.1.3.1- желінің өткізу қабілетін анықтау
Ұзақ мерзімді жоспар болімі: |
Мектеп: № 253 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Изтлеуова Гульмира Таңатқызы |
||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 информатика |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Компьютерлік жүйелер |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.1– желінің өткізу қабілетін анықтау |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Желінің өткізу қабілеттерін анықтау Желінің өткізу қабілеттерін анықтау формуласын түрлендіріп қолдану Желінің өткізу қабілеттерін есептеп шығару |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі
|
Оқушылар: – желінің өткізу қабілетін анықтай алады |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен термонология: желілік коммутатор немесе хаб,свич, желілік тақша, ADSL Хаб, свич – switch ADSL – Asymetric Digital Subscriber Laine Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Компьютерде желіні ұйымдастыруға арналған құрылғыларды атап көрсет……….. Бұл құрылғының қызметі қандай? Неліктен олай ойлайсың…….. |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
– Топта қарым-қатынас жасау қабілеті, – Өзгелердің жасаған өнімдерінің авторлық құқығын сақтау, ақпаратты іздеу, құру және өңдеу, ынтымақтастық, ақпарат және идеялармен алмасу, өз жұмысын бағалау және жетілдіру. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Желінің өткізу қабілетін математикалық біліміне негізделіп есептейді. Желінің өткізу қабілеті физикалық құбылыс екенін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Компьютерлік желілерді біледі |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
5 мин |
Ұйымдастыру: Амандасу, оқушыларды түгендеу. Техникалық сөздік
Шаттық шеңбер: Сабаққа психологиялық жағымды көңіл күй. Оқушылар шеңберге тұрады. “Комплимент жаса” стратегиясы ағылшын тілінде. Ойын шарты: көршісіне күлімсіреп, қолын созып, атын айтыңыз және ағылшын тілінде комплимент айту. Youlookwonderful. Сіз тамаша көрінесізі! Youlooksplendid. Сіз кереметсіз! You are beautiful. Сұлусыз (қыздарға). You are handsome. Сіз әдемі (ұлдар). Youlookwell / good. Сіз керемет көрінесіз. Сабақ тақырыбын анықтау мақсатында сөзжұмбақты шешеді: Горизонталь 1.барлық құрылғылардың бір бірімен өзара әрекеттесуіне мүмкіндік беретін байланыс-желі 2.сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер Вертикаль 1.υ таңбасы нені білдіреді 2. компьютерлік серверлердің бүкіләлемдік желісі.
Топқа шарды таңдау арқылы 2 бөлінеді 1 топ аты «Мәнгілік ел» 2 топтың аты « Жаһангер» |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс |
15 мин
5 мин
|
Берілген ақпараттың көлемі V мынадай формула бойынша есептеледі: V=q•t, мұндағы q – арнаның өткізу қабілеті (секундына битпен немесе басқа), t – тарату уақыты. Әдетте өткізу қабілеті секундына Битте (бит/с) және Кбит/с және Мбит/с еселік бірліктерінде өлшенеді. Үлкен тарату жылдамдығын белгілеу үшін ірі бірліктер қолданылады: * секундына килобит-Кбит / c (kbps); * секундына мегабит-Мбит / c (Mbps); * секундына гигабит-Гбит / c (Gbps). Міндет Әрбір таңба 1 байтпен кодталған
1-тапсырма (1-топқа) Желінің пайдалы жақтарына постер қорғау 1-тапсырма (2-топқа) Желінің зиянды жақтарына постер қорғау Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау
“Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі (жұптық жұмыс) Әр жұпқа 1 есептен беремін 2-тапсырма 1 жұп 1 мегабит секундына арнаның өткізу қабілетін мегабиттерде қандай ақпарат беруге болады? Шешім 1 мегабайт = 1000000 бит 1 Килобит = 1000 бит 1000000 бит / 8 = 125000 байт 125000 байт / 1024 = 122,07 Кбайт 122,07 кбайт / 1024 = 0,119 Мбайт Жауап: 1 мегабайт = 0,12 Мбайт. Желіден бір сағат ішінде секундына 1 мегабит жылдамдықпен жүктеуге болады: 0,12 Мбайт * 3600 с = 432 Мбайт 2 жұп ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 256000 бит/с тең. Файл өлшемін килобайтпен анықтаңыз. (Жауап: 5625 Кбайт) 3 жұп . ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 128000 бит/c тең. Осы қосылым арқылы көлемі 625 Кбайт файлды жібереді. Файлды секундта жіберу уақытын анықтаңыз. (Жауап: 40 секунд) 4 жұп №5.ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 1024000 бит/c тең. Жауап беруші: Рахимжан Гульмира Адилбековна жоқ, виза мерзімі белгіленген болады Файл өлшемін килобайтпен анықтаңыз. (Жауап: 625 Килобайт) 5 жұп Желі арқылы жіберілетін мәтін 51 200 тағбадан тұрады. Әр таңба екі байтпен кодталған және бұрмалауды болдырмау үшін үш рет беріледі. Мәтінді жіберу уақыты-64 секунд. Жіберу жылдамдығы байттың секундқа қатынасымен қаншаға тең. Дескриптор –Есепті шығарады. -таңбалар санын анықтайды. – формуланы қолдану арқылы алған білімін жинақтайды.
ҚБ: 1-5 баллдық сандар арқылы бағалайды. 3 Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1 топқа Құрылғының қызметтерін ата. “Графикалық органайзер” әдісі
Дескриптор: –Компьютерлік желіні ұйымдастыру құрылғыларын біледі. -Құрылғылардың атқаратын қызметтерін анықтай алады. 2-топқа Құрылғының атан жаз “Графикалық органайзер” әдісі: (топтық жұмыста)
Дескриптор: –Компьютерлік желіні ұйымдастыру құрылғыларын біледі. -Құрылғылардың атын айта алады. ҚБ: гүл арқылы бағалайды.
Сергіту сәті. “Егер көңілді болса, осылай жаса!»
|
Ресурс 4 .
V=q•t, мұндағы q – арнаның өткізу қабілеті (секундына битпен немесе басқа), t – тарату уақыты.
com/watch?v= loq3q6AH25g Ресурс 5
|
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
|
«БББ” стратегиясы» Оқушылар кестеге оралып, “білдім”бағанын толтырады. Үй тапсырмасы Берілген ақпараттың көлемін анықтау міндетін шешу және талдау Рефлексия Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?
|
«БББ» (Білемін, Білдім, Білгім келеді) кестесін толтырады. |
||||||||||||||||||||||
|
|