Теңге.Монета және қағаз ақша
Сабақ: математика | Мектеп: Мұхтар Әуезов мектеп – гемназия | |
Сабақтың тақырыбы: | Теңге. Монета жəне қағаз ақша | |
Күні:11.02.2020 ж | Мұғалімнің аты: Тойжанова Э. | |
Сынып: 2 «Е» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. | |||||||||
Сабақ мақсаты | Теңге монеталарды біледі, атай алады;
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды; |
|||||||||
Бағалау критерийлері
|
1. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг ,1000тг қағаз ақшаларды ажыратады;
2. Әртүрлі амалдар орындауды үйренеді; |
|||||||||
Тілдік мақсат | Тиын–монета-сoin | |||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
||||||||||
Алдыңғы оқу | 5 санына көбейту және бөлу кестесін құру | |||||||||
Жоспар | ||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар
|
||||||||
Басы
|
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: ҰЖ«Өзіңді тексер»әдісібойынша үй жұмысы 43 бет 3 есеп Дескриптор: -Өз-өзін тексереді. – Сары, қызыл,жасыл қаламдарымен құс тұмсығын қою арқылы бағалайды. Кері байланыс ҚБ «Өз-өзін тексереді» «Әуедегі шарлар» әдісі Дескриптор -теңге мен қағаз ақшаның айырмашылығын айтады. Кері байланыс: ҚБ «Жарайсың!» |
|
||||||||
Ортасы
Қорытынды
|
Білім алушыларға жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіремін.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында теңге, монета, қағаз ақша туралы бейне жазба көрсетемін.
1-тапсырма«Ойлан-жұптас – талқыла» әдісі ТЖ 1 топ 200 тгмонеталармен ұсақтайды. 2 топ 500 тг қағаз және монеталармен ұсақтайды. 3 топ 1000 тг қағаз және монеталармен ұсақтайды. Дескриптор: 1.Амалдарды жазады; 2. оқиды, мәнін табады; Кері байланыс: ҚБ«Қолпаштау»
2.- тапсырма: «Теңге ілу» ойыны ҰЖ Бейнеролик Әр балада неше монета барын есепте Дәулет 100 тг + 100 тг + 50 тг + 50 тг Қанат 100 тг + 100 тг + 100 тг +100 тг Самат 100 тг + 100 тг +100тг + 50 тг + 50 тг 1. Әр балада неше монетадан бар? 2. Әр балада неше теңге бар? 3. Қайсысының монетасы бәрінен артық? 4. Қайсысының ақшасы бәрінен аз? Дескриптор: 1.Монеталардың санын мен неше теңге екенін табады. 2. Қосу амалымен тиімді есептей алады. 3. Монеталардың артық немесе аз екенін айтады. Кері байланыс: ҚБ «Бас бармақ» Ж.Ж « Кім жылдам» ойыны Дескриптор: -қанша теңге екенін табады Кері байланыс ҚБ «От шашу» 3- тапсырма: ҰЖ «Сақина салу» Дәптермен жұмыс Тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр Дескриптор: 1. тура теңдіктер мен теңсіздіктерді құрастырады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: ҚБ «Өзара бағалау»
Қалыптастырушы жұмыс
• Құны 50тг, 100 теңгелік монеталарды тауып, ( P) белгіл Құны 200 тг, 500 теңгелік купюраларды белгілеп ( P) көрсет.
Дескриптор Білім алушы–50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді;-100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; -200 теңгеліккупюраныбелгілепкөрсетедІ; – 500 теңгеліккупюраныбелгілепкөрсетеді
«Кім жүйрік» ойыны |
Білім ланд сайты
Оқулық
Маркер, плакат
Іс-қимылмен көрсетеді
Интербел сенді тақта
оқулық |
||||||||
Соңы
|
Үй тапсырмасы: 47-б. № 3
Кері байланыс: « Монета» |
|||||||||
Қосымша мәліметтер |
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
|
«Ойлан-жұптас – талқыла»әдісі арқылы топтарға тапсырма беремін. Әр тапсырманың соңында бағалаймын. | Дескрептор арқылы мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды.
Әр оқушы жауабын тапқан оқушыны жеке жұмыста «От шашу» «Түсті қарындаштар» әдісімен бағалайды. «Қолпаштау» , «Бас бармақ», арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
Интербелсенді тақтадан көрсеткенде. «Қара жорға» биіарқылы сергіту сәтін қимылмен орындайды.
тапсырмалар
|
Рефлексия.Сабақ мақсаттары / оқумақсаттарыдұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе,неліктен?
Сабақта дифференция дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасынып туралы немесежекелегеноқушылардың жетістік/қиындықтары туралы не білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |