Бізді қоршаған әлем
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4
Күні: 22.06.2018ж Сынып: 1 сынып |
Мектеп: «Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской орта мектебі» ММ
Мұғалімнің аты – жөні: Базылова Нурсулу Магзумовна
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Бізді қоршаған әлем | ||||||||
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.1.8.1. Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту.
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
|
||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар үшін: Берілген тақырыпқа байланысты әңгімені анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі үшін: Өзгертілген тақырып бойынша жақсы бала туралы мазмұнын өзгертеді. Дыбыстық белгілермен тақырыбын белгілейді. Кейбір оқушылар үшін: Сюжетті суреттерді мазмұнына сай ретімен орналастырады. Сюжетті суреттенке сай келетін заттар атауын теріп жазады. |
||||||||
Бағалау критерийі | 1. Берілген тақырыпқа байланысты әңгімені тауып дәлелдейді.
2. Өзгертілген тақырып бойынша мәтін мазмұнын өзгертеді. Тақырыбын дыбыстық белгімен көрсетеді. 3. Сюжетті суреттерді мазмұнына сай ретімен орналастырады. Сюжетті суреттерге сай келетін заттар атауын теріп жазады. |
||||||||
Құндылықтарға баулу | Қазақстан патриотизм және азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық | ||||||||
Пəнаралық байланыс | АКТ, дүниетану
|
||||||||
Алдыңғы білім | Әңгіме туралы түсінік | ||||||||
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||
Сабақтың басы
|
|
|
|||||||
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті: |
1-тапсырма:
(ТЖ) «Мәтінді тап» әдісі. Үш мәтіннің ішінен «Тентек бала» тақырыбына сай келетін мәтінді тап. Неліктен ол мәтінді таңдадың? Басқа мәтіндерге қандай тақырып қояр едің? 1-мәтін. Көрші аулада Жандос деген бала тұратын. Ол бір күні доппен ойнап жүріп, өсіп тұрған гүлдерді таптап өтті. Үлкендердің айтқан сөзін тыңдамады. 2-мәтін. Жаз мезгілі еді. Балалар далада ойнап жүр. Айгүл мен Дана да қуыршақтарын алып далаға шықты. Дос құрбыларымен бірге ойнады.
3-мәтін. Домбыра –қазақтың ұлттық аспабы. Ол –ұлтымыздың асыл қазынасы. Домбырамен әсем күйлер шертіледі.
Дескриптор: 1.Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне алады. 2. Мазмұнына сай тақырыпты таңдайды. 3. Тақырыпты таңдау себебін түсіндіре алады.
Кері байланыс: «Смайликтер» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін өте жақсы, жақсы, қанағаттанарлық деп бағалайды
2-тапсырма: «Тентек бала» мәтінінің мазмұнын өзгерте отырып, «Жақсы бала» тақырыбына шағын әңгіме құрастыр.
(ЖЖ) «Ұяшықтарды бояу» әдісі арқылы мәтіннің тақырыбын дыбыстық белгімен дәптерге сал.
Дескриптор: * Алдыңғы мәтін желісі сақталды. *Тақырып бойынша мәтінін мазмұны өзгерді. · Дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгіледі. ·Дауыссыз дыбыстарды көк түспен белгіледі.
Кері байланыс: «Шапалақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.
3-тапсырма. (Жұп Ж) «Көрсет және әңгімеле» әдісі. Берілген сюжеттік суреттерді мазмұнына сай ретімен орналастыр. Мәтін құрастыр. Тақырып қой.
Дескриптор: · Сюжетті суретті мазмұнына сай ретімен орналастыра алады. · Сюжетті сурет бойынша мәтін құрастырады. ·Тақырып қояды.
Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады. |
Карточка, қызыл және көк түсті карындаш
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/016c/00087963-0f37e308/img9.jpg
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/1273/000f0692-2d45dbc1/img11.jpg
|