Fuctions. Функциялар
Long term plan unit:
Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Spreadsheets Глава №2 Электрондық кесте |
School: School №35 named after M.MametovМектеп:№35 М.Маметова атындағы ЖОМ | ||||||||||||||||||||||||||||||
Teacher name: Halimova T.A.
Мұғалімнің аты-жөні: Халимова Т.А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Date: 07.12.2018
Мерзімі: 07.12.2018 |
Grade: 9 «А»
Сынып : 9 «А» |
Number present: №13
Сабақ №13 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Theme of the lesson: Functions
Сабақтың тақырыбы: Функциялар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
Introducing function inside the table in an MS Exsel Exsel knows about table references in formulas, table calculations and tables | ||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессорда кесте ішіндегі функциялармен таныстыру | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson objectives:
Сабақ мақсаттары:
|
1.Барлық оқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессор формулалардағы сілтемелер туралы біледі. Кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды жұмыс жасай алады | |||||||||||||||||||||||||||||||
1.All learners will be able to: | |||||||||||||||||||||||||||||||
The Exsel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations and dates within a table | |||||||||||||||||||||||||||||||
2.Most learners will be able to: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel performs practical work | |||||||||||||||||||||||||||||||
2.Оқушылардың көбісі: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды | |||||||||||||||||||||||||||||||
3.Some learners will be able to: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel performs practical tasks for complex reports using a table processor | |||||||||||||||||||||||||||||||
3.Кейбір оқушылар: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессордың көмегімен күрделі есептерге практикалық жұмыстар орындайды | |||||||||||||||||||||||||||||||
Key words and phrases:
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Cell, spreadsheet, Column, set,row, table, worksheet
Ұящық, электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті |
||||||||||||||||||||||||||||||
Points for discussion:
Талқылауға арналған тармақтар: |
What is a formulas?
Формула дегеніміз не? |
||||||||||||||||||||||||||||||
Terminology
Терминология |
Record –жазу- запись
Income – кіріс – доход Expence – шығын – расход |
Genre – жанр – жанр
Several – бірнеше -несколько
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Interdisciplinary contacts:
Пәнаралық байланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics
Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||||||||||||||||||||||||||
Previous learning:
Алдыңғы оқу: |
Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Plan Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||
Time
Уақыты |
Planned activities
Жоспарланған жаттығулар |
Resources
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Beginning (Басы)
2 min
Checking homework Үй тапсырмаларын тексеру 10 min
Физминутка 2 мин
|
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon, Tell me how are you?
Greetings, divisions, definition of group leader. Who is absent? What today is day?
Әр топқа тапсырма беріледі. Тапсырманы топпен қорғайды. Protect your group work №1 Терминдерді қазақ және орыс тілдеріне аудару Translate terms into Kazakh and Russian №2 Электронды кесте дегеніміз не? What is a spreadsheet? №3 Электронды кестенің функциялары Spreadsheet features:
Now do a physical minute. I’ll show the pictures and you have to write the name in English.
|
Geometric shapes.
Evaluation sheet Interactive board Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals, 8th grade textbook Highest Score ‘5’ Interactive board
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Middle (Ортасы)
Main text (Жаңа тақырып мазмұны) 10 мин
Practice Тәжірибе 10 мин
4 мин
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Today’s new theme Functions
«Функциялар».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Practice In practice, you should work in a group. Keep in mind! Есіңізде болсын! Бірнеше ауқымдарды үтірлермен бөліп аласыз. мысалы, функция = SUM (A1: A3, C1: C2, E1) үш жеке аралықты (A1: A3), (C1: C2) және E1 мәндерін қосады.
You can several ranges by separating them with commas. for example, the function =SUM(A1:A3,C1:C2, E1) addsvalues of three separate ranges (A1:A3), (C1:C2) and E1. Terminology Write the terms in the notebook. Record –жазу- запись Income – кіріс – доход Expence – шығын – расход Genre – жанр – жанр Several – бірнеше -несколько |
Work in group tasks, evaluation sheet 3rd level – «5» 2nd level – “4” Level 1 – ‘2’ |
|||||||||||||||||||||||||||||
End
Formation of competence Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту |
Оқушылар терминдерді сйкестендіру тапсырмасын орындайды. | Топтық жұмыс | |||||||||||||||||||||||||||||
Cheat – appraisal
Reflexes (1 min) Бағалау Рефлексия (2 мин) |
Traffic light method. Бағдаршам әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Additional information
Келесі оқу |
Charts
Диаграммалар |
сертификатты қалай аламыз?
Сәлеметсіз бе, электронды почтаға тапсырыс жіберу керек
Толығырақ осы сілтеме бойынша: https://bilimger.kz/certificate-gramota/