Үй жануарларының қандай пайдасы бар
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі Жаратылыстану. Тақырыбы: Үй жануарларының қандай пайдасы бар?
Мақсаты: Үй жануарларының қайда мекендейтіні туралы толық айтып түсіндіру. Олардың пайдасы туралы әңгімелеу. Әдіс-тәсілдер: ашық сұрақтар,бірлескен оқу, 4к моделі. Ресурстар, дамыту орта: Аудио таспа, үй жануарларының суреті, үлестірме материал, топқа бөлу түстері, мульти топтама.
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі: | Орнымыздан тұрайық
Қолды белге қояйық Алға қарай бір адым Артқа қарай бір адым Жоғары-төмен қарайық Орнымызды табайық
|
Балалар таппақ айтып шықты. |
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі. |
Балалар қәзір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілінде неше ай бар? Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады? Сендер қыс мезгілінде қандай ойындар ойнайсыңдар? Балалар тыңдаңдаршы бұл нелердің даусы? -Дұрыс айтасыңдар балалар,осы сиыр,қойды үй жануарлары деп атайды.Үй жануарларына сонымен бірге жылқы,түйе,ит пен мысық жатаы.Мысық-ол уйде тұрады.Ал ит үйдің сыртында үйшікте тұрады.Ол үйді күзетеді.Ит-жеті қазынаның бірі. Сендерді ата-әжелерін қандай сөздермен еркелетеді? «Ғажайыпстанға саяхат»мульти топтамасынан үзінді көрейік. Үзінді не туралы екен: Олар қайда мекендейді? Олар немен қоректенеді? Оларды неге үй жануарлары дейді? Сөздік жұмыс: Сиыр-корова-cow Түйе-верблюд-camel Қой-овца-sheep Жылқы-лошадь-horse Ешкі-коза-goat Ит-собака-dog Мысық-кошка-cat Ойын ойнату Олай-былай жүгіріп, Ала мысық ойнайды Аша алмаса есікті Дыбыстайды ол қалай? Күзетші күшік саққұлақ, Үй күзетіп шапқылап Дыбыс шықса қаттырақ Қалай-қалай үреді? Сергіті сәті «музыкамен» Дидактикалық ойын Төлдерін тап Топқа бөлу (командалық жұмыс) 1-топқа тапсырма:қойды желімдеу. 2-топқа тапсырма түйені желімдеу. 1.Малды ұруға болмайды 2.Ақты төкпе 3.Малды теріс мінбе. 4.Құстардың ұясын бұзба 5.Кендірмен байлама, Жыңгылмен айдама. Кендірмен байласң, Жыңғылмен айдасан, Мал бітер деп ойлама.-деген сияқты тыйым сөздерді ойымыздан шығармауымыз керек.
Сонымен бүгінгі ҰОҚ не туралы айттық? -Үй жануарларын атайықшы. ҰОҚ қортындылай келе айтарым үй жануарларына үнемі қамқор болуымыз керек.Олар үнемі бізден қамқорлық күтеді.Осымен ҰОҚ аяқталды.Сау болыңыздар |
Балалардың жауабы
Жануарлардың даусын аудиодан тыңдайды. Ботақаным/құлыншағым
Ботақаным/қозым/еркем
Үй жануарлары жайлы. Үйде,қорада. Жем.шөп,су.
Себебі үйде бағылады.
(мяу-мяу)
(гав-гав)
Балалар табады.
Сау болыңыз. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718