Күзгі жапырақтар

 

 

 

 

 

№73 орта мектеп жанындағы “Әсем-ай” шағын орталық тәрбиешісі Асқарова Маржанкүл  “Балдәурен”тобы

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған  оқу қызметі: Сурет салу

Тақырыбы: Күзгі жапырақтар

Мақсаты:

*Қою сары және сары түстерді қолдана отырып,күзгі жапырақтарды салуға үйрету;

*ұқыптылыққа,әдемілікті сезіне білуге үйрету.

*Ұсақ қол қимылдарын дамыту.

Қажетті құрал-жабдықтар,көрнекіліктер:Күзгі жапырақтардың үлгісі,қылқалам,сүлгі,су,түрлі-түсті бояулар.

Сөздің жұмыс: жапырақ,қою сары.

Билингвистикалық сөздер: Күз-осень,жапырақ-лист.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-

қозғаушылық

 Топқа  қуыршақ көледі.

«Бұлне,қайда болады?»ойыны

Балаларға қуыршақтың алып келген жапырақтарын көрсетіп,оның атынан сұрақтар қоямын.

Қуыршақты қарсы алады.

Қуыршақтың сұрақтарына  жауап береді.Жапырақтар туралы білгендерін айтады.

Ұйымдастыру-

іздестіру

Үлгі суретпен  жұмыс

Күзгі жапырақтардың суреттерін көрсетіп,балалардың жауаптарын толықтырамын:

Ағаштардың жапырақтары жазда жасыл түсті болады.Күзде сары,қою сары,қызыл түстерге еніп,жерге үзіліп түседі.

 

Күзгі жапырақтарды  салу технологиясы:

*Бояу түстерін таңдатады;

 

Сөздік жұмыс

«Жапырақ,қою сары»сөздері-

нің мағынасын түсіндіреді.

 

Сергіту сәті

Терезелер ашылсын,

Таза ауа ағылсын.

Біздің оқу бөлмеміз.

Шаң-тозаңнан арылсын.

 

*үлгі бойынша бастыртады;

 

*дайын бастырылып салынған жапырақтарды боятады;

 

   

                    Мақал

    Еңбек етпесең,елге өкпелеме,

     Егін екпесең жерге өкпелеме.

Мақалдың мағынасын түсіндіремін.

 

 

Үлгі сурет тамашалайды.

 

 

Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды.

 

 

 

 

Бояу түстерін таңдайды.

 

Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді

 

 

 

Қимыл қозғалыстар жасап, бойларын сергітеді.

 

Жапырақтарды жоғарыдан төмен, солдан оңға қарай қылқаламмен түзу сызықтарды жүргізу арқылы боятамын.

 

 

Мақалды тыңдап,мағынасын түсініп алады.

Рефлексивті-

түзетушілік

-Біз бүгін қандай жапырақтарды бейнеледік?

Балалардан бүгінгі оқу қызметінен не туралы білгендерін,ненің ерекше естерінде қалғандарын сұрап,жақсы аяқтаған жұмыстары  үшін балаларды мадақтап,оқу қызметін аяқтайды.

 

 

Сұраққа жауап береді.

 

Күтілетін нәтиже:

1Нені білу керек:Түстердің айырмашылықтарын.

Не игереді:үлгіні бастыруды,бояу әдісін

Нені біледі:Қылқаламды дұрыс ұстауды.

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *