Ұлыбритания

 

       Күні: 5.09.2018

 

Мұғалімнің аты-жөні: Ж.А  №263 мектеп

 

      Пәні:

 

Дүниежүзі тарихы

    

     Сынып:  11 «А»

Сабаққа

қатысқандар:

Сабаққа

қатыспағандар:

 

    Сабақтың тақырыбы:

 

 Ұлыбритания

    Сабаққа негізделген оқу      

    мақсаттары:

  Ұлыбританияның саяси-экономикалық дамуы  туралы мәлімет бере отырып, жан-жақты түсінуге бағыттау. Оқушылардың бойында оқулықпен өзіндік жұмыс істеу арқылы жеке ойларын ортаға салып, талқылау дағдыларын қалыптастыру

     Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы: Консерваторлар мен лейбористер саясаты туралы  біледі, олардың саяси-экономикалық дамудағы қарама-қайшылықтарын  талдайды.Тақырып аясында сөйлей алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді өз бетімен түсініп оқиды және мазмұнын қысқаша хабарлама түрінде жеткізе алады.

Кейбір оқушылар: . Оқушылар сыни тұрғыдан талдау жасай біледі, өз идеяларын ортаға салып, ойларымен бөліседі.

     Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды ауызша және жазбаша талдау жасайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер: «жаңа консерватизм», «тэтчеризм»

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Айтылым, жазылым

      

Алдыңғы оқу:

 

Ұлыбритания  ХХ ғасырдың 40-70 жылдарда

Жоспар

 Жоспарланған уақыт:

I . Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин.

II .Қызығушылықты арттыру –  2 мин.

III. Оқушының іс-әрекеті –  25 мин.

Ұжымдық жұмыс «Кім жылдам?»

 Топтық жұмыс «Ойлан –топтас-бөліс»

Жеке жұмыс «Хронологиямен жұмыс»

IV.Бекіту – 6 мин

«Он сұрақ» әдісі

V. Қорытындылау  3 мин

 1) Бағалау

 Критерий арқылы бағалау

 2)Топтық бағалау

Рефлексия

VI. Үйге тапсырма беру – 1 мин

    Ресурстар

Сабақтың басталуы:

            5 мин.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал тудыру . «Сергіту сәті»

2.Оқушыларды  сандар  арқылы 4 топқа бөлу

ІІ. Қызығушылығын арттыру.

Ұлыбртанияның дамуы  туралы мәлімет беру

 

 

 

Интерактивті тақта, слайд

 

 

 

Сабақтың ортасы:

          25 мин.

ІІІ.Ұжымдық жұмыс: «Кім жылдам?»

1.      1945 жылы Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін әлем тарихында қандай өзгерістер болды?

2.      Дүниежүзі елдерінің  басты мақсаты қандай болды?

3.      «Қырғиқабақ соғыс» терминін қалай түсінесіңдер?

IV.Топтық жұмыс: «Ойлан –топтас-бөліс»

1-топ:

Консерваторлар өкімет басында. М.Тэтчер

2-топ:

Дж. Мейджор

3-4-топ:

Лейбористер өкімет басында

V. Жеке жұмыс: «Кестемен жұмыс»

Консерваторлар партиясы

Лейбористер партиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

  Оқушылар өздері білетін сұрақтарға жауап береді.

 

 

Оқушылар өздеріне берілген тапсырма бойынша ойларын ортаға салып талқылайды,

өз ойларымен бөліседі.

 

 

Берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды

 

 

Сабақ аяқталуы:

              10 мин.

Сабақтың аяқталуы:

 Сабақты бекіту: «Он сұрақ» әдісі бойынша

Сұрақтарға жауап беру

Бағалау: 1) Бағалау

 Критерий арқылы бағалау

 2)Топтық бағалау

Рефлексия:  «Бүгінгі сабақта несімен ұнады…   немесе не қиын болды …»

VІ. Үйге тапсырма:  Ұлыбритания

         Стикерлер

              Қосымша ақпараттар: әдеби кітаптар оқу

   Саралау: Оқушыларға қандай қолдау   көрсете аласыз? Оқушы мүмкіндігіне шек бар ма?

Бағалау:Оқушының алған білімін көруді қалай жоспарлайсыз?

Мадақтау

Формативті бағалау

    Пәнаралық байланыс:
 

     География, әдебиет

   Кері байланыс:

Сабақ \ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы көңіл-күй қандай болды?

Берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы осы сабаққа сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз

 

1. Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды?

2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

3.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *