Халықтың рухани мұрасы-даналық көзі
Пән Өзін-өзі тану
Мұғалімнің Т.А.Ә.
Оқулық 5-СЫНЫБЫНА АРНАЛҒАН “ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ” ОҚУЛЫҒЫ, Ж.Ж. Әкімбаева, Е.Б.Бақаш, Алматы, «Бөбек» ҰҒПББСО, 2018 ж.
№ сабақ, сабақтың тақырыбы №29 Халықтың рухани мұрасы-даналық көзі
Оқыту мақсаты
(қысқаша) Оқушыларға халықтың рухани мұрасындағы даналықтың маңызын түсіндіру арқылы, Ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Білім алушының Т.А. (оқушы толтырады)
Іс-әрекет тәртібі Ресурстар
(мұғалім толтырады) Орындалу
(оқушы толтырады)
Оқып-үйрен Интернет болған жағдайда:
Жағымды көңіл-күйге келу:
https://youtu.be/iQ2dOW2fjGY
– Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Күн нұрын елестетіп көріңіз.
– Қандай әсер алдыңыз?
Интернет болмаған жағдайда:
Оқулықтан теориялық материалды оқыңыз §29 сабақ 127 беттегі Болат Көмеков пен Самат Өтениязовтың «Талаптың тұлпарын ерттеген шақ» әңгімесін мазмұндау.
Танысқан материалды «+» белгісімен белгілеу
Жауап бер 1. Үй тапсырманы тексеру.
Оқытылған материал бойынша мұғалімнің сұрақтары:
1) Шоқанның бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадыңдар?
2) «Оқымаған бір бала, оқыса екі бала» деген мақалды қалай түсінесіңдер?
3) Білім адамды қандай мақсат мұраттарға жеткізеді?
4) Өзің қандай кітаптарды оқып жүрсің? Неліктен?
2. Ал енді «Қазақстанның мәдени- тарихи мұралары» деген бейнероликті көруге ұсынамыз.
Сұрақтары:
1)Қазақстанның қандай мәдени мұраларды білдің?
2) Бұл видеролик қандай құндылыққа жақын тұр?
3) Бұл бейнероликтен өзіңе маңызды нені түртіп алдың?
Үй тапсырмасы бойынша ( )
______________
кімге?
( ) белгіні қой «+» немесе «-»
Видео бойынша
( ) белгіні қой «+» немесе «-»
Орында Сергіту сәтін жасап алайық:
Тапсырма: Наурыз мерекесі туралы сурет салу.
Тапсырма: «Наурыз көже» оқу, сұрақтарға жауап беру
Жоба тапсырмасы:
Жобаны қорытындылай келе, сұрақтарға жауап бер. Жоба қорытындыларын дәптердегі Жоба күнделігінде көрсет.
– Қандай адам болғым келетінін түсінуге жоба көмектесе алды ма?
– Өзімді-өзім жетілдіруге жоба жұмыстарының қандай ықпалы болды?
Ән шырқайық «Наурыз думан»
Үй тапсырмасы: №30 сабақ. 131 беттегі «Наурыз» атты мәтінді мазмұндау.
( ) белгіні қой «+» немесе «-»
( ) белгіні қой «+» немесе «-»
( ) белгіні қой «+» немесе «-»
Рефлексия Енді мен білемін…
Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді смайлик арқылы белгіле. үлкен рахмет!!!
1 2 3
( )
Енді мен істей аламын …
(критерийлерден)
«+» немесе «-» белгісін қой
Ұстаздан кері байланыс (сөздік бағалау және / немесе комментарий)