Алгебралық бөлшектер.

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.4B бөлім: Алгебралық бөлшектер

Мектеп: №110 мектеп-гимназия Тексерілді:
Күні: Мұғалімнің ТАӘ: Жаңабай Назира Ержанқызы
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Алгебралық бөлшек. Есептер шығару
Сабақтың түрі Бекіту сабағы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.16

алгебралық бөлшектерді танып білу;

7.2.1.17

алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

7.2.1.18 алгебралық бөлшектің  негізгі қасиетін қолдану: ;

Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушылар үйренеді:Алгебралық бөлшектердің  ММЖ  ұғымы және оны табу

Кейбір оқушылар үйренеді: Жоғары денгейлі тапсырмаларды шеше алады тапсырмаларды орындайды және талдайды.

Бағалау

критерийлері

•      Алгебралық бөлшектің анықтамасын біледі;

•      Алгебралық бөлшектің мүмкін мәндер облысы ұғымын біледі;

•       Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер облысын табады;

•       Алгебралық бөлшектердің айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табады.

Тілдік  мақсаттар Пәндік лексика және терминология

– айнымалы;

– бөлшек

– алымы;

– бөлімі;

– мүмкін мәндер жиыны;

– мүмкін болмайтын мәндер жиыны

Құндылықтарды

 Дарыту

Бөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады.

Жұппен, топпен  жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

АКТ қолдану

дағдылары

Презентация
Бастапқы білім

 

Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық  бөлшектіқысқарту
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

5 мин

 

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.

3.Үй жұмысын тексеру

 

 

Презентация

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

2 мин

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

Оқушыныңаты-жөні үйтапс.  2 балл Топтықжұмыс      2 балл Сәйкестендіру  1 балл Жұптықжұмыс     3 балл Оқулықпенжұмыс          3 балл Жалпы  11 балл
1              
2              
3              
4              
5              
6              
7              

 

 

Топтық  жұмыс(ұяшықтарды таңдау арқылы)

 

Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріңдер:

    және   

Шешуі:

және

Шешуі:

Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы  

Шешуі:

Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы  

Шешуі:

Бөлшекті қысқартыңдар

Шешуі:

Бөлшектерді қысқартыңдар:

Шешуі:

Сергіту  сәті

 

Bilimland.kz    (сәйкестендіру)

 

Жұптық   жұмыс 

Бөлшекті қысқартыңдар:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Шешуі:

Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар:

Шешуі:

Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар:

Шешуі:

Бөлшек рацинол өрнегін ықшамдаңдар:

Шешуі:

Алгебралық  бөлшегін қысқартыңдар:

Шешуі:

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд – 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

4 мин

Үйге тапсырма: №

 

 

Сабақты қорытындылау

Рефлексия

 

 

 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.

 

 

Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.

Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқ

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *