Дүниетану Жануарлар әлемінің көптүрлілігі
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлар әлемінің көптүрлілігі |
Жамбыл облысы Жуалы ауданы Б.Момышұлы ауылы № 15 мектеп-лицей
Байділдаева Жанна Азимхановна |
|||
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.2.2жануарлар класының өкілдерін ажырату: жәндіктер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; | |||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: жануарлар класының өкілдерін ажырата алу
;Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||
Ресурстар | әртүрлі жануарлардың суреттері мен муляждары, сипаттамалары мен аттары жазылған үлестірме парақшалар; энциклопедиялар; ермексаз, қаламдар. Интернет-ресурстар:, http://www.youtube.com/ watch?v=j-OB5q7ZxcY.үйректұмсықтың тіршілігі туралы бейнекөрініс; •шегірткенің ұшуы туралы бейнекөрініс. | |||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |||
Тілдік мақсат | Айтылым және тыңалым: «Топтастыр» тапсырмасын орындағанда оқушылар бірін-бірі тыңдайды, толықтырады. Зерттеу жұмысын орындау барысында оқушылар өзара пікір алмасады,жануарларды сипаттайды, сұрақ қояды, сол арқылы дұрыс және көркем сөйлеу дағдысын қалыптастырады
Оқылым: Оқушылар «Зертте» айдары бойынша тапсырмалардың мәтіндерін, тестілерді, сипаттамаларды оқиды Сөздік қор: «Бунақденелілер» сөзін оқушылар бұрын да естіген, алайда бұл уақытта олар бір қарағанда сыртқы түрі бунақденелілерге ұқсас барлық жануарлар бунақденелі бола бермейтінін түсінеді. Ойын : түрлі жануарлардың аттарын атаңыз, оқушылар олардың түрін анықтайды |
|||
Сабақтың жоспары | ||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | |||
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту Тренинг:
СҰРАҚТАР
Оқу мақсатын айқындап алу
Жаңа сабаққа кіріспе. |
« Не үшін!»
–жануарлар класының өкілдерін ажырату; балықтар,қосмекенділер ,бауырмен жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер және бунақденелілер Сабаққа дайындығын тексеру Жануар – животное – animal
Өткенді қайталау.«Сұхбат» дидактикалық ойыны . Ойынның шарты: Мұғалім тілші,ал оқушы халық болады.Тілші халыққа сұрақ қояды,ал халық тілшінің қойған сұрақтарына жауап береді. Жауаптар арқылы оқушылардың білімін тексеру 1.-Бауырмен жорғалаушылар туралы не білесің? 2.-Қосмекенділерге нелер жатады? 3.-Суқойма дегеніміз не? Онда нелер мекендейді? 4.Қосмекенділер мен бауырмен жорғалаушылардың дене құрылысын ата. б) жолжелкен Сабақ мақсаты мен табыс критерийін бірге анықтау. Жануарлар әлемінің көптүрлілігі. |
|||
Сабақтың ортасы
Мағынаны ажырату Жаңа сабақ:
Кіріспе тапсырма
Ойлан.
Жауап .
Сен білесің бе?
Бейнекөрініс
Оқулықпен жұмыс
Жұппен жұмыс
Сергіту сәті
Топтастыр!
Жұппен жұмыс
Зерттеу
Шығармашылық тапсырма: жұптық жұмыс.
Сергіту сәті.
Ребус шешу: |
Білу және түсіну
Жануарларды бөл атты кіріспе тапсырма. Жануарларды бөл. Жануарлардың нақпішіндерін (муляж) көрсету.Оқушылардан суреттегі жануарлардың аттарын атап шығуды сұрау. Таба алмаса, жәрдемдесу. «Аталған жануарлардың қайсысын балықтырға, қосмекенділерге,бауырмен жорғалаушыларға жатқызуға болады? «Салыстыр» Қарлығаш қандай топқа жатады? Жылқы ше? Жылқының неше аяғы бар? Қарлығаштың неше аяғы бар? Әрбір жануардың денесі немен қапталған? Олар балаларын қалай қоректендіреді? Барлық сүтқоректілер мен құстардың басы, аяқтары және мойны болатынын өздері түсінулері қажет. Алайда құстардың тұмсықтары болады, олар ұша алады.
Үйректұмсықтың тіршілігі туралы бейнекөрініс; • шегірткенің ұшуы туралы бейнекөрініс. 1. Мәтінді түсініп оқы. Жеке оқу. Біліп ал! “Көршіңе әңгімелеп бер” әдісімен мәтіннің мазмұнын меңгеру. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап алу: – Жануарлар тобын ата. Әр топқа мысал келтір. – Мәтінде берілмеген басқа жануарларды білесің бе?
А)Суреттердегі әр жануардың қай топқа жататынын ата. 1.. Жануарлардың алуан түрлілігі. 2. Суреттермен жұмыс оқып, түсіндіру Жауабы: Бунақденелілер:құмырсқа, ара; Балықтар:ақсерке,алтынбалық; Қосмекенділер:құрықты бақа,бақа; Бауырмен жорғалаушылар:қолтырауын, жылан; Құстар:бүркіт,пингвин; Сүтқоректілер: жолбарыс, сиыр Ә) « Мен қандай жануармын?» ойыны Дәптермен жұмыс: Дәптерге жануарлардың топтарын жаздыру. Ребус шешу: І жұп: жануарлар туралы ребус шешу ІІ жұп: Құстар туралы ребус шешу ІІІ жұп: Ағаштар туралы ребус шешу
Білім құмарлар үшін а)Қытай елі жібек матасын сатудан мол табыс тауып, дүние жүзіне әйгілі болған. ә)Асыранды балара – бал береді, 1 кг бал жинау үшін 300 мың шақырым жол жүріп, 19 млн гүлге қонады екен
«Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? «Тауық құстарға жата ма? Олар ұша алмайды ғой . Тауықтардың дене құрылысы басқа құстар сияқты: қанаттары, екі аяғы, құйрығы және тұмысығы бар, денесі қауырсындармен қапталған. Тауықтар да құстарға жатады |
|||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
Жануарлардың қандай топтары болады топтастыру Табыс критерийі: 1. Мәтінді түсініп оқып, әңгімелей алдым, тапсырмаларды орындадым. 2. Жануарлардың көптүрлілігі жөнінде салыстырмалы сипаттама бере алдым, сурет бойынша әңгімеледім. 3. Жануарлардың көптүрлілігі туралы ойланып, қосымша деректер келтіріп пікір айтып, тұжырым жасай алдым. |
|||
Бағалау
3 минут Кері байланыс 3 минут |
Жетістік баспалдағы | |||
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718