21-ден 100-ге дейінгі сандар

Күні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы 21-ден 100-ге дейінгі сандар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  

 

Сабақтың мақсаттары Екі таңбалы

сандардыоқу, жазу, салыстыру дағдыларын қалыптастыру.100 санының құрылуымен таныстыру

 

Жетістік критерийлері  оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;

тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады;

оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен  жұмыс жасай білуге үйренеді;

есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады;

 

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Сурет өнер
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Табиғатқа саяхат. .
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

–           Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

Ауызша жаттығулар( математикалық 

лото колдану)

2 ондық және 5 бірліктен, 4 ондық және 7 бірліктен

тұратын сандарды ата;

54, 78, 26 сандарының алдындағы санды ата;

 

92, 26, 77 сандарынан кейінгі сандарды ата;

 

42 және 49, 78 және 84 сандарының арасындағы сандарды

ата.

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Ой шақыру:  (Еске түсіріу,жаңарту)     11-ден  20 –ға дейінгі   сандар құрамы.

Ондықтан аттау   арқылы қосу тәсілі.

/қима  қағазбен  жұмыс/

Сыйқырлы  жақша  ойыны

10+60- 40 = 30                             100 – 50 – 50 = 0

100 + 50 – 50 = 100                      70 – 20 + 10 = 40

80 – 30 – 30 = 20                           70 – 20 + 10 = 60

                                                    

Шарты: Бұлт күнімізді жасырып қойыпты, есептерімізді дұрыс аяқтасақ,

күнді   құтқарып аламыз.Сыйқырлы жақшаларды орын-орнына қойып ,

есептің мәнінің дұрыстығын тексеріп, шуақ   жасап күнге берейік

 

(Өте жақсы).

 

 

 

Енді тақтаға назар аударамыз. Ойлан, тап.

Шарты: Ішкі  және  сыртқы  қоршаудағы  сандармен  мәні  12,26,16,18,20-ға  тең  болатын   қосындыларды  құрастыр

«Кім  жылдам»

Шарты: балалар  алдарыңызға  қима  қағаздар  таратылып  беріледі. Сол  бойынша

берілген   теңдеуді  жылдам  шешіп,  қонақтарға  көрсетеміз.

Теңдеуді  шеш: 30 + x = 80                x – 38 = 42                   80 – x = 50

 

Келесі  бөлім  «Сырық»

Шарты: Таяқ  сырықтың  бойына  өлшем  бірліктерін  қойып  шығамыз. Шама  өлшем  бірліктерімен  сырық  басын  теңестіріп,  салыстырамыз.

32 см=       дм + 2 см                  дм + 9 см  = 49 см

26 см =      дм +     см                 дм +    см  = 56 см

47 см =      дм +     см                 дм +    см  = 72 см

 

 

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

«Кім  жүйрік»  Мәселе  есеп

Сыныпта – 30  оқушы                          Ш : 30 – 10 + 5  =  25

Шықты – 10 оқушы

Кірді – 5  оқушы

Сыныпта  қанша  оқушы  қалды ?       Жауабы: Сыныпта  25 оқушы  калды

 

Оқушылардың  білімдерін  бағалап, сабақты  қорытындылау

Бүгінгі  сабақта  не  істедік?

Қандай  ойындармен  нені  құтқардық?

Күннің  табиғатқа, адамға  қандай  пайдасы  бар?

Олар  несімен  өмірге  қажет?

 

Жұппен жұмыс. Меңгеру

Сыни тұрғыдан талдау (жұппен жұмыс)

Кері байланыс.

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау  СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

 Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау критериі Дескриптор
Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер  ақылы көрсетеді.

 

Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде  салыстырады

 

Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері арнайы мәліметтермен анықталды;

 

 

-Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы натурал сандардың мағанасын түснді.

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

 

 

  1. Тақырыпты өздігінен талдап, шешім шығара білуі
  2. Есеп шартын талдай алуы

(Берілгені, табу керек, шешуі, жауабы деген этаптарын толық анықтай алуы)

  1. Амалдарды орындау реті және орындалуын білуі
  2. Жеке тапсырмаларды орындауы
  3. Топ жұмысына белсене араласуы

 

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Математика сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *