Музейдегі көне заттар
Мектеп: Ақтөбе қаласы,
№ 60 ЖББОМ |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өнер |
Сабақ тақырыбы | Музейдегі көне заттар |
Күні: 28.01.2020 ж. | Мұғалімнің ТАӘ: Калибекова К.Ж. |
Сынып: 3 «И» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 3.2.4.1-Жоспар «сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.5.1.5-Үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құру |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың басым бөлігі: тыңдаған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді. Үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрайды.
Оқушылардың көпшілігі: Сызба, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айтады. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың кейбірі: тақырып аясында өздері барған музейдегі көрген қызықтарымен бөліседі. |
Бағалау критерийлері | · Сызба бойынша мәтінді мазмұндайды.
· Орын тәртібін сақтай отырып, сөйлем құрастырады. |
Тілдік мақсаттар | Лексикалық минимум : Көне заттар, құмыра, ыдыстар |
Грамматикалық минимум | Мен бардым , сен бардың, ол барды.
Мен барамын, сен барасың, ол барады |
Құндылықтарды дарыту | Ұлттық құндылықтарды сақтауға тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, таныстырылым |
Бастапқы білім | Музей қай көшеде? |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||||||||||||||||||
Басталуы
6 мин.
|
Психологиялық дайындық.
Қара достым, жан-жаққа, Дайынсың ба сабаққа? Орнында ма қараңдар Кітап, дәптер, қаламдар?
Қарадық біз жан-жаққа. Дайынбыз біз сабаққа. Орнында тұр барлығы Бастайық біз сабақты.
Топтастыру. Фигуралар арқылы топтастырамын. Сынып үш топқа топтасады. Топ басшылары сайланады. «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады? – Бұл қай музей? – Орталық музей. – Орталық музей қайда орналасқан? – Орталық музей Алматыда Назарбаев көшесінде орналасқан. – Музейде нелер бар? – Онда көп экспонаттар бар. – Музейге кімдер көп келеді? – Оқушылар, студенттер, саяхатшылар. –
5-тапсырманы тексеру
Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы суреттер арқылы тараудың тақырыбын болжату. Оқушыларды суреттер негізінде сұрақтар қойып, коммуникативтік қатынасқа тарту. – Суреттен нені көріп тұрсыңдар? Оқушылар суреттер арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын болжайды.
Сабақтың мақсаттарымен таныстыру: 1.Мәтінді сызба, жоспар бойынша мазмұндау. 2. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастырыңдар. |
Сурет қиындылары
АКТ Суреттер |
||||||||||||||||||||
Ортасы
30 мин.
|
Сөздік жұмысы:
Көне заттар – предметы древности Құмыра – кувшин, ваза Ыдыстар – посуды Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқиды
Айтылым. Оқушылар Әлібектің музейде көрген көне заттарының сызбасын салады. Сызбаға сүйеніп, мәтіннің мазмұнын айтады.
Дескрипторлар: · оқиғаны сурет, сызба түрінде түсіреді және түсіндіреді; · тірек сөздер негізінде мазмұнын айтады.
Сыныптастар бір-бірін «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.
Сергіту сәті.
Жазылым. Сызба бойынша жай сөйлем құрайды.
Дескрипторлар: · Сызба бойынша сөйлем құрастырады. · Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
|||||||||||||||||||||
Аяқталуы
4 мин.
|
Үйге: 2-тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру.
3-тапсырма. Суретке қарап сөйлемді толықтыру
Рефлексия.
|
Стикер
|
керемет