Досыма сыйлық таңдаймын
Normal
0
false
false
false
RU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Обычная таблица”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:”Сетка таблицы”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:39;
mso-style-unhide:no;
border:solid windowtext 1.0pt;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;
mso-border-insidev:.5pt solid windowtext;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
Сабақтың тақырыбы: Досыма сыйлық таңдаймын |
Мектеп:112 |
||||||
Күні: 23.09 |
|
||||||
Сынып:8 «В» |
Қатысқандар саны:
|
қатыспағандар саны: |
|||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру 8.5.1.1 бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
||||||
Оқу нәтижелері |
Барлығы: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінді деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді, бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарды орынды қолданады. |
||||||
Көбі: Сұрақтарға нақты жауап береді,тапсырмаларды орындайды,монолог пен диалогті ажырата алады. |
|||||||
Кейбірі: Пікірталасқа түседі,ойын өмірмен байланыстырып айта алады, мәтін құрап, деректер келтіреді |
|||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу,тану,қолдану,бағалау |
||||||
Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай ) |
1. Деректерді келтіреді, дәлелдейді. 2. Бөлшектік сан есімді жазба,ауызша тапсырмаларда қолданады. 3. Сұрақтарға нақты,дәлелді жауап береді. 4. Шығармашылық тапсырмалар орындайды
|
||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика |
||||||
Тілдік мақсат |
Сан есім,фразеологиялық тіркестер ,бөлшектік сан есім |
||||||
Алдыңғы оқу |
Нәтиже сабақ |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дескриптор |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы (2-3) мин
|
Оқушылармен сәлемдесу
Психологиялық даярлық
|
Оқушылар сәлемдеседі |
Оқулық
|
||||
Сабақтың ортасы (5-10) мин
Айтылым
Тыңдалым
Жазылым
Айтылым |
ІІ.жаңа сабаққа даярлық: Сан есім дегеніміз не? Нешеге бөлінеді? Мысалдар келтір.
ІІІ.Жаңа сабақ: Досыма сыйлық таңдаймын Сыйлық деген не? Оны қалай түсінесің?
1.Жаңа сөздер: сыйлық, назар, арзан, тым, кәдесый, қаражат Сөздердің мағынасын ашып, сөз тіркестерін құрау
2.1-тапсырма.Төмендегі мақал-мәтелдерді қажетті сөздермен толықтырып жаз.
Қажетті сөздер: базары, сақал, достық, ақшаң,әркім
1. «Интервью» әдісі 2. Сен қандай сыйлықты жақсы көресің? 3. Өзің қандай сыйлық бергенді ұнатасың? 4. Сыйлықты қолдан жасай аласың ба? 5. Ең алғаш қолдан жасаған сыйлығың қандай? 6. Оны кімге сыйлап едің?
Бөлшектік сан есім туралы түсінік беру.Мысалдар келтіру. Карточкамен жұмыс беру Морфологиялық талдау жасату |
Сан есімдерге мысалдар келтіреді.
Сыйлық туралы өз ойларын айтады.
Мақал-мәтелдерді жазып, мағынасын ашады.
Сұрақтарға жауап береді.
Жеке, жұптық тапсырмалар орындайды.
|
Карточкалар |
||||
Сабақтың соңы |
Сабақта нені білдің? |
|
|
||||
Үйге тапсырма |
Мәтінмен жұмыс.3-тапсырма. |
||||||
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1: 2: |