Transports

Мақсаты: балаларды «Transports» тақырыбы бойынша лексикалық материалмен таныстыру,  «The wheels on the bus » өліңін іс-қыймыл арқылы жаттатқызу, «Автобус» атты практикалық жұмыс жасату.

Сөздік қор: a bus, a taxi, a trolleybus, a car;  a bus stop, a driver, a passenger, a ticket, an ambulance, a police car.

Қолданылатын көрнекі құралдар: «Transports» тақырыбына  байланысты карточкалар, видое, «The wheels on the bus» өлең таспасы.

Практикалық жұмыс: автобус суретін салып бітіру.

 

Сабақ барысы

  1. Greeting. Good morning, children! Let’s sing a song.

«Good morning » song:

Good   morning!  Good   morning! Good   morning  to you!

Good   morning!  Good   morning!  I’m  glad to see you!

I’m glad to see you too!

 

  1. Talking about the weather.  How  is  the weather  today? Look at the window. Is it  sunny  or  cloudy/ windy /rainy  today?  Is it  cold  or warm outside? (балалардың жауабы)

III. Фонетикалық сергіту сәті.

Тілімізді жаттықтырайық!

Daddy  draws doors.

Fat  frogs flying past  fast.

 

  1. What do you   know   about   a  transport? Балалра біздің досымыз Винни Пуху орманда серуендеуден шаршап, қала өмірін көргісі келіп, қалаға келеді. Ол қаланың іргесіне енді кіре бергенде ондағы темірден жасалынған жанурладры көреді. Аяқтары олардың дөңгелек, резенкеден жасалынған аяқ киім, көздері домалақ сары түсті, ал арт жағынан түтін шыққан. Винни Пух оларды көріп, қатты қорқып кетеді. Қалай ойлайсыңдар қаладан ол нені көрді?

Yes, he saw cars. Look at  these pictures – карточкалар мен слайдтарды көрсетеміз: a bus, a taxi, a trolleybus, a car, an ambulance, a police car.

 

V.Ойын «Эхо»: сөздерді қатты, ақырын, жәй қайталаймыз.

 

  1. Ойын «What is missing?» Ал енді кім ең мұқият екенін тексерейік. Тақтада көліктердің суреттері бар карточкалар ілінеді, оларды ауызша атап, содан соң команда бойынша «Close your eyes!» деп айтылады балалар көздерін жұмады, бір карточка тақтадан алынады. Команда бойынша «Open your eyes!» деп айтылады, балалар көздерін ашып жоқ карточканы айтады. Жауап тек ағылшын тілінде айтылады.

 

VII. Lets do exercises.

Stand up, please! Let’s move!

Мұгалім балалармен бірге тұрып іс-қимылды көрсетеді.

Clap,  clap,  clap  your  hands!  Clap  your  hands  together!   (хлопаемвладоши)

Stamp,  stamp,  stamp  your  feet!  Stamp  your feet  together!  (топаем)

Nod,  nod,  nod   your  head!  Nod  your   head  together!(киваемголовой)

Dance,  dance,  dance  and  dance!  Dance  and  dance  together!(танцуем)

 

VIII. Let’s sing a song! «The wheels on the bus» song.

Балалар Англиядағы барлық балалар бұл көңілді өлеңді біледі. Ал енді бізде осы өлеңді жаттап алайық.

 

  1. Craft work: mini-project «A Bus».

Менің суреттші досым автобустың суретін салғысы келген. Бірақ ол сондай ұмытшақ суретті салып бастап, аяктамай қойды. Маған енді сендердің көмектерін керек болып тұр. Маған суретті аяқтауға көмектесіңдерші. Which  colours  we  have  to use? – Yellow, black, red and blue. Let’s draw wheels, window sand lights. OK, let’s start!

  1. The end of   the   lesson.

Good job! Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық. Өлең жаттап, суретті аяқтадық. It is a time to say «Good-bye»!   Have  a  nice  day!

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *