Лабиринттен шығуды табу

  Мектеп: Қ.Аманжолов атындағы жалпы орта мектебі

Мұғалім: Құрманова Жанар Орынқызы

Күні:

Сынып: 5

Сабақ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Лабиринттен шығуды табу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.2.3  -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаттары Барлығы Компьютердегі деректерді  қорғау жолдарын анықтайды.

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Жетістік критерийлері Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды.

Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайдыТопта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Тақырып бойынша білім негізін қалау

..

Құндылықтарға баулу – Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу;

– Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру;

Пәнаралық байланыс сурет
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Жалау-флаг
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын  топ құрамындағы оқушылар саны бойынша  беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек.  Олар парақтың ортасындағы шеңберге  өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге  өздерінің өмірінде маңызы бар  бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Сұрақ жауап

1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына бересіңдер?
2. Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады?
3. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?
4. Адам ақпаратты өңдеуіне мысал келтір?
5. Адам ақпаратты қалай сақтайды?

 

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

16 минут

 

Жаңа сабақты түсіндіру

 

Жеке жұмыс Құпиясөз құру

Деңгейлік тапсырма

  1. Бір файл ашып аты-жөндерін жазып, құпиясөз құрады.

 

 

 

 

 

  1. Құжатқа құпия сөз орнату ретін көрсетеді.

1.___________

2.___________

3.___________

4.___________

5.___________

6.___________

  1. Құжатқа құпиясөз орнатудың себебін жазады.

_______________________________

 

 

(Оқушыларға тапсырмаға байланысты суреттер беріледі. Вирустарды тұғырықтың сыртына, ал антивирустарды тұғырықтың ішіне орналастырады. )

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

құжатқа құпиясөз қоя біледі

– құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін анықтайды.

-құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады;

 

 

 

 

 

Сұрақ парақшалары.

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут

 

     Кері байланыс:

қызық құнды қиын
     

 

ҚҚҚ кестесін  толтыру арқылы сабақта қызықтырған тұсын, құнды болған мәліметті және қиналған жерлерін жазады.

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *