Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
Топқа бөлу 3 топқа әр түрлі фигура арқылы
1- Дұрыс бөлшек
2- Бұрыс бөлшек
3- Аралас сан
Бағалау парағы топ басшысына
№
|
Аты –жөні
|
Үй тапсырмасы
|
Топпен жұмыс
|
Кім жүйрік
|
Сұрақ -жауап
|
Қорытынды
ұпай
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау.
Күтілетін нәтижемен таныстыру.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:
– Жай бөлшек дегеніміз не?
– Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
– Жай бөлшектерді қалай қосамыз?
– Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?
– Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
– Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.
№ 485
1. 73839
3. 2356
2. 158
4. 512
Сайыс сабағы
Сайысымыз 3 кезеңнен тұрады.Әр кезең теңге арқылы бағаланады.Сабақтың соңында теңгесі көп топ жеңімпаз болады
1- Кезең Оқулықтан тапсырма 10 минут
2- Кезең кім жүйрік 5 минут
3- Кезең топ басшылар сайысы 4 минут
Топпен жұмыс.Джигсо әдісі
Оқулықтан тапсырма
Дұрыс бөлшек тобы № 488
Бұрыс бөлшек тобы № 489
Аралас сан тобы № 490
3 топтан 3 оқушы келесі топтарға барып түсіндіреді. Сол топтан қалай түсіндіргенін сұрайды. Сол жерде теңге арқылы бағаланады
2-кезең Кім жүйрік
1. 235+415=
1048-738=
2. 445-235=
8 -5311=
3. 214+413=
4+413=
Дұрыс жауап берген топқа 10т беріледі
Сергітусәті: Түйінді шешу арқылы сергіту сәтін өткізу
3. Кезең Топ басшылар сайысы
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu
Бағалау Қай топ басшысы дұрыс жауап берсе теңге беріледі
Үйге тапсырма:
Кері байланыс: «Бес саусақ» әркім саусақтарын парақшаға сызып
1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ……
2. Сұқ саусақ – мен бүгін ………. түсіндім.
3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ……. қиын болды.
4. Төртінші саусақ – менің бағам ……. , өйткені…
5. Шынашақ – Мен ………… білгім келеді.
Бағалау .
|