Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»

 

ЦИКЛОГРАММА

4 апта 27.01-31.01  2020жыл.

Ортаңғы «Жұлдызша»тобы

Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»

Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма  
Балаларды қабылдау Балалардың көңіл күйін көтеру үшін  көңілді қоянмен күтіп алу. Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс

 

Балалардың көңіл күйін көтеру үшін  көңілді түлкімен күтіп алу.
 

Ата – аналармен әңгімелесу

Қабылдау ережелері, демалыс күндерін өткізу дәстүрлері т.б. бойынша ата-аналармен пікірлесу;

Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта – балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері  жайлы  әңгімелесу. Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу.

 

Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б.) Д/ойын: «Пазлдар» Ойлау қабілеттерін  дамыту

 

Үстел -үсті ойыны: «Пирамида»

Мақсаты: пирамиданы құрастыруды ,көлемді ажырата білуге үйрету .

 

Ж.Р.О:«Асхана»

Мақсаты:тату ойнауға,асхана құралдарын атауға үйрету

 Д/ойын: «Жартысын тап»

Мақсаты:балалардың  ойлау қабілеттерін дамыту .

«Домино»

Мақсаты:логикалық ойлауларын дамыту.

Таңертеңгі жаттығу

(5 мин)

 

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар  кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындауға дағдыландыру .

Таңғы асқа дайындық                          Таңғы ас                                                                   Астарың дәмді болсын!

Тамақтану алдында қолдарын дұрыстап жууларын қадағалау және  ас уақытында балаларды тамақты төкпей-шашпай жеуге,қасықты оң қолмен ұстауға дағдыланадыру, нанның қиқымын жерге тастамауға тәрбиелеу.

Ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық  

Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталық)  материалдарын, көрнекіліктерін,    дидактикалық ойын материалдарын дайындау.

 

Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б.) Үстел үсті ойыны: «Алыс-жақынды бағдарла» Мақсаты:балаларды зейінділікке тәрбиелеу. «Ұшты-ұшты»ойыны Мақсаты:ойлау қабілеттерін дамыту Дид.ойын: «Жартысын тап» Мақсаты:балалардың ойлау қабілетін,есте сақтау дағдыларын дамыту. Дид.ойын:                             «Төлін тап»Мақсаты:балалар- дың ойлау қабілеттерін дамыту.

 

«Үй және жабайы жануарлар»Мақсаты:аңдар ды ажырата білуді үйрету
 

 

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесі

 

 

 

      Қатынас

Сөйлеуді дамыту

Таным

Жаратылыстану

Денсаулық

Дене  шынықтыру

 

 

 

Таным                   Математика негіздері

Мүсіндеу 3апта

Жапсыру 1апта

Әлеумет

Қоршаған орта 2 апта

Экология 4апта

Вариативтік компонент

 

 

 

    Құрастыру 2/4апта

Музыка 1/3 апта

Дене шынықтыру

 

 

 

 

      Шығармашылық

Музыка

    Денсаулық

Дене шынықтыру

 

 

 

 

      Қатынас

Көркем әдебиет 1/3

Орыс тілі 2/4 апта

      Шығармашылық

Сурет                                                                                    

Ұйымдастырылған оқу қызметтері Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:                       «Ерке төлдер»

 Мақсаты:

үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.

үй жануарлары туралы  әңгімелеуге, жануарлардың төлдерін танып атын атауға үйрету.

дыбыстарды дұрыс айта білу дағдыларын дамыту.

Күтілетін нәтиже:  жаңғыртады: үй жануарларын біледі. түсінеді:жануарлардың төлдері болатынын түсінеді        қолданады:дыбыстар -ды дұрыс айтады.

Әдіс-тәсілі: әңгімелеу,сұрақ-жауап

Сергіту жаттығуы  Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің Қай өрістен тойдың? Көрнекіліктер:үй жануарларының суреттері

 

Жаратылыстану:

Тақырыбы:«Аңдар қысқа қалай дайындалады?»

Мақсаты:

жануарларға деген қамқорлық сезімдерін ояту.

ормандағы аңдардың қысқы тіршілігі, олардың қысқы табиғатқа бейімделуі туралы түсінік беру.

танымдық қабілетін дамыту

Күтілетін нәтиже:

жаңғыртады: жабайы аңдар туралы біледі.                түсінеді: жабайы аңдарды ажырата біледі               қолданады:ормандағы аңдардың қысқы тіршілігі туралы біледі

Әдіс-тәсілдері: көрсету,әңгімелеу

Көрнекіліктер:жабайы аңдардың суреттері

Сергіту жаттығуы

Аю келер қорбаңдап                 Қоян келер секіріп

Түлкі келер қутыңдап                 Мен келемін секіріп

Дене шынықтыру

1. Әр түрлі бағытта жүгіру. (10 м қашықтық)

2.Үлкен допты екі қолмен арқаннан асыра лақтыру. (1,5 м қашықтықта)

Қимылды ойын:  «Аңдардың жүрісін сал»

Күтілетін нәтиже: допты екі қолмен лақтыруды үйренеді

Математика негіздері Тақырыбы: «Алыс-жақын»

Мақсаты:

зейінділікке тәрбиелеу.

заттардың суреттегі және кеңістіктегі бағыттарын ажыратып, атауға үйрету. Жоғарыда – төменде, алыста-жақында ұғымдарын меңгерту.

танымдық, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілдер:көрсету, түсіндіру               Көрнекіліктер: ойыншықтар,суреттер

Күтілетін нәтиже:

жаңғыртады: 

заттардың кеңістіктегі бағыттарын ажырата білуді меңгереді

түсінеді: алыс-жақын мағынасын біледі.          

 қолданады: жоғарыда – төменде, алыста-жақында ұғымдарын түсінеді.

 

Санамақ                 Бір дегенім-білім              Екі дегенім-елім               Үш дегенім-үміт           Төрт дегенім-төзім Төзе білем өзім

Экология негіздері:

Тақырыбы:

«Бізге қар ұнайды»

Мақсаты:

қыстап қалатын құстарға (торғай, шауқар, қарға, кептер) ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.

Құстар туралы түсініктерін кеңейту.

Құстарды танып атай білу дағдыларын  жетілдіру.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: құстар  туралы біледі.                түсінеді: құстарды ажырата біледі               қолданады:құстардың қысқы тіршілігі туралы біледі

Әдіс-тәсілдері: көрсету,әңгімелеу

Көрнекіліктер: құстардың суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құрастыру

Тақырыбы: «Ақ қоян»

Мақсаты:

ұқыптылыққа тәрбиелеу. қағаздан ақ қоянның бейнесін құрастыруды үйрету.

құрастыру бөлшектері туралы білімдерін дамыту

Күтілетін нәтиже:  жаңғыртады: қоянды біледі.

түсінеді:қоянның дене бөліктерін ажырата алады қолданады: қағаздан ақ қоянның бейнесін құрастыра алады

 

Дене шынықтыру.

1. Үлкен допты екі қолмен арқаннан асыра лақтыру. (1,5 м қашықтықта)

2.Жылдам қарқында жүгіру. (10 метр)

Қимылды ойын: «Ормандағы аңдар»

Күтілетін нәтиже:жылдам қарқында жүгіруді біледі

 

 

          Музыка Тақырыбы:«Ойын-сауық құрамыз»

Мақсаты:

ұйымшылдыққа тәрбиелеу;

әуенге сәйкес қимылдар жасау дағдылары қалыптастыру;

хормен ән салу дағдыларын дамыту.

Ән тыңдау: «Ойыншықтар» С.Елеуов

Ән айту:«Сұр көжегім»

К.Қуатбаев

Әуенді-ырғақты қимылдар, ойындар:

«Қасқыр мен қояндар» Қимылды ойын Күтілетін нәтиже:әуенге сәйкес қимылдар жасауды игереді

 Дене шынықтыру

1 Жылдам қарқында жүгіру.(10 метр)

2.Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеу.

Қимылды ойын:                  «Қу түлкі»

Күтілетін нәтиже: құрсаудан еңбектеуді үйренеді

 

         

 

 

 

    Орыс тілі

Тема «Зима»

Цель:

воспитывать любовь к природе.

