Аралас сандарды азайту

Бөлім:5.1.2. Сандарға амалдар қолдану

Мектеп: Н.Ахмадеева атындағы № 112 орта мектеп

Күні:28.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жанғабылова Динара

Сынып:  5 а

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды  азайту.

Сабақтың түрі:

Есептер шығару

Сабақ мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу;

5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке  айналдыру;

5.1.2.20 аралас сандарды азайтуды орындау;

Сабақ мақсаттары

Аралас сандарды ажырата алады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді;

Аралас сандарды азайтуды біледі.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады;

Аралас сандарды азайтудың ережелерін қолданады;

Натурал саннан аралас санды азайтуды біледі.

Тілдік  мақсаттар

Оқушы: 213;1712  бөлшектерінің аралас сандар

 екендігін түсінеді.

Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді.

Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек – дробь – fraction

Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction

Алымы – числитель – numerator

Бөлімі – знаменатель –denominator

Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction

Дұрыс бөлшек – правильная дробь – proper fraction

Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби – the integer part of the fraction

Аралас сан – смешанное число – mixed number

Ортақ бөлім – общий знаменатель – common denominator

Қосу – сложение – addition

Азайту – вычитание – subtraction

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Аралас сан дегеніміз – …

Бұл есептегі …. аралас сан, себебі, …

… аралас санды қосу үшін, … деп ойлаймын

… аралас санды азайту үшін, …. деп ойлаймын

… ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және …

Бұл аралас санның бүтін бөлігін …

Құндылықтарды дарыту

 

 

Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, командада жұмыс. Құндылықтарды дарыту жұптық жіне топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Орыс тілі, ағылшын тілі (тілдік қатынастар бойынша)

Физика, география (мәтіндік есептер шығаруда)

Өзін-өзі тану (сергіту сәтін қолдануда)

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны қолдану

Бастапқы білім

Натурал сан ұғымы, аралас санның анықтамасы, жай бөлшектерді қосу және азайту, аралас санды бұрыс бөлшекке және бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру

 

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

«Миға шабуыл» стратегиясы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

10минут

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

7 минут

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

4 мин

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Топқа бөлу 3 топқа әр түрлі фигура  арқылы

1-       Дұрыс бөлшек

2-       Бұрыс бөлшек

3-       Аралас сан

                                    Бағалау   парағы    топ басшысына

Аты –жөні

Үй  тапсырмасы

 

 Топпен жұмыс

Кім жүйрік

Сұрақ -жауап

 

Қорытынды 

ұпай

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау.

 Күтілетін нәтижемен таныстыру.

Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:

          Жай бөлшек дегеніміз не?

          Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?

          Жай бөлшектерді қалай қосамыз?

          Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?

          Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

          Дұрыс бөлшек дегеніміз не?

 

Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.

                              

                                  № 485

1.         73839

                   3.   2356

 

 

      2. 158

                       4.  512

 

Сайыс сабағы

Сайысымыз 3 кезеңнен тұрады.Әр кезең теңге арқылы бағаланады.Сабақтың соңында теңгесі көп топ жеңімпаз болады

1-       Кезең Оқулықтан тапсырма 10 минут

2-       Кезең кім жүйрік  5  минут

3-       Кезең топ басшылар сайысы 4 минут

   Топпен жұмыс.Джигсо әдісі

Оқулықтан тапсырма

Дұрыс бөлшек тобы  № 488

Бұрыс бөлшек тобы  № 489

Аралас сан тобы      490

 

3 топтан 3 оқушы келесі топтарға барып түсіндіреді. Сол топтан қалай түсіндіргенін сұрайды. Сол жерде  теңге арқылы бағаланады

 

 

2-кезең  Кім жүйрік

   
        1.              235+415=

      1048-738=

 

        2.             445-235=

       8 -5311=

 

3.                    214+413=

       4+413=

 

      

 

 

  Дұрыс жауап берген топқа 10т беріледі

 

 

Сергітусәті: Түйінді шешу арқылы сергіту сәтін өткізу

 

 

3.    Кезең  Топ басшылар сайысы

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu

Бағалау Қай топ басшысы дұрыс жауап берсе теңге беріледі

Үйге тапсырма:

Кері байланыс: «Бес саусақ» әркім саусақтарын парақшаға сызып

1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ……

2. Сұқ саусақ – мен бүгін  ……….  түсіндім.

3. Ортаңғы саусақ – мен үшін  …….   қиын болды.

4. Төртінші саусақ – менің бағам ……. , өйткені…

5. Шынашақ  – Мен …………  білгім келеді.

Бағалау .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

ЖАДАны қодану

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау, топты бағалау, жиынтық бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 

 

 

 

«Миға шабуыл»,

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *