Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
7.4B бөлім: Алгебралық бөлшектер |
Мектеп: №110 мектеп-гимназия |
Тексерілді: |
Күні: |
Мұғалімнің ТАӘ: Жаңабай Назира Ержанқызы |
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Алгебралық бөлшек. Есептер шығару |
Сабақтың түрі |
Бекіту сабағы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.16
алгебралық бөлшектерді танып білу;
7.2.1.17
алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ; |
Сабақ
мақсаттары |
Барлық оқушылар үйренеді:Алгебралық бөлшектердің ММЖ ұғымы және оны табу
Кейбір оқушылар үйренеді: Жоғары денгейлі тапсырмаларды шеше алады тапсырмаларды орындайды және талдайды. |
Бағалау
критерийлері |
• Алгебралық бөлшектің анықтамасын біледі;
• Алгебралық бөлшектің мүмкін мәндер облысы ұғымын біледі;
• Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер облысын табады;
• Алгебралық бөлшектердің айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табады. |
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология
– айнымалы;
– бөлшек
– алымы;
– бөлімі;
– мүмкін мәндер жиыны;
– мүмкін болмайтын мәндер жиыны |
Құндылықтарды
Дарыту |
Бөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады.
Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу. |
АКТ қолдану
дағдылары |
Презентация |
Бастапқы білім
|
Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық бөлшектіқысқарту |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
Сабақтың басы
5 мин
|
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.
3.Үй жұмысын тексеру
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы
7 мин
2 мин
2 мин
10 мин
10 мин |
№ |
Оқушыныңаты-жөні |
үйтапс. 2 балл |
Топтықжұмыс 2 балл |
Сәйкестендіру 1 балл |
Жұптықжұмыс 3 балл |
Оқулықпенжұмыс 3 балл |
Жалпы 11 балл |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Топтық жұмыс(ұяшықтарды таңдау арқылы)
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріңдер:
және
Шешуі:
және
Шешуі:
Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы
Шешуі:
Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы
Шешуі:
Бөлшекті қысқартыңдар
Шешуі:
Бөлшектерді қысқартыңдар:
Шешуі:
Сергіту сәті
Bilimland.kz (сәйкестендіру)
Жұптық жұмыс
Бөлшекті қысқартыңдар:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Шешуі:
Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар:
Шешуі:
Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар:
Шешуі:
Бөлшек рацинол өрнегін ықшамдаңдар:
Шешуі:
Алгебралық бөлшегін қысқартыңдар:
Шешуі:
Оқулықпен жұмыс |
Слайд – 7
|
Сабақтың соңы
4 мин |
Үйге тапсырма: №
Сабақты қорытындылау
Рефлексия |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.
|
Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.
Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқ |
Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|