ЖАНУАРЛАРДЫ БЕЙНЕЛЕИМІЗ
МАМБЕТОВА Ж
САБАҚ:көркем еңбек |
Мектеп: |
|
||||||||||||||
Күні: 12.04.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Мамбетова Жұлдызай Абдуайтқызы |
|
||||||||||||||
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||
Оқу мақсаттары |
2.2.2.1 Жабайы және үй жануарларын ажырату |
|
||||||||||||||
Бағалау критериилері 1. Жабайы және үй жануарлары ұғымын түсінеді. 2. Жабайы және үй жануарларын танып, біледі, ажыратады 3. «Жабайы жануарлар мен үй жануарлары» мәтінімен танысып, талдау жүргізіледі. |
Ойлау деңгейлері: Білу Түсіну Қолдану |
|
||||||||||||||
Тілдік мақсат: 1. Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен таныстыру. 2. Тақырыпқа қатынасы бар сөздерді үш тілде танып білу, үйрету. |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Сиыр-корова-cow, Жылқы-лошадь-hors, Қой-баран-rаm, Ешкі-коза-qoat, Мысық-кошка-cat, Ит-собака-dog, Жануар-животное-animal, Жабайы-дикий-wild, Қасқыр-волк-wolf, Үй жануары-домашние животное-house answering. Жылқы -лошадь–at , сиыр-корова-cow, түйе-верблюд-camel. |
|
||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Қандай үй жануарларын білесіңдер? |
|
|||||||||||||||
Не себепті … деп ойлайсың |
|
|||||||||||||||
Жоспар |
|
|||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
Дереккөздер |
|
||||||||||||
Басы
|
Шаттық шеңбері «Үй жануарлары туралы» бейнефильм көрсету.
Топқа бөлу. 1-топ «үй жануарлары». 3-топ «үй құстары» 2-топ «жабайы жануарлар». |
Суреттер, видеоролик. |
Ғаламтор. |
|
||||||||||||
|
Бағалау критериилері 1. Үй жануарлары және жабайы жануарларды біледі. |
Дескриптор Үй жануарларын айта алады. 2. Жабайы жануарларды айта алады. 3. Туйінді сөздерді үш тілде айтып алады. |
|
|
|
|||||||||||
Ортасы
|
Тапсырма «Ойлан тап» ойыны. 1-топ Т-әріпінен басталатын жануарлар аттарын табу. Торпақ, түйе, түлкі, тана, теке, тай 2-топ Қ әріпінен басталатын жануарлар аттарын табу. Қ әріпінен басталатын жануарлар аттарын табу. 3-топ Жануарлардың төлін табу.
|
|
|
|
||||||||||||
Бағалау критериилері 1. Үй жануарлары және жа байы жануарларды біледі. |
Дескриптор 1. Жануарларды атай алады. 2. Жануарлардың төлдерін ажырата алады. |
|
|
|
||||||||||||
Тапсырмалар. Сарамандық жұмыс 1-топ Баспа басу тәсілі арқылы жануарды бейнелеу 2-топ 3-топ жапсыру тәсілі арқылы жануарды бейнелеу |
|
|
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||||
Сергіту сәті: «Қаражорға» әніне қойылған би билету. |
|
|
||||||||||||||
|
Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі.Жануарлар екіге бөлінеді: Үй жануарлары және жабайы жануарлар. Жануардыңтабиғаттағы тіршілігі ерекше әрі қызықты.Олардың адам үшін пайдасы да өте зор. Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық, тауық адамның үйінің маңайында тіршілік етеді.Сол үшін үй жануарлары деп аталады. Жабайы аңдар-табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп. |
|
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||||
Соңы
|
Бағалау
«Бағдаршам» әдісімен бағалау. Жасыл – түсіндім Қызыл – жартылай түсіндім. Сары – түсінбедім. |
Кері байланыс:
«Білім ағашы» Әр оқушы стикерге «+», «- » іледі.
|
|
|
||||||||||||
Қосымшамəліметтер: оқулықтан тыс: |
|
|||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? «Менің сүйікті жануарым» тақырыбында сурет салу. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау. |
Пəнаралық байланыс – өзін-өзі тану, орыс тілі, ағылшын тілі. Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс: «Қимыл-қозғалыс жаттығулары» сергіту сәтін орындау. Құндылықтар мен байланыс (тəрбие элементі) Жануарларды қорғауға тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Оқушылар бүгінгі сабақта отбасы туралы мағлұмат алды. сәтті өтті, жоғары деңгейде өтті. Жоспарланған саралау іске асты, себебі берілген тапсырмалар оқушының жас ерекшелігіне сәйкес болды.
|
|
||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз
1. “Ойлан тап” ойыны
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?
2. Сурет салу.