңі.
|
Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң досым, Қайырлы күн болсын Жеті күннің әр кезі Сәттілікке толсын Біздің алар бағамыз Кілең бестік болсын!
-жылдың қай мезгілі? -қыс мезгілінде неше ай бар? -қазір қай ай? -балалар,біз өткен оқу іс-әрекетте неше санымен таныстық? -Бір аптада неше күн бар? -7 саны туралы тағы не білеміз? |
Сәлеметсіз бе! Здраствуйте! Goodmoning
-қыс – 3 ай бар -қаңтар -7 санымен таныстық
-1 аптада-7 күн бар -7 лақ,7 шелпек,,7 ата |
||||||||
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі. | Ойын: «Кім шапшаң?»
1.Аспанда неше ай бар? 2.Бағдаршамда неше көз бар? 3.Қонжықтың табаны нешеу? 4.Адамда неше көз бар? 5.Қолғапта неше саусақ? 6.Қоянда қанша құлақ бар? 7.Аспанда қанша жұлдыз бар?
1)1-ден 7-ге дейінгі сандарды тура,кері санау 2) сандардың құрамын табу Жаңа сабақ Логикалық жұмбақ Төңкергенде өзгермейді қаласың таң Айта қойшы білсең егер қай сан? Логикалық сұрақ Үйде бізде көп кісі Мен олардан көп кіші Апам,әкем,әжем Атам мен бәрі неше кісі (5 кісі) – 8 санынабайланыстықандаймереке бар? – 8 наурыз қандай мереке? Дүниеде ең жақын адам, ол кім? -8 санына нелер ұқсайды? Ой қозғау. Анасы баласына компьютерге отыруға 9 минут уақыт берді.Кішкене уақыттан соң баласына анасы «балам бір минуттан соң тұрасың»-деді.Сонда баласы неше минут отырған? (8мин) 8 санының жазылуы.Құрамымен таныстыру.
Жазу орталығы: 8 санын бастырып жазады. Кітаптардың нөмерін жапсыру,шаршы емес,жолағы жоқ жалаушаны бояу. Сергіту сәті: Оңға қарай жүрейік 1,2,3 Солға қарай жүрейік 1,2,3 Құс боп қанат қағайық Орнымызды табайық. 1-топ: 8 санының құрамын табу. Суреттер бойынша өрнек құрастыру. 2-топ:8 санының құрамын табу. Кішкентай вагондар арқылы көрші сандарын табу, 3-топ:8 санының құрамын табу. Сандарды салыстыру Сергіту сәті: Еңбек орталығы: 1-топ:Қарды ермексазбен мүсіндеп,жапсыру 2-топ: Шананы бояп,әр баланың қасына орналастыру 3-топ:Аққала құрастырып,жапсырмалау |
-1 ай бар – 3 көзі бар -2-еу -2-еу -5-еу -2-еу -көп
1,2,3,4,5,6,7 7.6,5,4,3,2,1
-88888888888888888888888
5+2=8
-8 наурыз – ана -ана -көзілдірік,аққала,доғаш
Бізде көп ойыншық Әне жатыр қонжық Көжек пен иборсық Кәне бәрін санап шық! (3 ойыншық)
Ойнап отыр алты қыз Жүгіріп келді Жұлдыз Тағы келді Құндыз Сонда қанша бұл қыз?
1 дегенде тұрайық 2,3,4-алақанды соғайық, Оң жаққа бұрылып Сол жаққа бұрылып Бір отырып,бір тұрып Біз жүгіріп алайық. 5 дегенде асықпай, Орнымызды табайық(8 қыз) |
||||||||
Іс-әрекетің бағалау кезеңі.
|
Бағалау.Мадақтау.
– Бүгінгі сабақтан қай санмен таныстық? – 8 санының құрамы? – Тура, кері санайық? Қолымызды ұстайық Үлкен шеңбер құрайық Көріскенше күн жақсы Сау саламат болайық |
Тәрелкеде 4 алма
Тағы әкелді 4 алма Отырған 8балаға Жетті ме сонда бар алма? (8 алма,8 бала)
Сау болыңыз! Досвидание! Goodbyе!
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: 8саны мен цифрын білді.
Нені игерді:8 санының жазулуы элменттерін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 8 санының құрамын танысты.