« Асық әдістемесі»

Жеке жұмыс

 

Ұстаз  дефектолог:  Сейтхожаева А.Н

Жеке-жұмыс  тақырыбы:  « Асық әдістемесі»

ІІІ-топ деңгейдегі   бала.

Баланың  аты-жөні:  Төлеген  Қуаныш.

Диагнозы:  Дауна

 

Мақсаты: Асық- қазақ  халқының  ұлттық  ойындарының  бірі. Балаларға шапшаң, епті болуды  баулиды, сонымен қатар   балалардың ұсақ қол моторикасын дамытады. Асық  табиғи зат  болғандықтан, бала денсаулығына еш  зиянын  тигізбейді. Сондай-ақ  балалар ұлттық ойындар  арқылы  ата-бабасының  тұрмыс-салтынан да   хабардар  болады, бойларына  сіңіріп  өседі.

 

Қонақтармен   амандасу.

«Шаттық  шеңберіне»  шақыру,  баланың  қызығушылығын  арттыру,

Кел  қуаныш,күлейік,

Күлкі  менен түлейік!

Күлкі  көңіл ашады,

Күліп  өмір сүрейік!

 

Түзету-дамыту жұмысының барысы

баламен әңгімелесу жұмысын жүргізу.

Балаға бірнеше сұрақтар қою:

-Орталыққа  кіммен келдің?

-Сенің достарың бар ма?

-Бүгін қандай көңіл-күймен келдің?

-Балақай қазір бізде жылдың қай мезгілі?

-Саған қандай мезгіл ұнайды?

 

Ойын:  «Табиғатты  безеңдірейік»

Ойының  мақсаты   баланың  сенсорлық  қабілетін  арттыру және  ойлау қабілетін  дамыту.

 

Сергіту сәті:  «Табиғат  құбылысы»

 

Ойын:  «Асықты  тізбектеу»

Балаланың  танымдық  процесін  арттыру  және  ұсақ қол моторикасын  дамыту.

 

Логикалық  ойын:  «Өз орынын  тап» ойынында баланы зеректікке баулу.Зейінін дамыту.

 

Рефлексиялық  кезең:  Тамаша,  Қуаныш  сен  бүгін  сабаққа  белсене  қатыстын,

мен саған  ризамын.

Қане  Қуаныш  келген   қонақтармен  қоштасайық!

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *