Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
ЦИКЛОГРАММА
4 апта 27.01-31.01 2020жыл.
Ортаңғы «Жұлдызша»тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||||||||||||
Балаларды қабылдау | Балалардың көңіл күйін көтеру үшін көңілді қоянмен күтіп алу. | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс
|
Балалардың көңіл күйін көтеру үшін көңілді түлкімен күтіп алу. | ||||||||||||||||
Ата – аналармен әңгімелесу |
Қабылдау ережелері, демалыс күндерін өткізу дәстүрлері т.б. бойынша ата-аналармен пікірлесу;
Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта – балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу. Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу.
|
||||||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б.) | Д/ойын: «Пазлдар» Ойлау қабілеттерін дамыту
|
Үстел -үсті ойыны: «Пирамида»
Мақсаты: пирамиданы құрастыруды ,көлемді ажырата білуге үйрету .
|
Ж.Р.О:«Асхана»
Мақсаты:тату ойнауға,асхана құралдарын атауға үйрету |
Д/ойын: «Жартысын тап»
Мақсаты:балалардың ойлау қабілеттерін дамыту . |
«Домино»
Мақсаты:логикалық ойлауларын дамыту. |
||||||||||||||
Таңертеңгі жаттығу
(5 мин) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындауға дағдыландыру . |
||||||||||||||||||
Таңғы асқа дайындық Таңғы ас | Астарың дәмді болсын!
Тамақтану алдында қолдарын дұрыстап жууларын қадағалау және ас уақытында балаларды тамақты төкпей-шашпай жеуге,қасықты оң қолмен ұстауға дағдыланадыру, нанның қиқымын жерге тастамауға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық |
Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталық) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
||||||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б.) | Үстел үсті ойыны: «Алыс-жақынды бағдарла» Мақсаты:балаларды зейінділікке тәрбиелеу. | «Ұшты-ұшты»ойыны Мақсаты:ойлау қабілеттерін дамыту | Дид.ойын: «Жартысын тап» Мақсаты:балалардың ойлау қабілетін,есте сақтау дағдыларын дамыту. | Дид.ойын: «Төлін тап»Мақсаты:балалар- дың ойлау қабілеттерін дамыту.
|
«Үй және жабайы жануарлар»Мақсаты:аңдар ды ажырата білуді үйрету | ||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесі |
Қатынас Сөйлеуді дамыту Таным Жаратылыстану Денсаулық Дене шынықтыру |
Таным Математика негіздері Мүсіндеу 3апта Жапсыру 1апта Әлеумет Қоршаған орта 2 апта Экология 4апта Вариативтік компонент |
Құрастыру 2/4апта Музыка 1/3 апта Дене шынықтыру
|
Шығармашылық Музыка Денсаулық Дене шынықтыру
|
Қатынас Көркем әдебиет 1/3 Орыс тілі 2/4 апта Шығармашылық Сурет |
||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері | Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Ерке төлдер» Мақсаты: үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу. үй жануарлары туралы әңгімелеуге, жануарлардың төлдерін танып атын атауға үйрету. дыбыстарды дұрыс айта білу дағдыларын дамыту. Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: үй жануарларын біледі. түсінеді:жануарлардың төлдері болатынын түсінеді қолданады:дыбыстар -ды дұрыс айтады. Әдіс-тәсілі: әңгімелеу,сұрақ-жауап Сергіту жаттығуы Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің Қай өрістен тойдың? Көрнекіліктер:үй жануарларының суреттері
Жаратылыстану: Тақырыбы:«Аңдар қысқа қалай дайындалады?» Мақсаты: жануарларға деген қамқорлық сезімдерін ояту. ормандағы аңдардың қысқы тіршілігі, олардың қысқы табиғатқа бейімделуі туралы түсінік беру. танымдық қабілетін дамыту Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: жабайы аңдар туралы біледі. түсінеді: жабайы аңдарды ажырата біледі қолданады:ормандағы аңдардың қысқы тіршілігі туралы біледі Әдіс-тәсілдері: көрсету,әңгімелеу Көрнекіліктер:жабайы аңдардың суреттері Сергіту жаттығуы Аю келер қорбаңдап Қоян келер секіріп Түлкі келер қутыңдап Мен келемін секіріп Дене шынықтыру 1. Әр түрлі бағытта жүгіру. (10 м қашықтық) 2.Үлкен допты екі қолмен арқаннан асыра лақтыру. (1,5 м қашықтықта) Қимылды ойын: «Аңдардың жүрісін сал» Күтілетін нәтиже: допты екі қолмен лақтыруды үйренеді |
Математика негіздері Тақырыбы: «Алыс-жақын»
Мақсаты: зейінділікке тәрбиелеу. заттардың суреттегі және кеңістіктегі бағыттарын ажыратып, атауға үйрету. Жоғарыда – төменде, алыста-жақында ұғымдарын меңгерту. танымдық, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілдер:көрсету, түсіндіру Көрнекіліктер: ойыншықтар,суреттер Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: заттардың кеңістіктегі бағыттарын ажырата білуді меңгереді түсінеді: алыс-жақын мағынасын біледі. қолданады: жоғарыда – төменде, алыста-жақында ұғымдарын түсінеді.
Санамақ Бір дегенім-білім Екі дегенім-елім Үш дегенім-үміт Төрт дегенім-төзім Төзе білем өзім Экология негіздері: Тақырыбы: «Бізге қар ұнайды» Мақсаты: қыстап қалатын құстарға (торғай, шауқар, қарға, кептер) ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Құстар туралы түсініктерін кеңейту. Құстарды танып атай білу дағдыларын жетілдіру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: құстар туралы біледі. түсінеді: құстарды ажырата біледі қолданады:құстардың қысқы тіршілігі туралы біледі Әдіс-тәсілдері: көрсету,әңгімелеу Көрнекіліктер: құстардың суреттері
|
Құрастыру
Тақырыбы: «Ақ қоян» Мақсаты: ұқыптылыққа тәрбиелеу. қағаздан ақ қоянның бейнесін құрастыруды үйрету. құрастыру бөлшектері туралы білімдерін дамыту Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: қоянды біледі. түсінеді:қоянның дене бөліктерін ажырата алады қолданады: қағаздан ақ қоянның бейнесін құрастыра алады
Дене шынықтыру. 1. Үлкен допты екі қолмен арқаннан асыра лақтыру. (1,5 м қашықтықта) 2.Жылдам қарқында жүгіру. (10 метр) Қимылды ойын: «Ормандағы аңдар» Күтілетін нәтиже:жылдам қарқында жүгіруді біледі
|
Музыка Тақырыбы:«Ойын-сауық құрамыз»
Мақсаты: ұйымшылдыққа тәрбиелеу; әуенге сәйкес қимылдар жасау дағдылары қалыптастыру; хормен ән салу дағдыларын дамыту. Ән тыңдау: «Ойыншықтар» С.Елеуов Ән айту:«Сұр көжегім» К.Қуатбаев Әуенді-ырғақты қимылдар, ойындар: «Қасқыр мен қояндар» Қимылды ойын Күтілетін нәтиже:әуенге сәйкес қимылдар жасауды игереді Дене шынықтыру 1 Жылдам қарқында жүгіру.(10 метр) 2.Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеу. Қимылды ойын: «Қу түлкі» Күтілетін нәтиже: құрсаудан еңбектеуді үйренеді
|
Орыс тілі
Тема «Зима» Цель: воспитывать любовь к природе. ввести в словарь детей слова о зиме и зимних явлениях в обществе и природе; развивать логическое мышление, внимание, память, Воспроизводят: знакомится с зимней порой Понимают: о зимней погоде Применяют:о зимних явлениях в обществе и природе;
Сурет салу Тақырыбы: «Көңілді аққала» Мақсаты: еңбексүйгіштікке, табиғатқа деген қамқорлық жасай білуге, мәдениеттілікке тәрбиелеу. аққала суретін салу үшін суық түстерді таңдап алу қажеттілігін үйрету. Күтілетін нәтиже: жаңғыртады: аққала туралы,қыс мезгілі туралы біледі түсінеді:аққала суретін салу үшін түстерді таңдай біледі қолданады:губка арқылы жуан,жіңішке дөңгелекті басу әдісімен салады Әдіс-тәсілдері: көрсету,түсіндіру Көрнекіліктер:аққала суреті,үлгі Сергіту жаттығуы: Қылқаламды қояйық Орнымыздан тұрайық Қолымызды созайық Оңға қарай иіліп Солға қарай иіліп Белімізді жазайық
|
||||||||||||||
Серуенге дайындық | Балалардың киіну реттілігін бақылап, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлап, киіміндегі олқылықтарды жөндеу | ||||||||||||||||||
Серуендеу | Картотека№1 «Ауа райының құбылысын бақылау»
Мақсаты:ауа райын бақылауды үйрету. Еңбек:қардан бекініс жасауды үйрету. Мақсаты:қарды күрекпен ойып,бекініс жасауға үйрету Қимылды ойын: «Айлакер түлкі» Мақсаты:оңды-солды жалтарып жүгіруге үйрету. Еркін ойындар |
Картотека№2 «Қыс мезгіліндегі күннің көзін бақылау» Мақсаты:күннің көзін қыс мезгілімен байланыстырып,түсінік беру Еңбек:Аққала жасау Мақсаты:қармен жұмыс жасауға үйрету Қимылды ойын: «Көңілді эстафета» Мақсаты:татулыққа үйрету Еркін ойындар | Картотека№3 «Мұз туралы түсінік беру» Мақсаты:мұз сүңгілерін тамашалау Еңбек:қардан қоян жасау
Мақсаты:қармен жұмыс жасауға үйрету Қимылды ойын: «Үйсіз қалған ойын» Мақсаты:ойын тәртібін сақтай отырып,қоян секілді секіруді үйрету Еркін ойындар |
Картотека№4 «Қырауды бақылау» Мақсаты:қырау түскен ағаштарды бақылау Еңбек:бір-біріне кедергі жасамай жұмыс жасауға үйрету Мақсаты:татулыққа тәрбиелеу
Қимылды ойын: «Сауыққойлар» Мақсаты:қимылды жаттығуларды жасай білу Еркін ойындар |
Картотека№5 « Қар жауғанын тамашалау.Шананы сүйретуді бақылау» Мақсаты:шанамен бір-бірін сүйреуді үйрету Еңбек:құстарға жемсалғыш жасап ,ағашқа іліп қою. Мақсаты:құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Қимылды ойын: «Ақ қоян» Мақсаты:ептілікке баулу Еркін ойындар |
||||||||||||||
Серуеннен оралу, түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешініп, шкафқа киімдерін орналастыруға үйрету. Жинақылыққа қалыптастыру. Қолды тазалап жууды ,өз сүлгісіне сүртуге дағдыландыру,сүлгіні өз ұяшығына ілуді үйрету.
|
||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Ұқыпты тамақтануға дағдыланадыру, ас құралдарын дұрыс қолдануға үйрету. Тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуге қалыптастыру
Тазалық шаралары. Тамақтан соң қолдарын жууға қалыптастыру. Түскі ұйқыға дайындық, дұрыс шешініп, киімдерін жинауға дағдыландыру. Жағымды әуенмен ұйқыға жатады.Ертегі оқып беру. |
||||||||||||||||||
Ертегі оқу | Кешен№1 « Аққу мен қаздар»ертегісі | Кешен№2
«Жеті лақ»ертегісі |
Кешен№3
«Шұбар тауық»ертегісі |
Кешен№4
«Шалқан»ертегісі |
Кешен№4
«Мақта қыз бен мысық»ертегісі |
||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынық -тыру шаралары | Кешен№1 | Кешен№2 | Кешен№3 | Кешен№4 | Кешен№5 | ||||||||||||||
Бесін ас | Орындықта түзу отырып, қасықты оң қолға ұстауға үйрету, ұқыпты асты төкпей- шашпай ішуге дағдыланадыру. тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету | ||||||||||||||||||
Вариатив-
тік компонент, ойындар, дербес жұмыстар
|
«Ер төстік» үйірме жұмысы
Мақсаты: әңгімелер, ертегілер,тақпақтар әлемі туралы іс-әрекеттер жүргізу. «Әке мен бала» әңгімесінің авторы: Ы.Алтынсарин |
Вар.компонент.
Тақырыбы:«Иісі бойынша анықта»ойыны Мақсаты сезім түйсігін, қоршаған ортаға қызығушылығын дамыту
|
« Суретті кітапшалар қарау»
Мақсаты: сурет бойынша сөйлем құрауға үйрету |
Д/ойын: «Сиқырлы қалта»
Мақсаты: ойыншықты сипап сезу арқылы таниды және атын атауға үйрету |
«Айгөлек» үйірме жұмысы
Мақсаты: балалардың би қозғалыстарын, би қимылдарын үйрету. «Қазақ биі» Мақсаты: қазақтың ұлттық би өнеріне қызығушылықтарын арттыру. |
||||||||||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Шығармашылық білім саласы бойынша Азиз және Акбармен жеке жұмыс.
Қылқаламды қолдану арқылы жұмыс жасауға үйрету
|
Таным білім саласы бойыншаЗаида, Нұржанмен жеке жұмыс. «Бір және көп » ұғымдарын ажырата білуге үйрету. | Шығармашылық білім саласы бойынша Мансур, Ясинмен жеке жұмыс.Түстерді ажырата білуді үйрету | Таным білім саласы бойынша Мирас,Жазирамен жеке жұмыс.Құрылыс материалдарымен құрастыруды үйрету | Денсаулық білім саласы бойынша Алихан, Санжарменжеке жұмыс. Допты қағып алуды үйрету | ||||||||||||||
Серуенге дайындық | Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлап, киіміндегі олқылықтарды жөндеп, оны дұрыстай білулерін қадағалау. | ||||||||||||||||||
Серуен | Балабақша ауласына серуен.
Балалармен әңгімелесу. |
||||||||||||||||||
Кешкі асқа дайындық | Тазалақ шаралары, тамақтану алдында мұқият қолды жуып, өз сүлгісіне сүртіп,өз ұяшығына ілуге үйрету.
|
||||||||||||||||||
Кешкі ас | Балалардың назарын тағамға аудару.Балаларды ұқыпты тамақтануға дағдыландыру . | ||||||||||||||||||
Балалар-
дың үйге қайтуы, ойындар |
Үстел үсті ойындары: «Домино»
Мақсаты: логикалық ойлауын дамыту
|
Желілі-рөлдік ойын
«Қуыршақты тамақтандыр» Мақсаты: ас құралдарын дұрыс пайдалана білуге қалыптастыру.
|
«Пазлдар»
Мақсаты: есте сақтауға, аңғарымдылыққа үйрету Ата-аналарға төлемақы төлеуді ескерту. |
Ж.Р.О: «Асхана»
Мақсаты: аспаз мамандығына қызығушылықтарын арттыру. Ата-аналарға кеңес:баланың кез-келген қалауын орындауға асықпаңыз |
Құрастыру ойындары.
Мақсаты: ойлау қабілеті дамыту.
|
||||||||||||||
Тәрбиеші: Матенова А.А