« Асық әдістемесі»
Жеке жұмыс
Ұстаз дефектолог: Сейтхожаева А.Н
Жеке-жұмыс тақырыбы: « Асық әдістемесі»
ІІІ-топ деңгейдегі бала.
Баланың аты-жөні: Төлеген Қуаныш.
Диагнозы: Дауна
Мақсаты: Асық- қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Балаларға шапшаң, епті болуды баулиды, сонымен қатар балалардың ұсақ қол моторикасын дамытады. Асық табиғи зат болғандықтан, бала денсаулығына еш зиянын тигізбейді. Сондай-ақ балалар ұлттық ойындар арқылы ата-бабасының тұрмыс-салтынан да хабардар болады, бойларына сіңіріп өседі.
Қонақтармен амандасу.
«Шаттық шеңберіне» шақыру, баланың қызығушылығын арттыру,
Кел қуаныш,күлейік,
Күлкі менен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!
Түзету-дамыту жұмысының барысы
баламен әңгімелесу жұмысын жүргізу.
Балаға бірнеше сұрақтар қою:
-Орталыққа кіммен келдің?
-Сенің достарың бар ма?
-Бүгін қандай көңіл-күймен келдің?
-Балақай қазір бізде жылдың қай мезгілі?
-Саған қандай мезгіл ұнайды?
Ойын: «Табиғатты безеңдірейік»
Ойының мақсаты баланың сенсорлық қабілетін арттыру және ойлау қабілетін дамыту.
Сергіту сәті: «Табиғат құбылысы»
Ойын: «Асықты тізбектеу»
Балаланың танымдық процесін арттыру және ұсақ қол моторикасын дамыту.
Логикалық ойын: «Өз орынын тап» ойынында баланы зеректікке баулу.Зейінін дамыту.
Рефлексиялық кезең: Тамаша, Қуаныш сен бүгін сабаққа белсене қатыстын,
мен саған ризамын.
Қане Қуаныш келген қонақтармен қоштасайық!