ввести в словарь детей слова о зиме и зимних явлениях в обществе и природе;

развивать логическое мышление, внимание, память,

 Воспроизводят:  знакомится с зимней порой

Понимают: о зимней погоде

Применяют:о  зимних явлениях в обществе и природе;

 

Сурет салу

Тақырыбы: «Көңілді аққала»

Мақсаты:

еңбексүйгіштікке, табиғатқа деген қамқорлық жасай білуге, мәдениеттілікке тәрбиелеу.

аққала суретін салу үшін суық түстерді таңдап алу қажеттілігін үйрету.
губка арқылы жуан,  жіңішке дөңгелекті басу әдісімен салуға жаттықтыру, байқампаздығын дамыту.

Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: аққала туралы,қыс мезгілі туралы біледі                                түсінеді:аққала суретін салу үшін түстерді таңдай біледі                қолданады:губка арқылы жуан,жіңішке дөңгелекті басу әдісімен салады

Әдіс-тәсілдері: көрсету,түсіндіру Көрнекіліктер:аққала суреті,үлгі

Сергіту жаттығуы:

Қылқаламды

қояйық

Орнымыздан

тұрайық

Қолымызды созайық

Оңға қарай иіліп

Солға қарай иіліп

Белімізді жазайық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серуенге дайындық  Балалардың киіну реттілігін бақылап,  киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлап, киіміндегі олқылықтарды жөндеу
Серуендеу Картотека№1 «Ауа райының құбылысын бақылау»

Мақсаты:ауа райын бақылауды үйрету.                 Еңбек:қардан бекініс жасауды үйрету.        Мақсаты:қарды күрекпен ойып,бекініс жасауға үйрету Қимылды ойын: «Айлакер түлкі» Мақсаты:оңды-солды жалтарып жүгіруге үйрету.                                Еркін ойындар

Картотека№2   «Қыс мезгіліндегі күннің көзін бақылау»             Мақсаты:күннің көзін қыс мезгілімен байланыстырып,түсінік беру                                  Еңбек:Аққала жасау Мақсаты:қармен жұмыс жасауға үйрету         Қимылды ойын: «Көңілді эстафета» Мақсаты:татулыққа үйрету                                   Еркін ойындар Картотека№3 «Мұз туралы түсінік беру»                     Мақсаты:мұз сүңгілерін  тамашалау                                       Еңбек:қардан қоян жасау

Мақсаты:қармен жұмыс жасауға үйрету

Қимылды ойын: «Үйсіз қалған ойын» Мақсаты:ойын тәртібін сақтай отырып,қоян секілді секіруді үйрету

Еркін ойындар

Картотека№4 «Қырауды бақылау»  Мақсаты:қырау түскен ағаштарды бақылау Еңбек:бір-біріне кедергі жасамай жұмыс жасауға үйрету Мақсаты:татулыққа тәрбиелеу

Қимылды ойын: «Сауыққойлар» Мақсаты:қимылды жаттығуларды жасай білу                                  Еркін ойындар

Картотека№5 « Қар жауғанын тамашалау.Шананы сүйретуді  бақылау»                                Мақсаты:шанамен бір-бірін сүйреуді үйрету                                            Еңбек:құстарға жемсалғыш жасап ,ағашқа іліп қою.            Мақсаты:құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Қимылды ойын: «Ақ қоян» Мақсаты:ептілікке баулу

Еркін ойындар

 
Серуеннен оралу, түскі асқа дайындық  

Балалардың дұрыс шешініп, шкафқа киімдерін орналастыруға үйрету. Жинақылыққа қалыптастыру.

Қолды тазалап жууды ,өз сүлгісіне сүртуге дағдыландыру,сүлгіні өз ұяшығына ілуді үйрету.

 

 
Түскі ас

 

Ұқыпты тамақтануға  дағдыланадыру,  ас құралдарын дұрыс қолдануға үйрету. Тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуге қалыптастыру

Тазалық шаралары. Тамақтан соң қолдарын жууға қалыптастыру. Түскі ұйқыға дайындық, дұрыс  шешініп, киімдерін жинауға дағдыландыру.

Жағымды әуенмен ұйқыға жатады.Ертегі оқып беру.

Ертегі оқу Кешен№1                       « Аққу мен қаздар»ертегісі Кешен№2

«Жеті лақ»ертегісі

     Кешен№3

«Шұбар тауық»ертегісі

Кешен№4

«Шалқан»ертегісі

Кешен№4

«Мақта қыз бен мысық»ертегісі

 
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынық -тыру шаралары       Кешен№1 Кешен№2 Кешен№3  Кешен№4 Кешен№5
Бесін ас Орындықта түзу отырып, қасықты оң қолға ұстауға үйрету, ұқыпты асты төкпей- шашпай ішуге дағдыланадыру.  тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету  
Вариатив-

тік компонент, ойындар, дербес жұмыстар

 

 

 «Ер төстік» үйірме жұмысы

Мақсаты: әңгімелер, ертегілер,тақпақтар әлемі туралы іс-әрекеттер жүргізу.

«Әке мен бала» әңгімесінің авторы: Ы.Алтынсарин

Вар.компонент.

Тақырыбы:«Иісі бойынша анықта»ойыны                                                   Мақсаты

сезім  түйсігін, қоршаған ортаға қызығушылығын дамыту

 

 

 « Суретті кітапшалар қарау»

Мақсаты: сурет бойынша  сөйлем құрауға үйрету

Д/ойын: «Сиқырлы қалта»

Мақсаты: ойыншықты сипап сезу арқылы таниды және атын атауға үйрету

«Айгөлек» үйірме жұмысы

Мақсаты: балалардың би қозғалыстарын, би қимылдарын үйрету.

«Қазақ биі»

Мақсаты: қазақтың ұлттық би өнеріне қызығушылықтарын арттыру.

 Баланың жеке даму картасына сәйкес  жеке жұмыс Шығармашылық білім саласы бойынша Азиз және Акбармен жеке жұмыс.

Қылқаламды қолдану арқылы

жұмыс жасауға үйрету

 

Таным білім саласы бойыншаЗаида, Нұржанмен жеке жұмыс. «Бір және көп »  ұғымдарын ажырата білуге үйрету. Шығармашылық білім саласы бойынша Мансур, Ясинмен жеке жұмыс.Түстерді ажырата білуді үйрету Таным білім саласы бойынша Мирас,Жазирамен жеке жұмыс.Құрылыс материалдарымен құрастыруды үйрету Денсаулық білім саласы бойынша Алихан, Санжарменжеке жұмыс. Допты қағып алуды үйрету  
Серуенге дайындық Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлап, киіміндегі олқылықтарды жөндеп, оны дұрыстай білулерін қадағалау.  
Серуен Балабақша   ауласына    серуен.

Балалармен    әңгімелесу.

 
Кешкі асқа дайындық Тазалақ шаралары, тамақтану алдында мұқият қолды жуып, өз сүлгісіне сүртіп,өз ұяшығына ілуге үйрету.

 

Кешкі ас  Балалардың назарын тағамға аудару.Балаларды  ұқыпты  тамақтануға дағдыландыру .
Балалар-

дың үйге қайтуы,

ойындар

Үстел үсті ойындары: «Домино»

Мақсаты: логикалық ойлауын дамыту

 

Желілі-рөлдік ойын

«Қуыршақты тамақтандыр»

Мақсаты:  ас құралдарын дұрыс пайдалана білуге қалыптастыру.

 

 «Пазлдар»

Мақсаты: есте сақтауға, аңғарымдылыққа үйрету

Ата-аналарға төлемақы төлеуді ескерту.

Ж.Р.О: «Асхана»

Мақсаты: аспаз мамандығына қызығушылықтарын арттыру.

Ата-аналарға кеңес:баланың кез-келген қалауын орындауға асықпаңыз

 Құрастыру ойындары.

Мақсаты: ойлау қабілеті  дамыту.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

Тәрбиеші: Матенова А.А

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *