Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
ЦИКЛОГРАММА
ІI-апта: 13 – 17 қаңтар 2020 ж.
№5-ші Ересек «Балдәурен» тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||||||
Балаларды қабылдау
Ата – аналармен әңгімелесу |
Балалардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында көңілді Машамен қарсы алу. | Балалардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында «Бал-бала» ойыншығы Қоянмен қарсы алу. | Көңілді шарлармен қарсы алу | Балалардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында «Бал-бала» ойыншығы Қонжықпен қарсы алу. | Көңілді алақан сәлемдесу. | ||||||||
Демалыс кездері балаларын қараусыз қалдырмауларын ескерту. Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу және отбасында баланың өсуі мен дамуы үшін жағдай жасалуы жайлы әңгімелесу.
Балалардың тазалығына мән берулерін ескерту. |
|||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және дидактика лық ойын т.б. ) | Конструкторлармен еркін ойындар | «Қызықты домино» ойыны | Үстел үсті ойыны:
«Мозайка»
|
Үстел –үсті ойыны: «Моншақтарды жіпке тізу» | Үстел-үсті ойыны: «Қуыршақ пен машина» | ||||||||
Таңертеңгі жаттығу (5 мин) | Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені № 1 «Әлқисса» жаттығуы
Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау
|
||||||||||||
Таңғы асқа дайындық Таңғы ас. | Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс қолдану дағдысын қалыптастыру. | ||||||||||||
Ұйымдастыр ылған оқу қызметіне дайындық | «Үй жануарларының төлдерін тап»ойыны | «Жануарлар қалай дыбыстайды?» ойыны | «Үй жануары мен жабайы аңдарды ажырат» ойыны | Д\о: «Сиқырлы суреттер»
|
Қолғап театры «Жануарлар»
|
||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері | 1.Қатынас
Орыс тілі (2,4апта )
2.Шығармашылық Сурет салу
3.Шығармашылық Музыка (1,3 апта) |
1. «Таным»
Математика негіздері
2. «Денсаулық» Дене шынықтыру
|
1.«Қатынас»
Сөйлеуді дамыту 2«Таным» Құрастыру (1,2 апта) 3.Әлеуметтік Қоршаған орта( 0,25 -3 апта) Экология( 2,25 -4 апта) 4.«Денсаулық» Денешынықтыру
|
1. «Шығармашылық»
Музыка
2. «Денсаулық» Денешынықтыру |
1«Қатынас»
Көркем әдебиет (1,3 апта) Драма (2,4 апта) 2«Шығармашылық» Мүсіндеу (1,3 апта) Жапсыру (2,4 апта) 3Таным Жаратылыстану
|
||||||||
Орыс тілі
Тема: «Домашние животные» Цель: Обучение правильному произношению гласных и согласных звуков русского языка.Воспитывать наблюдательность, любазнательность, трудолюбие и бережное отношение к домашним животным. Дид-я игра:«Кто как голос подает?» Ожидаемый результат: Воспройзводить: о среде обитания, характерных особенностях, способах передвижения разных животных что животным для жизни нужны еда, вода, воздух, тепло. Понимает: представления о жизни растений и животных, о взаимосвязи между поведением людей в природе и состоянием окружающей среды Применяет: сравнивать, сопоставлять,овечать на воспросы воспитателя полным предложением Дид-я игра:«Кто как голос подает?»
Сурет салу Тақырыбы: «Қоян» Мақсаты: Жануарларды олардың ерекшеліктерін ескере отырып салуға үйретуді дамыту. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: қоянның дене мүшелерінің атауларын. Түсінеді: қоянның дене мүшелерін, жейтін азық түрлерін. Қолданады: суретті түрлі түсті қарындашпен біркелкі етіп бояуды. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар. Қолданылатын көрнекі құралдар: Қоянның суреті,бейнетаспа. Қажетті құрал-жабдықтар: қағаз, түрлі түсті қарындаштар, қоянның суреттері. Дид.ойын: «Өз мекенін тап»
|
Математика негіздері
Тақырыбы: «Үй жануарлары». Мақсаты: Жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттардан тұратындығы туралы түсініктерін жетілдіру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: үй жануарларын таниды. Түсінеді: үй жануарларын танып, ұқсастықтары мен айырмашылығын салыстырмалы түрде сипаттап айтады, қорегі, адамға келтіретін пайдасы туралы. Қолданады: олардың адамның қамқорлығына, күтіміне зәру екендігі туралы ұғымды игереді. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар Дид.ойын: «Төлдерін ата» Қажетті көрнекі құралдар:үй жануарларының суреттері бейнетаспа, жұмыс дәптері үй жануарларының ұсақ ойыншықтары.
Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Қозғалысын бағытын өзгертіп жүру, жыланша ирелеңдеп жүру, бытырап, қосымша қадаммен алға, шет жағына жүру.Қалыпты, аяқтың ұшымен, жүгіру, шеңбер жасап жүгіру. Құрсауларды домалату. Максаты: Қозғалысын бағытын өзгертіп жүру мен жыланша ирелеңдеп жүруді үйрету. Балалардың қалыпты, аяқтың ұшымен, жүгіру, шеңбер жасап жүгірту арқылы қимыл қозғалыстарын дамыту. Құрсауларды домалатуға үйрету. Шапшаңдыққа баулу. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: шеңбер жасап сапқа тұруды Түсінеді: Құрсауларды домалатуды Қозғалысын, бағытын өзгертіп жүруді. Қолданады: Қозғалысын, бағытын өзгертіп жүруді Қимылды ойын: «Қасқыр мен қояндар»
|
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Үй жануарлары мен төлдері» Мақсаты:Тілдік ойындар мен жаттығуларды қолдана отырып, балалардың сөздік қорларын дамыту және байыту. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Үй жануарлары туралы біледі Түсінеді: үй жануарлардың дауысын айыра біледі; Қолданады: үй жануарлардың төлдерін ажырата біледі. Дид-қ ойын: «Не қалай дыбыстайды?» Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар Қажетті көрнекі құралдар:үй жануарларының суреттері, бейнетаспа, макет.
Құрастыру Тақырыбы: «Жануарларларға қора жасаймыз» Мақсаты:Құрастыру кезінде сәйкес белгілері бойынша біріктіре білу және онымен ойнай отырып шығармашылық қиялдау дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: құрылыс материалдарынынң түсін, көлемін, пішінін ажырата алуды, үй жануарларының төлдері жайындағы ұғымдарды; Түсінеді: «биік», «аласа» ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды; Қолданады: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оны көлеміне, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыруды; Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар. Қолданылатын көрнекі құралдар: құрылыс материалдары және үлгі көрнекіліктер, үй жануарларының ұсақ ойыншықтары,бейнетаспа. Дид.ойын: «Мекенін тап»
Дене шынықтыру Тақырыбы:Жүруді басқа қимылдармен кезектестіріп, белгі бойынша тоқтап жүру.Сапта бір бірден және жұппен,түрлі бағытта отырып жүгіру. Затты жанау арқылы орнынан жоғары секіру.(биіктігі 5-10см). Мақсаты: Жүруді басқа қимылдармен кезектестіріп, белгі бойынша тоқтап жүруді жетілдіру. Сапта бір бірден және жұппен,түрлі бағытта отырып жүгіруді және затты жанау арқылы орнынан жоғары секіруді(биіктігі 5-10см)үйрету.Шынықтыру шараларының маңыздылығы мен қажеттілігін түсіндіру.
Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: белгі бойынша тоқтап жүруді; Түсінеді: саптізбекте жүру дағдыларын; Қолданады:орнынан жоғары секіруді Қимылды ойын: «Қу түлкі»
|
Музыка
Тақырыбы:«Зообаққа саяхат» Мақсаты: Музыка ырға-ғына сәйкес жануарларға тән қимыл-қозғалысты бере білуге талпындыру. Әнді бір мезгілде бастау және аяқтауда мұқият болу. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Музыка ырғағына сәйкес қимылдар жасайды; Түсінеді: музыкаға деген құштарлықтары артады; Қолданады: «Ақ қоян» әнін дұрыс айтуды.
Әуенді ырғақты қимыл: «Қоңыр аю қорбаңбай» А.Еспенбетова Музыка тыңдау: «Түлкінің әні» Ш.Құлманова Ән айту:«Ақ қоян» А.Айтуова Ойын ойнау: «Не қалай жүреді» П.Левкодимова
Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: Жетекшінің ауысуымен қарқынды жылдамдатып және ақырын жүгіру.Сызықтар арасымен(10см қаш-та) тепе-теңдікті сақтап жүру. Допты бір-біріне төменнен лақтыру. Мақсаты: Балаларға қарқынды жылдамдатып және ақырын жүру дағдыларын қалыптастыру. Сызықтар арасымен(10см қаш-та) тепе-теңдікті сақтап жүруді және допты бір-біріне төменнен лақтыруды үйрету.
Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: жүгіру түрлерін; Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасын туралы түсінеді Қолданады: допты қолдана алады;
Қимылды ойын:«Қоян мен қасқыр» Қажетті құрал-жабдықтар: доп |
Драма
Тақырыбы: «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісі Мақсаты: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау. Ертегі желісін ретімен орындау. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: «Жыл басына таласқан жануарлар» ертегісін білу. Түсінеді: Жыл аттарын атауды, кейіпкерлерді сахналауды. Қолданады: Ертегінің мазмұнын айтып , сахналауды сонымен қатар өз ойларын жеткізе білуді. Дид-қ ойын: «Жануарлардың дауысын сал» Көрнекті – құралдар: кейіпкерлер костюмдері, пазылдар құрастыру. Техникалық құралдар: үнтаспа, интер тақта Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, тыңдау, мәнерлеп айту, сахналау.
Жапсыру Тақырыбы: «Қонжық» Мақсаты: Тәрбиелік:Жапсыру мазмұнын күрделі ете және әртүрлі бейнелерді жасау үшін мүмкіндіктерін кеңейте отырып, оған қызығушылықты тәрбиелеу. жануарларға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: қонжыққа тән ерекшеліктерді; Түсінеді: жұмыстың орындалу ретін; Қолданады: қонжықтың дене мүшелерін ретімен жапсыруды; Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: ойыншық қонжық, пирамидалар,(үлкен және кіші), қайшылар, желім, сулық, үлестірмелі материалдар
Жаратылыстану Тақырыбы: «Үй жануарлары қандай?» Мақсаты: Үй жануарларының сыртқы келбеті, қозғалу және қоректену тәсілдері туралы түсініктерін кеңейтіп, білімдерін бекіту. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: үй жануарларын ажыратады; Түсінеді: олардың пайдасын; Қолданады: олардың адамның қамқорлығына, күтіміне зәру екендігі туралы ұғымын; Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: ойыншық қонжық, қайшылар, желім, сулық, үлестірмелі материалдар. Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, түсіндіру; |
|||||||||
Серуенге дайындық | Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеу дағдыларын қалыптастыру. | ||||||||||||
Серуендеу | №10 Алаңдағы ағаштарды бақылау Мақсаты: балалардың ағаштардың қыс кезінде қалпын анықтап, білімін толықтыру. Қимылды ойын: «Ордағы қасқыр» Мақсаты: секіруге, затты лақтыруға жаттықтыру. Еңбек: ағаштардың түбін қармен жабу. Мақсаты: қар ағаштың түбін аяздан қорғайтынын балаларға түсіндіру. Балаларды табиғатқа қамқоршы болуына тәрбиелеу. Еркін ойын
|
№ 13 Күн көзін бақылау.
Мақсаты: күннің көзін қыс мезгілімен (қыстың басы, ортасы,аяғымен ) байланыстырып, балаларға барынша мол түсінік беру.
Қимылды ойын: «Жұп болып эстафета ойының жүргізу» Мақсаты: шанамен сырғанақ тебу.Балаларды эстафета бір-біріне беруге үйрету.Жолдасы үшін жанашыр,жақсы жолдас болуға тәрбиелеу. Еңбек: Аққала жасау. Мақсаты: қармен жұмыс істеуге үйрету. Еркін ойын
|
№ 14 Ауа райының жайсыз жағдайын бақылау.
Мақсаты: Балаларға ауа райының жағдайын байқап, белгілеуді ұсыну. Қатты желге назар аудару. Қатты жел әсіресе ақпан айында жиі болады, ұйтқыған боран мен бұрқасын борандарда қар бір жердең бір жерге жөңікіліп жүреді. Қимылды ойын: «Үшінші артық» Мақсаты:Шапшандыққа баулу. Еңбек:Ауланы қардан тазалау. Мақсаты: күректі пайдалана білуге үйрету. Еркін ойын
|
№ 8 Желді бақылау.
Мақсаты: желдің бағытын анықтау. Қимылды ойын: «Әткеншек» Мақсаты: алғашқыда асықпай, сонан соң тез айналып жүгіру. Еңбек: алаңшаны көркейту үшін түрлі-түсті мұз кесінділерін дайындап қою.Мақсаты: суды қатырып, мұз қалпына келтіру, заттың алғашқы күйінен екінші күйге көшіру. Еркін ойын
|
№ 3 Қар жауып тұрған құбылысты бақылау.
Мақсаты: қардың жауып тұрғанын бақылау. Қимылды ойын: «Аңшы мен қояндар» Мақсаты: жылжымалы лақтырған нысанға затты тигізу, жүгіруге өрмелеп шығуға жаттықтыру. Еңбек: Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға қатысады. Мақсаты: жұмысты бірігіп атқаруға бағыт беру. Еркін ойын
|
||||||||
Серуеннен оралу
Тазалық шаралары |
Балалардың дұрыс шешіну, шкафқа киімдерін орналастыру дағдысын қалыптастыру. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау. | ||||||||||||
Түскі асқа дайындық Түскі ас | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру.Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету.
-Балалар, астарың дәмді болсын! Ас қайтару Мақсаты: балаларды имандылыққа тәрбиелеу. |
||||||||||||
Тазалық шаралары Күндізгі ұйқыға жатқызу. | Балалардың дұрыс шешіну, киімдерін орындық басына дұрыс жинау дағдысын қалыптастыру. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау | ||||||||||||
Түскі ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||||||
«Арыстан мен тышқан» аудиоертегі
|
«Қара бөшке бұқашық» аудиоертегі | «Ай мен күн» аудиоертегі | «Жеті лақ» аудиоертегі
|
«Қарлығаш пен дәуіт» аудиоертегі
|
|||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Кешен№1
«Әтеш жаттығуы» |
Кешен№2
«Бала бала балапан» |
Кешен№3
«Бұғы жаттығуы» |
Кешен№4
«Кенгуру жаттығуы» |
Кешен№5
«Сағат тілі жаттығуы» |
||||||||
Бесін асқа дайындық
Бесін ас |
Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеу дағдыларын қалыптастыру. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру.
|
||||||||||||
Вариативтік бөлім.
Ойындар, дербес әрекет.
|
Қыс мезгілінің белгілері туралы сұрау.
Мақсаты: Балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
Вариативтік компонент
«Өнерлі екен он саусақ» Тақырыбы: «Ұшақ» (мүсіндеу) Мақсаты: Саусақ маторикаларын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбилеу. |
Д/О: «Түстерді ажырат»
Мақсаты: түстерді ажырата білуге жаттықтыру.
|
Вариативтік компонент
«Қауіпсіздік» Тақырыбы: «Абайлаңыз бейтаныс адам» Мақсаты:Балаларды өзін-өзі қорғай білуге үйрету.Тіл байлықтарын дамыту. |
Шығармашылық жұмыс «Суреттерді бояу»
Мақсаты: Әдемі бояуға үйрету.
|
||||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Жеке жұмыс:
Ермаханға, Инкарға,, Хахназарға, Рамазанға шығармашылық саласы адамның пішінін (дене бөліктерін: бас, кеуде, қолдары, аяқтары) мүсіндеу дағдыларын дамыту. |
Жеке жұмыс:
Инкарға, Бекарыс,Раяна, Ерасыл,Қарлығаш, Ермахан,Рамазанға шығармашылық саласы бойынша қайшыны дұрыс ұстау және пайдалану дағдыларын жетілдіру |
Жеке жұмыс: Қатынас саласы бойынша
сөйлеуді дамытудан Раяна, Хақназар, Инкар, Мирас, Аль Алий, Рамазанға сурет бойынша әңгіме құрастыруға және шағын әңгімелер мен ертегілерді мазмұндау дағдыларын қалыптастыру. |
Жеке жұмыс:
Таным саласы бойынша Хақназар,Инкар, Мирас, Рамазанға кейбір жабайы аңдардың түрлерін ажырату білігін қалыптастыру. |
Жеке жұмыс: Әлеуметтік саласы бойынша Ернар, Рамазан, Қайыржан, Нұржан, Ермахан, Мирасқа қазақ киіз үйі оның құрылысы ішіндегі заттарды, ұлттық киімдер мен
әшекейлерді ажыратып және атап айту дағдыларын жетілдіру. |
||||||||
Серуенге дайындық | Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білу дағдыларын қалыптастыру.. | ||||||||||||
Серуен | Серуен
Еркін ойын. |
||||||||||||
Серуеннен қайту. Тазалық | Балалардың дұрыс шешіну, шкафқа киімдерін орналастыру дағдысын қалыптастыру. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау. | ||||||||||||
Кешкі ас
Тазалық шаралары |
Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеу дағдыларын қалыптастыру. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. | ||||||||||||
Ойындар Өзіндік іс-әрекеттер балалардың
үйге қайтуы |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. | Ата-аналармен серуен кезіндегі балаларды іс әрекеттері туралы пікірлесу | «Менің отбасым» тақырыбындағы қолдан фоторамка жасамаған ата-аналарға тапсырмалар беру. | Балабақша төлемін төлеуді ескерту. | «Сіз балаңызға қандай кітап оқып бересіз?» баяндама оқып беру. | ||||||||
Тәрбиеші: Шәбіл Е
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718