.1.3.1- желінің өткізу қабілетін анықтау

Ұзақ мерзімді жоспар болімі:

Мектеп: № 253 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Изтлеуова Гульмира Таңатқызы

Сынып:  8 информатика

Қатысқандар саны:           Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:  Компьютерлік жүйелер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.1– желінің өткізу қабілетін анықтау

Сабақтың мақсаты

Желінің өткізу қабілеттерін анықтау

Желінің өткізу қабілеттерін анықтау формуласын түрлендіріп қолдану

Желінің өткізу қабілеттерін есептеп шығару

Бағалау критерийі

 

Оқушылар:

– желінің өткізу қабілетін анықтай алады

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен термонология:  желілік коммутатор немесе хаб,свич, желілік тақша, ADSL

Хаб, свич – switch

ADSL – Asymetric Digital Subscriber Laine

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Компьютерде желіні ұйымдастыруға арналған құрылғыларды атап көрсет………..

 Бұл құрылғының қызметі қандай? Неліктен олай ойлайсың……..

Құндылықтарға баулу

– Топта қарым-қатынас жасау қабілеті,

– Өзгелердің жасаған өнімдерінің авторлық құқығын сақтау, ақпаратты іздеу, құру және өңдеу, ынтымақтастық, ақпарат және идеялармен алмасу, өз жұмысын бағалау және жетілдіру.

Пәнаралық байланыс

Желінің өткізу қабілетін математикалық біліміне негізделіп есептейді. Желінің өткізу қабілеті физикалық құбылыс екенін түсінеді.

Алдыңғы білім

Компьютерлік желілерді біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру:

Амандасу, оқушыларды түгендеу.

Техникалық сөздік

 

Орыс тілінде

Қазақ тілінде

Ағылшын тілінде

Сеть

Желі

Net

Компьютерная сеть

Компьютерлік желі

Computernetwork

Канал связи

Байланыс каналы

Communicationschannel

Скорость передачи информации

Ақпарат беру жылдамдығы

Informationtransferrate

  

Шаттық шеңбер:

Сабаққа психологиялық жағымды көңіл күй. Оқушылар шеңберге тұрады. “Комплимент жаса” стратегиясы ағылшын тілінде. Ойын шарты: көршісіне күлімсіреп, қолын созып, атын айтыңыз және ағылшын тілінде комплимент айту.

Youlookwonderful. Сіз тамаша көрінесізі!

Youlooksplendid. Сіз кереметсіз!

You are beautiful. Сұлусыз (қыздарға).

You are handsome. Сіз әдемі (ұлдар).

 Youlookwell / good. Сіз керемет көрінесіз.

Сабақ тақырыбын анықтау мақсатында сөзжұмбақты шешеді: Горизонталь

1.барлық құрылғылардың бір бірімен өзара әрекеттесуіне мүмкіндік беретін байланыс-желі

2.сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер

Вертикаль

1.υ  таңбасы  нені білдіреді

2. компьютерлік серверлердің бүкіләлемдік желісі.

 

 

Топқа шарды таңдау арқылы 2 бөлінеді

1 топ аты «Мәнгілік ел»

2 топтың аты  « Жаһангер»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

Топтық  жұмыс

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

Берілген ақпараттың көлемі V мынадай формула бойынша есептеледі: V=q•t, мұндағы q – арнаның өткізу қабілеті (секундына битпен немесе басқа), t – тарату уақыты. Әдетте өткізу қабілеті секундына Битте (бит/с) және Кбит/с және Мбит/с еселік бірліктерінде өлшенеді. Үлкен тарату жылдамдығын белгілеу үшін ірі бірліктер қолданылады: * секундына килобит-Кбит / c (kbps); * секундына мегабит-Мбит / c (Mbps); * секундына гигабит-Гбит / c (Gbps). Міндет Әрбір таңба 1 байтпен кодталған

 

1-тапсырма (1-топқа)  

Желінің пайдалы жақтарына постер қорғау

1-тапсырма (2-топқа)  

Желінің зиянды жақтарына постер қорғау

Бағалау:  Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау

 

“Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі (жұптық жұмыс)

Әр жұпқа 1 есептен  беремін

2-тапсырма

1 жұп

1 мегабит секундына арнаның өткізу қабілетін мегабиттерде қандай ақпарат беруге болады?

 Шешім 1 мегабайт = 1000000 бит 1 Килобит = 1000 бит 1000000 бит / 8 = 125000 байт 125000 байт / 1024 = 122,07 Кбайт 122,07 кбайт / 1024 = 0,119 Мбайт

Жауап: 1 мегабайт = 0,12 Мбайт. Желіден бір сағат ішінде секундына 1 мегабит жылдамдықпен жүктеуге болады: 0,12 Мбайт * 3600 с = 432 Мбайт

2 жұп

ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 256000 бит/с тең. Файл өлшемін килобайтпен анықтаңыз.

 (Жауап: 5625 Кбайт)

3 жұп

. ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 128000 бит/c тең. Осы қосылым арқылы көлемі 625 Кбайт файлды жібереді. Файлды секундта жіберу уақытын анықтаңыз.

(Жауап: 40 секунд)

4 жұп

№5.ADSL байланысы арқылы деректерді беру жылдамдығы 1024000 бит/c тең. Жауап беруші: Рахимжан Гульмира Адилбековна жоқ, виза мерзімі белгіленген болады Файл өлшемін килобайтпен анықтаңыз.

 (Жауап: 625 Килобайт)

5 жұп

Желі арқылы жіберілетін мәтін 51 200 тағбадан тұрады. Әр таңба екі байтпен кодталған және бұрмалауды болдырмау үшін үш рет беріледі. Мәтінді жіберу уақыты-64 секунд. Жіберу жылдамдығы байттың секундқа қатынасымен қаншаға тең.

Дескриптор

Есепті шығарады.

-таңбалар санын анықтайды.

  формуланы қолдану арқылы алған білімін жинақтайды.

 

ҚБ: 1-5 баллдық сандар арқылы бағалайды.

3 Қалыптастырушы бағалау  тапсырмасы

1 топқа

Құрылғының қызметтерін ата.

“Графикалық органайзер” әдісі

құрылғы

қызметі

 

 

 

 

Дескриптор:

Компьютерлік желіні ұйымдастыру құрылғыларын біледі.

-Құрылғылардың атқаратын қызметтерін анықтай алады.

2-топқа

Құрылғының атан жаз

 “Графикалық органайзер” әдісі: (топтық жұмыста)

құрылғы

атауы

 

 

 

 

Дескриптор:

Компьютерлік желіні ұйымдастыру құрылғыларын біледі.

-Құрылғылардың атын  айта алады.

ҚБ: гүл арқылы бағалайды.

 

 

 

Сергіту сәті.

“Егер көңілді болса, осылай жаса!»

 

 

Ресурс 4

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V=q•t, мұндағы q – арнаның өткізу қабілеті (секундына битпен немесе басқа), t – тарату уақыты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.

com/watch?v= loq3q6AH25g

Ресурс 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

«БББ” стратегиясы» Оқушылар кестеге оралып, “білдім”бағанын толтырады. Үй тапсырмасы Берілген ақпараттың көлемін анықтау міндетін шешу және талдау Рефлексия Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?

 

 

 

 

«БББ»

(Білемін, Білдім, Білгім келеді) кестесін толтырады.

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *