Жақсы сөз – жанғақуат
Көшербаева Жадыра
Құндылық:Дұрысіс-әрекет
Қасиеттер:әдептілік, сыйластық, мейрімді
Cынып4 Оқушылар саны 12
Сабақ мақсаты: Жылы, сыпайысөздердіңмән-мағынасынашуарқылыоқушылардыңбойындадұрысіс-әрекетқалыптастыру.
- Білімділік: – жақсысөздіңадамөміріндегімаңыздылығынтүсіндіру;
2.Дамытушылық: – жақсысөздердіқолданабілуіскерліктеріндамыту;
- Тәрбиелік: – ізгілікке, ізеттіліккетәрбиелеу.
Ресурстар:Әдістемелікқұрал, ғалам тор, оқулық, дәптер.
Сабақбарысы:
- Ұйымдастырукезеңi.
Тыныштықсәтi.
- №4 Су астынасаяхат
Үйтапсырмасынтексеру.
Мен елімніңазаматымын.
- «Туғанжерсізадамныңкүніжоқ» деғендененітүсінесіңдер?
- Сендергеөзеліңнесіменыстық?
- Сендерөзеліңдісүйетіндеріндіқалайдәлелдейаласыңдар?
Сабақбарысынталқылау:
Дәйексөз.
Жүректеншыққансөзжүреккежолтабады.
Науа.
- Қандайкездежақсысөздердіқолданасыңдар?
- Жақсысөзестігендеқандайсезімдеболасыңдар?
- Жаман, дөрекісөзестігендеқандайсезімдеболасындар?
- Жақынадамдарыңақандайжақсысөзайтқыларыңкеледі
- Әңгiмелеу (сұхбат).
Мәтінменжұмыс
Сыпайықоян
Мексика ертегісі
Біркүнімейірімдіжәнесыпайықоянкөршібақшадақырыққабатқатойыпалып, үйінежиналыпжатқанда, кенеттентүлкінікөріпқалады. Қоянныңжүрегідіретті. Қашукерек, біраққайда. Ойланбастанбірүңгіргекіріпкетті. Қоянөтесыпайы, тәрбиеліеді. Үңгіргеруқсатсызкіргенінеыңгайсызданып, амандасуқажетекендігінтүсінеді.
– Сәлеметсізбе, мейірімдіүңгір. Сеніңкеңдігіңжәнетыныштығыңжанғарақатсезімсыйлағандай. Мағанкіругерұқсатетші, – дейді.
Ал үңгірдіңтүпкіріндежыланмекендейтін. Олқоянныңдауысынестіп, оны шақырады. Жыланныңдауысынаноныңжегісікеліптұрғанынсезгенқоян:
– Сіздімазалағанымакешіріңіз, меніАна-қоянкүтіпотыр. Сауболыңыз, – депқашажөнеледі.
Осы бірсиқырлысөздер-ай! Қоянмағанжақсысөзайтпағанда, мен оны ұстапаларедім, – депөкіндіжылан.
1 сұрақ. Қоянқандайжағдайға тап болды?
2 сұрақ.Жыланқоянды неге жемеді?
3 сұрақ.Қандайсиқырлысөздербілесііңдер?
- Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 3 топ
Оқушыларәрмәтінбойыншаолардыңқандайсөздер (мақтау, мадақтау, алғысжәне т. б.) екендігінтабуытиіс.
- Құрметтіұстаздар!
Сіздердітөлмерекелерідізбенқұттықтаймыз. Сіздергешығарма-шылықтабыс, еңбектеріңізгежеміс, отбасыларыңызғабақыттілейміз!
Күтілетінжауаптар: жақсытілек, құттықтаусөз.
- – Апа, аман-есенсізбе? Қалжағдайыңызқалай? Ауырыпқал-дыдепеді, айығыпкеттіңізбе?
Күтілетінжауаптар: амандық, жағдайсұрау.
- – Алло! Сәлеметсіңбе, Айжан! Сеніңмаған 8 Наурызғажібергенашықхатыңдыалдым. Сағанкөп-көпрақметайтып, алғысымдыбілдіргімкеліптұр.
Күтілетінжауаптар: алғысайту, ризашылықбілдіру
- Үйтапсырмасы.
Дәптердеберілгенкестені (жақсысөздердің, жағымсызсөздердіңадамғаәсері) өзойларыментолтырыңдар
- Топпенәнайту.
Кел, балалар,күлейік
Сөзінжазған Ш. Смаханулы
Әнінжазған И. Нусіпбаев
Кел, балалар, күлейік,
Көңілденіпжүрейік.
Балдырғанбыздемейік,
Өмірсырынбілейік.
Қайырмасы:
Ойын – біздіңдосымыз,
Ойын — көңілхошымыз.
Бәрінкөзбенкөрейік,
Тау гүлдерінтерейік.
Күлежүріп, күнгейге
Дәнмаржанынегейік.
Қайырмасы.
Өмірдегенжарыста,
Шаттықтан, дос, қалыспа!
Сыңғыр-сыңғыркүлкіміз
Жетіпжатсынғарышқа!
- Соңғытыныштықсәтi.
Көздеріңдіжұмыңдар, бойларыңдыеркінұстаңдар, бүгінгісабақтаналғанжақсыәсерлеріңдіескетүсіріңдер. Осы жақсысезімдеріңдіжүректесақтаңдар.
Көзіміздіашамыз, рахмет.