Шаңғы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім – Шаңғы/ кросс/коньки даярлығы | Мектеп: Б.Майлин атындағы мектеп –балабақша кешені | ||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Оразаев Д | ||||||
Сынып: 7 | Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы | Күш және төзімділікті жақсартуға бағытталған қозғалыс әректтері | ||||||
Оқу мақсаттары | 7.3.1.1 Өзінің денсаулығына салауатты өмір салтының тигізетін әсерін түсіну және түсіндіре білу
7.1.4.4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын жақсарта білу |
||||||
Сабақ мақсаттары: | Оқушылардың барлығы тактикалық әзірлеу әрекеттеріне қатыса алады.
Оқушылардың көбісі құрастырылған тактикаларды, іс-тәжірибеде қолдана алады. Оқушылардың кейбіреуі қарсыластың тактикасын жарыс жолында қадағалай алады. |
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Кілт сөздер мен тіркестер.
Қозғалу дағдылары сырғанау, таяқпен итерілу, жүгіру. Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. · Сендер бұлшық еттер жиырылған кезде өздеріңді қалай сезінесіңдер? |
||||||
Құндылықтарды дарыту | Сыйластық, ынтымақтастық | ||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден шаңғымен жүруді біледі, | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
|
Оқушыларды шаңғы құралдарымен жабдықтау. Сапқа тұрғызу. Сабақтың мақсатын түсіндіру
Бір-бірлеріне шеңберде тұрып жылы сөздер айту. |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік
|
|||||
Сабақтың ортасы
|
Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды:
1. Б.қ. н.т. қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз. 2. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз. 3. Б.қ. н.т. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз 4. Б.қ. н.т. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз. 5. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ. 6. Б.қ. н.т. оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа сермейміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз. 7. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз. 8. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ Қауіпсіздік ережесі. (Оқушыларға шаңғыны тарату. Шаңғыны қолдарына ұстап алаңға бару. Білім алушылар шаңғымен айналысу кезіндегі қауіпсіздік ережелері бойынша жалпы талаптармен таныстырылады .Сұраңыз: Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? Шаңғы/кросс/коньки сабақтарында жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Шаңғы жүрістері дайындығы. – алма-кезекті екі адымды жүріс – адымсыз жүріс – бірмезгілді бір адымды жүріс – бірмезгілді екі адымды жүріс Дескриптор: -оқушы шаңғымен жүру техникаларының дұрыс орындалуын салыстырады және талдайды №2 тапсырма Тактикалық жүру дағдылары – бірмезгілді бір адымды және екі адымды жүрісті алма-кезекті екі адымды жүріспен кезектестіріп орындау – шаңғымен биікке көтерілу – орташа тұрыспен еңіске түсу және соқа әдісімен тоқтау Дескриптор: -оқушы өзінің және өзгелердің жүрістерді кезектестіріп орындауын, кедергілерден өту дағдыларын бағалайды №3 Бір мезгілдегі адымсыз жүріс әдісін түсіндіру және үйрету. Үнемі екі шаңғы сырғанап, барлық уақытта жылдамдықты бір мезгілде таяқшаларды қатты серпу арқылы орындалады.
Осы тапсырманың дескрипторлары: Жаттығулар орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; жаттығуларды орындау кезінде болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттардың алдын алу жолдарын біледі. Үнемі екі шаңғымен сырғанап, таяқшаларды қатты серпу арқылы жүреді. Сұраңыз: Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?
|
Шаңғы, корт
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік Секунд өлшегіш сағат
|
|||||
Сабақтың соңы | Демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары. қатарға тұрғызу. сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру
Сабақта нені үйрендік? Қандай жұмысты жалғастыру қажет? Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе? |
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||
· Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ереді
· Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.
|
· Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау |
Қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау
Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу. |
|||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718